Thursday, November 27, 2014

Bakkalcının yarağı


O gece parkta sikildikten sonra gece boyu karmaşık duygular içinde gel-git ler yaşadım. sonunda bunun bana zevk verdiğini kabul ettim..ertesi gün tekrar evime oldukça uzak olan avm ne gittim. giydiğim beyaz eteğimin içinde yok gibi duran tangam üzerimde askılı badi üzerine giydiğim ceketim vardı. eşarbımı (sekshikayesi1.blogspot.com) da bağlamıştım. eee tabi o zamanlar zayıf ve incecik belim vardı.. geç saate kadar dolaşıp eve döndüm ama hiç birşey olmamıştı.deli gibi sex yapmak istiyordum.. kocam 2 ay sonra gelecekti.. aradan1 ay a yakın zaman geçti.artık amım iyice yarak istiyordu tutup kendimi siktirmek istedim ama olmadı

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 1

    ReplyDelete