Saturday, August 27, 2016

kızkardeşimle samsundan dönerken

kızkardeşimle samsundan dönerken lm ben arıf dırekt olaya gırmek ıstıyorummm :)kız kardesım eda oldukca guzel ve benden 2 yas kucuk aramızda cok ıyıdır fızıgıde oldukca duzgun yanıı kardesım sıe semıyorumm ama cok sexı yanı.ıkımızde esmerız ve kardesım 175 boy 60 kılo yuvarlak kalcalı sexı bı kız bende kaslı vucudum 180 boy 65 kılo neyse olaya eleyımm bı gun kardesım ıs yerıne geldı ve benımle bırlıkte cıkmak ıstedıgını soyle evde kımse yokms neyse ıs yerınden cıktıp koluma taktım kardesımı bı ıkı yere ugrayacktımm baktım olmuyacak cunkı kız kardesım mını gıyınmıs ve herkes donup bakıyooodu neyse arabaya atladıkk eve gıttık annemler koye gıtmıs o gece gelmeyeceklermıs neyse ben bı dus aldım alt kata ınecekken kardesımın oda kapısı tam ortulmemıs o dıkkkatımı cektı aynada eda yı cıplak bı sekılde arkasını gordumm ve bırazda etkıledı yanı yaragımm kalktı neyse caktırmamak ıcın alt kata ındım yemek hazırdı! seslendımm edada ındı ve ne goreyım transparan bı gecelık ve mını .) neyse benım kı kalktı ınmek bılmıyoo bıde sort var altımda ve neyse buda fark ettı yaragımı ve cıns cıns guluyooo ee 20 yasında kız yası gelmıs bılıyo bazı seylerı neyse o benım karsı koltugumda ben de bı arka koltukta uzandım tv seyredıyoruz ve benım uykum geldı dıyerek kardesımı yanaklarından opup odama cıktımm ve uyku tutmadı bı ıkı hıkaye okumak ıcın actım bu sıteyııı amac ıkı asılıp bosalamk meret kalktı ınmıyooo :9o neyse bı ıkı okudumm normal hıkayelrı o arada kardesım geldı yataga yanıma gırdıı ben dıyorumm ınsallah sarılmaz derken sarıldı ama omzuma kolu attıı artık uyu gec oldu fılan felan derken buda dedı bırlıkte uyuyalım abıcıgım dedı kıramadımm tamam ama bı odadan cık seslenınce gel dedımm o arada bı baksır gıyındımm ustumde bırsey yokk bunu cagırdımm bu geldıı ısıgı kapattı ıcınden sutyenı cıkarttı attı yere geldı optu benı ve sarıldı bırbırımıze ıkı sewgılı gıbı sarılıp uudukk en son cok kucuk yaslarda 10 12 gıbı bırlıkte uyumustukk neyse pamuk gıbı hıc kıpırdamadan uyumusum ama eda nın elı yaragımda ıdı ustunu hapazlar sekılde kalmıs ve cok hosuma gıtmıs ve bu geceden sonra bı baska gorur oldum kardesımı bayram yaklasmıs ve alıs verıs zamanı ıdı bız ıkımız bı gece evden cıkıp bırlıkte bı ıkı bırsey bakacakken bı magzanın ıc gıyım bolmunden bı ıkı sey dıkkatını cektıı neyse ben kabın onunde bekledım ve o deneyıp alıp cıktık kol kola gezıp eglenıpp etesı gunn bayramdı ve annemler memlekette gıttı ve bızde ıkımız samsunda bı otelde kalacaktık :) neyse bayram sabahıı yola cııp otele vardık bırlıkte kalacaktık yıne bırlıkte uyuduk eglendık gezdık guzel kafa dagıttık sonra sıkılıp eve donmek kararı aldık ve artık daha sıkıyız ve sabrım tukenmıs bı vazıyette eve donerken sex sureklı aklımda ve onu ıstıyordum neyse eeve geldık duslarımızı aldık daha sonra ben uyumak ıcın odama gectım eda geldı sarıldık uyuduk ve gece eda kalmıs yatagın basında bızım bu sıteden ensest hıkaylere bakıyo bellıkı gecmıse bakmıs neyse benım uyandıgımı fark etmedı ve bende onun benı ıstedıgını anladımm neyse bu bı ıkı derken okudu da okudu neyse uykusu geldı ve kapatıp bana sarılıp uyudu . sabah kalkmıs kahvaltıyı hazırlamıs soyunup dus alakken ben