Wednesday, August 31, 2016

Kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş

Kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş Bu yazdıklarımın tamamı gerçektir. bundan 7 yıl önceydi. 1 yıllık evliydim. eşim çok ilgisiz ailesinin lafına bakan sürekli saçma sapan şeylerden surat yapan düz mantık biriydi. bu hep böyleydi ama. ayda 2 kere falan sevişirdik.çok temiz ve güzel olmama rağmen ps*kolojik sorunlardan yaklaşamıoduk birbirimize.. Bende haliyle gencim güzelim isteklerim ve arzularım var.benimle hiç ilgilenmiordu.aldatıodu belkide.. gözümle görmedim…bunalımdaydım. ağlıodum sürekli.. birgün nete oturup sohbet sitelerine girdim. nicki ne yazdığımı hatırlamıorum. biri geldi slm verdi.yazsammı die düşündüm. amann biş olmaz dedim bende slm verdim. nerden nasılsın falan filan…. bekar olduğumu söyledim. Oda bekarım dedi. ama ikimizin de evli olduğunu çok geçmeden itiraf ettik:) buşekilde sohbete başladık… benim ses tonumu merak ettiğini söyledi. bende merak ediodum verdi numarasını aradım özelden. sesi çok etkileyiciydi… kalbim nasıl çarptı anlatamam.bir iki derken hergün tlf.laşmaya başladık. birbirimizin herşeyini öğrendik artık. ikimizde dürüst davrandık. yemin verdik birbirimize yalan olmasın hiç die… onun hasta bi kızı vardı. benimse çocuğum olmuodu ozaman… üzülüodum hatta ağlıodum kızına…. hayatını öğrenince acımaya başladım artık:( aradan 1 yıl falan geçti görüşmeye karar verdik. Zaten hergün görüntülü konuşuoduk. aşık olduk daha yüzyüze görüşmeden. bu geldi izin alıp işinden… ilk karşılaşınca hiç konuşmadık. utangaçlık ve suçluluk vardı…araca bindik başka bir ile gittik 1 saatlik mesafede olan.. bi otele gittik ayrı ayrı oda tuttuk.. görevliden yardım almadan,direk odanın birine girdik. içeri girer girmez sımsıkı sarılıp sanki yıllarca görüşmüomuş gibi kucaklaştık. dudaklarını öptüm uzun uzun.. ateşli bi sevişme bizi bekliodu. ikimizde sevgiden yoksunduk çünkü… daha yatağa yeni uzanmıştık ki boşalıverdi hemen. biraz gerildi. karısını suçladı.üstüne gitmedim hatta görmezden gelmeye çalıştım. Heyecandandır falan dedim. devam edelim dedi. ben zaten çıldırmışım devam ettik. yazarken bile hissediorum hala sanki. okadar güzel öpüşüoduki hiç ilişkiye girmeden boşalabilrdi insan… çok terliodu ama ben sürekli terini silmeye çalışıodum ama çok ısındım ona.sanki kocamdı. ten uyumumuz mükemmeldi… nefes almadan öpüştük. hiçbişey yiyip içmedik bile..akşam otelden çıkana kadar kaç defa duş alıp seviştik inanın hatırlamıorum… çok mutluyduk ama suçluyduk da.. ayrılık vakti geldi moraller bozuldu. çok ağladım. oda çaktırmadı ama beni bıraktıktan sonra kopmuştur eminim… eve geldim bende surat asık. hemen duşa girdim. çıkmadım zaten sudan.belki 1 saat ağladım. sebebi hem aşık olmam ve kaybetmem hemde kocamı aldatmış olmam. ben çok karşıydım yasak ilişki kurulmasına. aldatan kadınları şiddetle kınıodum. önce git boşa sonra ne halin varsa gör diodum. işte çok knamışım farkında olmadan.. ! yaşadım bende aynı şeyi. BİR DAHA ASLA GÖRÜŞMEDİK.. eşime ne mi oldu. gitti başkasıyla ilişki kurdu. bende suçlu olduğum için yıllarca izledim onu. benim yanlışda olduğumu hissetti hep ama ıspatlayamadı…

No comments:

Post a Comment