Wednesday, August 31, 2016

KOCAM ARKADAŞI İLE BENİ BECERDİLER

KOCAM ARKADAŞI İLE BENİ BECERDİLER   28 yaşında evli bir bayanım, 4 sene önce başımdan geçen olayı yazıyorum, kocam Ayhan benim onu aldattığımı düşünüp eve arkadaşı Orhan' ı beni düzmesi için eve getirmiş, eve geldiklerinde benden birazcık meze ve su istediler, kocaman şişeyi içtiler, kocam olacak adam hadi başlayalım Orhan kalk dedi, ne olduğunu anlamamıştım,Orhan' ı yolcu edip yanıma sokuldu, soyun ilişkiye girmek istiyorum dedi, leş gibi rakı kokuyordu, önceleri istememiştim ama kocamdı sonuçta çırıl çıplak soydu ve soyundu, o sırada baksırını giyip dışarı çıktı geldiğinde Orhan da çıplaktı, onu görünce toparlanmaya çalıştım ve Ayhan neler oluyor dedim, demek beni aldatırsın he deyip ikisi birden üzerime atladı, kocam ellerimden tuttu, Orhan amımı biraz yaladı, vıcık vıcık olmuştu amım, aletini yukarı aşağı biraz yaptı amımın üzerinde sonra köklemeye başladı, ağlıyordum, tecavüze uğruyordum ama yapacak bir şe! yim yoktu, Orhan beni sikiyordu artık,Ayhan ise hala ellerimi tutuyordu, Orhan iyiden iyiye hızlanmaya başladı sonuna kadar sokuyordu içime, daşşaklarımı da sokacam diye tokat atıyor du kalçama, beş dakika kadar siktikten sonra içime boşaldı sıvıları, sonra beni ters çevirdiler, bu kez arkamdan zorluyordu,birkaç zorladıktan sonra rahat bir şeilde girmeye başladı içime, hepsini sokuyordu aletinin, beni dolmaltıp ikisi birden Hardcore tarzı sert bir şekilde girmeye başladılar içime, ikisinide aynı anda almaktan zorlanıyordum çağresiz işlerinin bitmesini bekliyor inliyordum altlarında, neyse ki ikisi de boşalıp gittiler odadan,ağlıyordum yatakta, Ayhan geri gelip beni aldatmanın sonucu budur dedi, hoşuna gitti demek beni gözlerinin önünde başkasına siktirmek dedim, ertesi gün üç arkadaşı ile geldi, o hariç üçü de beni defalarca siktiler, hepside içime boşalmıştı, birkaç kez düşük yaptım, hangisinden bilmiyordum! bile, daha sonra boşanmıştık daha da böyle bir şey yaşamadım ama hala o olayları da unutamıyorum.

No comments:

Post a Comment