Sunday, November 30, 2014

Otelde Çalışan Bayan Azmıştı


Slm ismim serdar yaşım 25 eşim aybala ise 22 yaşında eşimle beraber bi 4 yıldızlı otelde çalışıyoruz vardiyalarımız genelde aynıdır eşim otelde kat görevlisi bende garsonum gündüzleri çok sık çıkarım odalara eşimi ziyarete ve genelde eşim odalarda temizlik yaptığı için genelde yalnız olur bende her seferinde yanına gitmeme usulca sokulurum eşime arkadan parmak atarım bu benim ve eşimin çok hoşuna giden bir haraketti. Eşimse esmer kapalı dolgun dudaklı güzel bi bayandır. eşimin en yakın arkadaşıda otelde 35 yaşlarında gönül abla diye bi bayandı gönül abla ise minyon tipli bembeyaz yüzlü kapalı ve çok güzel bi bayan ve eşinden ayrı gönül abla ve eşim aybala ikiside kat görevlisi oldugu için otelde mavi üniforma ve beyaz eşarp takarlar ikisininde boyu ve kilosu aynı.
Birgün yine oteldeyken eşimin yanına çıktım ziyarete eşim genelde yalnız çalışır oda  temizliğinde bazende gönul abla ile çalısır eşimin görevli oldugu kata girdim ve temizlediği odaya doğru gittim usulca çünkü her zamanki gibi eşime gizliden gidip sessizce parmak atıcaktım . odaya girdim ve baktım banyoda eşim banyonun küvetini temizliyo sessizce yanına (sekshikayesi1.blogspot.com) yanaştım ve orta parmağım amının içine girecek derecede bi parmak attım ayyyy  diye değişik bi ses geldi. Birde ne göriyim eşim diye gönül ablaya parmak atmısım birten soguk terler boşalmaya başladı benden gönül abla neye uğradıgını şaşırdı ben hemen özür diledim gönül ablada pispis gülmeye başladı tamam tamam önemli değil dedi.
Bende dedim eşime söyleme abla kızar bana dedim oda tamam sölemem dedi. tabii ben bu arada sürekli özürü tekrarlıyorum. Gönül ablada en son patladı ee tamam be ne bu kadar  özür diliyosun altı üstü bi parmak attın dedi şok oldum birden. O kapalı gönül abla benim attığım parmak için hiç kızmadı ve aksine hoşuna gitti. ve bana dediki arada değişik kadın parmaklamak istiyosan gel yanıma dedi ve yine şok oldum ben o öyle diyince hemen amına elimi attım ve dudaklarına yapıştım hemen kapıyı kapattım ve oracıkta indirdim gönül ablanın  iş pantolonu ile kilodunu amına birden geçirdim bi 5 dk pompaladıktan sonra kiloduna boşaldım ve çok zevk aldım ve bunu alışkanlık halıne getirdik ve sürekli tekrarlıyoruz. Başımdan geçen yaşadığım olayları yine sizlere buradan anlatacağım.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 1

    ReplyDelete