Sunday, August 28, 2016

Evliyim ve aşığım

Evliyim ve aşığım   23 yaşında her erkek tarafından her zaman beğenilen bir bayanım. 3,5 senedir evliyim ve bir çocuğum var. eşim askerde. ben bir firmada güzellik uzmalığı yapıyorum. çalıştığım yerde ali adında farklı bir firmanın elemanı var.  Benden 2 yaş büyük çok yakışıklı değil ama diliyle herkesi kendine bağlayan çok çarkın elde etmediği kız kalmamış bir tip.girdiğim her ortamda hep ilgi odağı olmuşumdur evli olduğumu bile bile ilgi gösterenler dahi vardı. ali ilk tanıştığımız zamanlarda evli olduğumu öğrenince geri çekildi benimle arkadaşlık dahi etmedi.birgün ortak arkadaşlar ve aliyle yemeğe çıktık konuşma esnasında yeri değişeceğini söyledi ve benden ona pasta yapmamı istedi daha önce başka bir arkadaşım gidecek diye yapmıştım o yüzden istemiş bende tamam dedim numaramı aldı pastayı yapınca haber vereyim diye.ben o gün pastayı yaptım ertesi sabah işe geç kaldım beni evden arabasıyla aldı ve böylelikle arkadaşlığımız başladı 2 gün sonra yerinin değişmeyeceği belirlendi. Hep aynı şeyleri seviyor aynı şeyleri düşünüyorduk sankibenim erkek versiyonum gibiydi. Bu arada alinin de 2 yıldır olan bir birlikteliği var. o benden önce paydos ediyordu ama her akşam işten almaya geliyordu beraber çok eğleniyorduk. birgün esrayla tartışmışlar beni akşam yine aldı barut gibi çok sinirliydi. bana baktı gülmeye başladı sen bana iyi geliyorsun yanında rahatlıyorum sen huzurumsun dedi arabada dizime yattı o an kalbimin hızlanmaya başladığını hissettim o da farketmiş kalktı birden sen yat dizime çok heyecanlandın diyip dalga geçti ben yattım dizine. Bu sefer onun kalbi çıkacak gibiydi bi yandan saçlarımı seviyor bi yandan gözlerimin içine bakıyordu. ben dayanamıyordum içimden beni ne zaman öpcek diye beklerken öpüşmeye başladık. öpüşmekten hiç bu kadar haz almamıştım sonra beni eve bıraktı. ertesi gün tekrar buluştuk bu sefer arabasını tenha biyere çekti zaten akşam kimse göremez birde camlarda film var çok rahat öpüşmeye başladık bana dokunuyor ve dokunmaktan büyük haz al! ıyordu arka koltuklara geçtik üzerime çıktı ne olduğunu daha anlamamışken sütyenimi çıkardı göğüşlerimi her öpüşünde onu deliler gibi istiyordum. Sonra soyundu ve beni de soydu o kadar estetikti ki karşı koymak imkansızdı. atık dayanamayacak duruma geldiğinde içime girdi.s*xten ilk defa bu kadar haz duyuyordum o bana övgüler yağdırıyordu şuana kadar birlikte olduğu kadınlar içinde en güzeli ve yaşadığı en iyi ilişki diye. sezeryanla doğum yaptığım için vücudum ve v*jinamda herhangi bir deforme olmadı ki zaten v*jinam çok dar. ilk ilişkimiz bu şekilde oldu artık arabada değil benim evimde buluşur olduk gece gelir sabah erken saatte giderdi. Ali hiç aşık olmamış ama bana hep aşkı sende tattım diyordu. Bana sen gülmeyi öğrettin huzurumsun diyordu. evet bende ona sırılsıklam aşığım şuan olmayak bir hayalin peşindeyim o ailesine beni asla söyleyemezmiş ben de çocuğumu bırakamam ne yapacağımı bilmiyorum tek bildiğim onu deli gibi seviyorum.

No comments:

Post a Comment