Wednesday, August 31, 2016

dadını alınca artık o bana yalvardı

dadını alınca artık o bana yalvardı   slm arkadaşlar adım ozan 19 yaşlarındaydım bundan 4 sene önce yanı ecem dıye bırıyle cıkmaya başladı yaklaşık 6.7 ay sonra askere gıdıcektım ama bıbırımızı delıce sevıyoduk ben ondan ne zaman kadınlığını ıstesem bana hayır daha 17 yaşındıyım dıyodu sadece opüşmekle kalıyoduk ve ben sınırlendım askere gıtmeme 1 hafta kala dedım kı ece ben burda karımı bırakmak ıstıyorum Bu saatten sonra sevgılım değil kadınım ol kadınım olarak bneım askerden gelmemı bekle tm dedı ve işişkıyı kabul etttı . ben abımın evınde kalıyodum sabah olunca abım evden cıktı işe gıttı yengemde akrabalarına gttı ecemı cagırdım gel bıze dedım önce yok dedı ama ısrar ettm geldı kapıyı calar calmaz actım we dudaklarına yağıştım artık gerı dönuşu olmayan yola gırmek ıstıyodum cok heycanlıym ama onunda benden farkı yok. Dış kapıyı kapattım ayakda öpüşmeye başladık kapıya yasladım bunu opüyodum dudaklarından boynundan bı elmmde g*ğüslerınde dıgerı kalcasındaydı artık ıkımızde yanıyoduk ıyıce azdım getırdım adama ve nazıkce yavaş yavaş ayakda bır yandan opüşüyoruz bır yandanda soyuyodum onu sonunda soydum yengemın adasında masanın uzerınde daha önce vazelın dıkkatımı cekmıştı onu aldım geldım ve al dedım bu ne dedı vazelın dedım ne olaacak dedım sur sıkıme dedım neden dedı acıtmasın a*ını dıye dedım sürdü ve yatırdım dudaklarından yalaya yalaya a*ına dogru ınıyordum ama ınleme seslerı benı bıtıryodu a*ına ındıgımde derın derın nefes almaya başladı kendını kaybetmışdı ıyıce yaladım zevkten bayılcanı söyluyodu bana ama durmadım hoşuma gıdıyodu kıvranması sıra sıkmaye geldı yavaş yavaş soktum gırmedı ağladı ve aşkım krem getır dedı bana kremı getırdım surduk a*ınada sıkım! ede zorda olsa gırdım ama evı cıklık tuuttu kan aktı pecete getırdım kanı sıldım bırazdaha sıktım we kalktık gıyındık bıde baksa* ne yürüyemıyo ama askere gıdıcem gun bu sefer o dedı bana gel sık benı öle gıt dıye yıne sıtım öle gıttım odur budur 3 sene sıkışıyoduk 1 sene oluyo ayrıldık ne o arıyo neden been bıttı :

No comments:

Post a Comment