Sunday, November 30, 2014

Aldatmış olmak nedir


 
Mrb ben ada 27 yasındayım evlenmiştim 2 yıl önce. ilk başta herşey çok ama çok güzeldi eşimle severek evlenmiştim çok hoş bir ilişkimiz vardı ama son zamanlarda o kadar farklıydıkı herşey.
Eve geç gelirdi zaten en basından ama bir fark vardı ne zaman gec gelse yanında ben olurdum oysa simdi beni salladığı yoktu sorun mu var diye sorsam yoktu ama biliyordum vardı. beni aldattığını dusundum ve haklı olduğumuda anladım zaten bir gün iş çıkışı onun iş yerine gittim ve eskiden beri çok iyi arkadasım olan serapla konustuk o da orada calısıordu bak dedim bir şey biliyorsan soyle bana onceleri yok felan dedi ama sonra ottu herseyi. bir kadın varmş sarısınmıs ve benimle aynı yaştaymış cok güzelmiş emir onu çok yakın bir arkası olarak tanıtmıs ama serap her seyı anlamış bunu duydugum anda hiç bu kadar aşağılanmadığımı anladım ve intikam için yeminler ettim orada. Eve dondugumuzde hıç birşey olmamış gibi davrandım karar verdim onu aldatacaktım ve benim cektiklrimi onada yasatacaktım. bir gün bende işten geciktim zaten albenili biriydim simdiye kuyruğumu sallasaydım elimi sallasam ellisiydi de ben ona oyle asıktım ki gozum baska birşey gormedi.
Ya o revamıydı bu yaptığı eve donduğumde evdeydi ne oldu felan dedi. Soğuk bır sesle işim uzadı dedim ve direkt yatmaya gittim. bir öğle yemeğimde iş arkadasım ardaya herseyi anlattım arda sok oldu ve teklifimi hemen kabul ettı. bir kaç gun sonra işyerinden evi aradım ve beni beklememesini sabahlayacağımı söyledim, sorular sordu hiçbirin cevaplamadan kapattım teefon caldı hademeye telefonu açıp çıktı gitti. Yanında bir bey vardı telefonunu almayı unutmuş demesini istedim aynen yaptı emir kudurmuştu telefonu kapatmıştı. Arda beni bir kız arkadsının evine bıraktı yapamazdım zaten emiri aldatamazdım ve sonra evine gitti sabah eve donduğumde neredeydin dedi bilmiyomusun işteydim dedim. Oda bana yalan soyleme bir adamla cıkıp gittiğini biliyorum bunu bana nasıl yaparsın dedi. O bunları soylerken bir tokat yapıştırdım suratına hiç mi utanmazasın sen kendinden dedim. Sen beni o sarışın şıllıkla aldatırken hiç beni dusundunmu oğrendiğimde nasıl aşağılandığım hiç aklına geldimi arkadasımın (sekshikayesi1.blogspot.com) bana benim nasıl bir boynuzlu olduğumu anlatırken olmek istedim ben o an bitsin istedim ya sen bana yalanlar soylerken nasıl rahatsın?
Ben intikam için yeminler etsem bile seni aldatamadım. Dun gece sırf sen biraz olsun beni anla diye yaptım butun bunları ardanın bir kız arkadasında kaldım ama yazıklar olsun ki sana hala burada bunları hiç sıkilmadan dinledin kendime seni hala sevdiğim için acıyorum… dedim. ben bunları soylerken o ağlıyordu onu affetmemi istedi o kadınla arkadaslarmış sonraları birbirlerinden hoslanmaya baslamışlar ama benim onu aldattığımı düşününce ilişkisini bitirmiş hiç bir zaman da benim onurumu kıracak bir harekette bulunmamış. Nolur affet beni dedi. bende senin gibi bir yalancıya mı güveneyim yani dedim. telefonunu uzattı ara sor dedi tavrımı bozmayarak bir de o*ospunamı güveneyim yani dedim çıkıp gidecekken kolumdan tuttu ve ben herşeyi kanıtlamaya hazırım istediğin seyi yaparım ben iğrenç bir insanım kendimden utanıyorum dedi. Hayır dedim sana inanmıyorum ve telefonunu uzatmasını istedim gerçeği bana ancak o aşağılık sürtük söyleyebilirdi. Buluşmamızı söyledim kabul etti ve bana gerçeği yalnızca gerçeği soylemesini istedim ondan bosanacağımı o aşağılık adamı boşamak için bana kanıt vermesini istedim.
Bana kanıt vermesende boşayacağım onu ama vereceğin kanıtlar işimi kolaylaştırır dedim. Bana sana yardım etmeyi isterdim ama aramızda bir şey geçmedi dedi. ben yalan soyleme bana gerçeği söyle dedim bana 21 yasında ve hala bakire olduğunu söyledi ve doktordan aldığımız raporlada bunu kanıtladı. Emir evde beni bekliyordu bana inanıyormusun artık ada dedi bende bilemiyorum dedim. Beni hala sevdiğini söyledin dedi bana aşıksın biliyorum dedi bende bir yalancıya aşık olmak mı ? ben eski emire aşıktım dedim. Beni kendine çekerek ben eskisi gibi olmaya hazırım dedi sustum ve bekledim beni öperek kucağına aldı ve saçlarımı okşamaya başladı nasıl yaparım sana bunu nasıl da aptalmışım derken sesi titriyordu. Onu öptüm ve ağlamamasını söyledim. Sabaha kadar orada beklemişiz uyandığımda kendimi rahatlamış ve eski ben gibi hissediyordum o hala uyuyordu.
Öptüm ve hey koca oğlan hala uyuyormusun dedim beni koltuğa yatırdı ve boynumu öptü ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittiğinde mutluluktan uçuyordum…

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 1

    ReplyDelete