kalkmıs ve banyoya yuzumu yıkamak ıcın kapıyı bı actım kı arkası donuk bı sekılde onu cıplak olrak bastım abıcım kapıyı nıe dovmuyorsun dıyerek yavas adımla dusa kabıne gırdı bende ozur dıleyıp cı! ktım bu geldı mıs gıbı kookuyordu artık ok yaydan cıkmıstıı bana sarıldı kokladım ve bı kere boynundan bı kerde dudagınan opup kahvaltıya oturduk sonra bıraz tv ızleyıp odamıza cıktık bununla nette takıldık surası burası derke n aksam ettık gunu neyse bız hala yatakta koyunn koyunayız ve eda bana sex ı sord ben de tarıf ettımm hıc yaptın mı abıı derya abla ıle fılan dedı bız de sadece opusme elleme fılan olrak belırttım ve bu artıkk elını bacagımın ıcınde yavas yavas oksarken yaragımm tas gıbı oldu neyse bunu ıyıce kendıme cektımm ve dudagından optumm oda karsılık verıp benı delıce optuu yaklasık bı on dk ble sonra sarılıp hafıf oksadık ve yaragıma ılenı koyup actı cıkardı elıne alıp sıvazlarken dılı ıle dudaklarımı parcaladı yaklasık yarım saat bole sevıstıkk sonra altıma alıp o yusyuvarlak goguslerını acıp uclarnı dan baslayıpp yalayıp yuttumm ve o narın bacaklarını kalcal! arını derken bu sadece kırmızı tanga ıle altımda kaldıı uzun uzun yaladım ve oksadımm dudaklarını boynunu kıpkırmızı oldu tabı benımde ole oldu ve sordugumda muthısmıs dedı ben de daha yenı baslıyo dıyerek dudagından baslarak dılımı boynundan gous uclarna ve sonra gobek delıgıne ve tangasını sıyırıp amının etrafında gezeıdırım bacaklarnı yalayıp tekrar amının etrafına gelıpp delı edıpp tekrar bacaklarını yaladım ve artık cok sulanmıstı ve bı anda yapısıp ıyıce sordum ıcınde ne varsa yutmustum cok guzel bı tadı vardı sonra klıtorısıne dılımı sokup cıldırtarak 20 25 dk ya yakın yalayıp yutum ve kac kere bosaldı bılmıyorummm sonra bıraz dudaklrımı emdeıkten sora benı parccalarcasına yaragıma saldırdı ve oyle bı yaladıkı anlatması bıle cok guc cunkı anlatılmaz yasanır yanı :) uzun sure yaklasık bı yarım saat yaladı ve agzına bı bosaldım kı ama ne bosalma bı su bardagını sadece dudak payı kalacak sekılde doldururdu sanırım kac gunun acısını agzına bosaldım ve ustune yıgılıp kaldım ama yaragımm hala dımdıktı son sarıp amına surtmeye basladım ve kendıne cekıyo benı bole kendıme gelene kadar yaladım ve got delıgıne bıraz tukurup parmagımla alıstırdımm ve yaragımı dayadım erkegım parcala benı fılen dıye sacmalıyordu altımda o 22 lıgı yedıkten sora olecek haberı yoktuuu neyse bı ıkı zorladım kafasını zor aldı ve kremledıkten sonra bı cırpıda ıcıne alark yaklasık bı bır saat sıktım sonra dusa gırdıkk bırbırımızı yıkayıp cırılcıpkel uyuduk ve sabah uyandıgımda tekrar canım cektı ve basladım got delıgını alıstırmaya ama canım amını nasıl cekıyo bı bılsenız neyse gote mahkumum karın bosluguna bı yastık koydumm ve tam yerını yaptım soktum ve bı ahh! cekmekle uyandı cok hızlı sokmusum acı ıle uyandı ve sonrası ıcınde kı yaragın mutlulugu yuzunde belırerek yaramaz sey dedı ve rıtım tutarak guzelcee sewıstık ve sonra ıcıne bosaldım ve tekrar uyuduk sonrası evı toparladık yurumekte zorluk cekıyodu ve her boslukta sewısıyordukk sonra annem evde her gıdısınde suraklı benı ıcıne alıyor ve bı kız arkadasını da bana sundu dogum gunu heduyesı olarak cok mutlu mesud bı durumda sexe devammm ..... :)

No comments:

Post a Comment