Thursday, August 25, 2016

Ağzıma İşedi

Ağzıma İşedi   Selam ben istanbuldan 25 yaşında hoş bir gayim..internetten tanıştığım mehmet adlı 29 yaşında bi kişiyle telefonlarımızı aldık ve bir kaç kez konuştuk.birgün buluşmaya karar verdik..öğlen vaktiydi buluştuk ve eve geldik.. mehmet orta boylu kıllı yakışıklı biriydi.kapıdan girer girmez pantolonunu indirip dayadı aleti ağzıma..hemen yalamaya başladım..mehmet küfür etmeyi emirler vermeyiş sert davranmayı . ve aşşağlamayı çok seviyordu…bana yala ibne diyordu ben yalarken ağzımdan birden çekip ulan götoğlanı öylemi yalanır doğru dürüst yala diyip bi tokat patlatıp tekrar daha sert ağzıma sokuyordu..aleti o kadar büyüdü ki ağzımda artık ona alet demeyelim direk yarak diyelim.ben çok büyük olduğunu söyledim o da ne bekşliyodun göt dedi bi tokat patlattı ve cetvel getirmemi emretti.getirdim ölçtük tam 20 cm idi. mehmet beni ağzımda yarağını çıkarmadan emekleterek mutfağa buzdolabınınönüne götürdü,dolabı açtı ve yarağına eline geliyorsa batırıp bana yalamamı emrediyordu olmadı zorla sokuyordu yediriyordu..2 kase profiterolü yeedirdi bana yarağıyla(içindeki beyaz kızımlar sperm gibi olduundan çok hoşuna gidiomuş). sonra bana deliğime bal sürmemi emretti..ben balı parmaklarımla sürdüm..onunda yarağına sürmemi istedi sürdüm..domal lan göt dedi bana ben domaldım,sikini sokacak zannederken ayak parmağını sokuyordu bana..derken bi tekme attı yere yığıldım..kalk lan dedi kalktım domal dedi ve dayadı aleti arkama, başını hafifçe ittirdi ballı yaraktan çatır çatır ses geliyordu girişini duyuyordum ve inanıllmaz zevkliydii. bir iki yavaş . giriş çıkıştan sonraöyle bir geçirdi ki neye uğradığımı şaşırdım.kalçalarımı şırak diye tokatlayıp öyle bir sikiyordu ki aklımı tutamıyordum zevkten…derken bacak omza pozisyonuna geçtik..yine çok sert sikiyordu bir yandan da yüzüme tükürüyordu ve ben inanılmaz zevk alıyordum bu aradada durmadan küfür ediyordu..o kadar hızla sikemeye başladıki ben çığlıklar atıyordum o boşaldı anırarak. bana da bir tabağa boşalmamı emretti,bende itaat ettim.sonra bana yürü len götverenb banyoya dedi ve gittik.diz çöktürdü küvete ve onun gözlerine bakarak tabaktan yalamamı emretti.. aynen yaptım.ben onun gözlerine bakarak yalarken o da beni sürekli aşşağlayığ küfürler yağdırıyordu. bittimi lan ibne dedi evet efendim dedim..gel yıkayalım ağzını senin dedi aç ağzını dedi ve ağzıma işemey başladı inanılmaz zevk aldım..yutabildiğimi yuttum yutamadıklarım vücuduma akıyordu…o günden beri çiş hastası oldum..aynı bunları yaşamak

No comments:

Post a Comment