Saturday, August 27, 2016

Temizlikçi Kadınla İlk Sex Deneyimim

Temizlikçi Kadınla İlk Sex Deneyimim   Merhaba arkadaşlar ben Murat bu siteyi sık sık ziyaret ediyorum. internetim sınırlı olduğu içinde video izleyemiyor okuyorum. Kendimden bahsetmem gerekirse daha 18 yaşındayım. Belki size küçük geleceğim ve yalan diye anlıyacaksınız ama emin olun doğru. Ben bir klüpte altyapı oynuyorum ve 1.80 boyundayım kaslı sayılabilecek bir vücudum var. daha fazla uzatmadan hikayeme geçeyim. Bir gün bir arkadaşımda kalacaktım Temmuz aylarındaydı. herneyse bütün günü beraber geçirdik ve arkadaşımın evine gittik gece olmuştu. Yattık uyuduk ertesi sabah annesi ve babası işe gitmişti evde birtek biz vardık ve temizlikçi kadın arkadaşım daha önceden bana anlatıyordu. Tabi bende inanmıyordum temizlikçiyi sikiyormuş. biraz zaman geçti ve duşa gireceğini söyledi bende televizyon izliyordum bir ara tualete gidecektimki temizliçi (Serpil abla) delikten arkadaşımı (Hakan) izliyor. noldu serpil abla dedim ama birden dudağıma yapıştı ilk defa öpüşmüyordum fakat sonra olacaklar ? Biz öpüşerek salona kadar gittik bende serpil ablaya hakan gelecek dedim oda biz hep yapıyoruz merak etme dedi neyse bu yavaşca beni soydu kontrol ondaydı. pantolonumu indirdi birden şaşırır gibi oldu ne oldu dedim bende korktum ama çok büyük dedi sadece 17 cm di ama yaşıma göre büyükmüş serpil yalamaya başladı ama ben çok heyecanlıydım sikim kalkmıyordu utanmıştım bana rahatla dedi kafamı salladım. Kalktı ve soyundu çırılçıplaktık hakanda hala gelmemişi bana yala diye emir vermişti 40 yıldır aç gibi hemen yalamaya başladım amını ama çok acemiydim ne yapacağımı bilemiyordum kafamı bastırdı en sonunda sikimin hareketlendini hissettim o arada hakanda geldi. serpil sikimi yalarken hakan götüne habersizce kökledi serpilde sikimi ıssırdı çok acımıştı orospu diye bağırıp bir tokat attım. sonra hakan amına sok dedi ben soktuğum gibi boşaldım biraz sikim ağrıdı sonra devam et dedi baya bi siktim sonra sikimi ağzına aldı tekrar göğüslerine kadar boşaldım gün boyu sikiştik çok halsiz kaldım. Ara ara sikişiyoruz ama artık alıştım ve tecrübelerim oldu diyebilirim.

No comments:

Post a Comment