Thursday, August 25, 2016

liselinin tadı harikaydı

liselinin tadı harikaydı Lise yıllarımda popüler göze batan ve kızların ilgi duyduğu biriydim ve her gün yeni taliplerim ortaya çıkıyordu, bir gün okuldayım ve bir kız okuldan kaçmak için benden yardım istedi bende böyle konularda oldukça tecrübeliyim tabi o yüzden seve seve onun kaçmasına yardımcı oldum. Kız okuldan çıkmıştı ve mesaj attı, sende gelsene ben duraktayım dedi bende düşündüm gideyim en iyisi dedim ve gittim kız beni sevdiğini benden hoşlandığını, okuldan kaçmanın bahane olduğunu söyledi bende sevgilimden yeni ayrılmıştım her zaman günlük ilişkilerim oluyordu fakat önceki kıza zaafım vardı ve onu kıskandırmak için aslında bende senden hoşlandım tarzında bi yalan söyledim. Metrocity alısveris merkezine gidelim hem biseyler yeriz hemde mağazalara bakarız dedim kıza, ben çok yorgunum dolaşmak istemiyorum uyumak istiyorum ama eve gidemem bu saatte dedi bana. Bende fırsattan istifade bize gidelim istersen her zaman evde yanlızım ve cok sıkılıyorum dedim o da çok iyi olur yaa dedi ve bize doğru yol aldık. () Ellerimde onun ellerini hissediyordum ama benim aklımda çok daha farklı planlar vardı. Neyse eve girdik ben direk bilgisayarı açtım o da koltuga uzandı. Yaa senin yatağında yatağında uyumak hep hayalimdi dedi bana bende o zaman bunu beraber gerçekleştirelim dedim o buna çok sevindi ve hemen kucağıma atlayıp dudaklarıma yapıştı, şaşırmakla birlikte benim alet bi anda uyanmaya başladı. Kız beni öyle bi arzuluyormuş ki elini direk benimkine daldırdı ve çok hoşuma gitti. Hemen bunu soymaya başladım ve her yerini yaladım. Hatta giydiği corapları bile çıkarıp ayaklarını zevkle yalamaya başladım, siyah ojeleri beni benden alsada o şaşırmıştı bu durum karşısında. Fazla abartmadan ayağa kalktım ve bu sefer o eğildi benim aleti ağzına aldı ve yalamaya emmeye başladı, iyice kendimden geçmiştim ve ben durmasını söyledim. Şaşırdı ama bi süre sonra onu domalttığımda bu şaşkınlık yerini heycana bırakmıştı onda ama arkadan giremiyordum benimki çok kalındı onun deliğine göre. O bana yalvarmaya başladı nolur becer beni nolur tarzı kelimelerle cümleler kuruyordu ama istediğini ona tam anlamıyla veremedim. 4 5 Kez soktum sadece ne o dayanabildi ne de ben.. ( ) Yeniden sakso çekmeye başladı ama ben kendimden geçmiştim, bitirmem gerektiğini söyleyerek ağzına boşaldım ve o kızı o günden sonra hayatımdan hemen çıkarttım. Yeni ilişkiler beni bekliyor sonuçta :)

No comments:

Post a Comment