Friday, November 28, 2014

bana ne yapacaksın


En yakın arkadaşım sırdaşım yirmibeş yıllık dostum mülayim ile geçen

yıl ocak ayında beyoğlu na içmeye gittik...

Nevizade de devamlı gittiğimiz mekana girdik masaya oturduk

siparişleri verdik

mezeler geldi,ardından ufak rakımız başladık biz bardağın dibinme

vurmaya...Neşemiz iyi anlayacağınız...Yaklaşık biz oturduktan yarım saat

sonra mülayim e telefon geldi...Açtı gayet samimi bir konuşma yaptı

ardından bana bir tanıdığım da bize eşlik edecek dedi..Bende benim açımdam

bir mahsuru olmadığını söyledim...Aradan yarım saat geçti bize katılacak

olan bayan masamıza geldi...Mülayim ile öpüşüp koklaştıklarından sonra

benimle tanıştı...Adının emine olduğunu söyledi bende hasan dedim...Hoş

kızdı...Saat 02.00 ye kadar takıldık nevizade de keyifli bir akşamdı

üçümüz üçümüz içinde oldukça eğlendik işin doğrusu geçmişten gelecekten

politikadan kısaca ne ararsanız vardı sohbetin içinde

dedim ya keyifli bir geceydi...Hesabı ödedik ve çıktık

mekandan...Evlere dağılacağız önce mülayim i bıraktım...Zaten emine de mülayim e yakın

oturuyordu...Onu da evine kadar getirdim...Bana yukarı çıkarmıyım diye

sordu bende bu teklife hayır diyemeyeceğimi pul kolleksiyonunun olup

olmadığını sordum muzipçe...Araban indik ve birlikte yukarı çıktık...

Evi oldukça dağınıktı...Koltuğa oturdum bana,ne içeceğimi sordu bende

şarap içerim dedim...Birlikte şarap içmeye başladık gene sohbete

başladık...Sonra birden dizlerimin üstüne yattı...Bende inanın ellerimi nereye

koyacağpımı bilemedim o an...Bende saçlarını okşamaya başladım parmak

uçlarımla...Çok hoşuna gitti adeta kedi gibi oldu...

Sanırım kırkbeş dakika sürdü bu durum...Kelimenin tam anlamıyla relaks

olmuştu...Uykumun geldiğini ve uyumak istediğimi söyledim...Aynı

yatakta yatabileceğimizi belirtti ama ben kabul etmedim...Ve bana koltuğu

hazırladı...Sonra da odasına çekildi...Aradan bir saat geçti geçmedi

yanıma geldi uzandı koltukta sıkışık bir durum aldık

anlayacağınız....Arkasını bana döndü ve benim ona sarılmamı istedi...Denileni yaptım ona

sarıldım...Benim alet sertleşti kazık gibi oldu (sekshikayesi1.blogspot.com) kalçalarının yumuşaklığını

hissediyordum...Başladı oynatmaya kalçalarını bende iyice sarıldım

yasladım ufaklığı özgürce...Boşta kalan elimle bacağını okşamaya başladım

usulca yukarı çıkmaya başladım kutusu çok kıllıydı sanki hiç traşlanmamış

gibi...Orman orman neredeyse...Yarığının olduğu yere gelince parmağımı

soktum içine birden gidip gelmeye başladı parmağıma...Ve benim kilotumu

çıkartmama yardım etti...Oynamaya başladı sikimle...İyice sulanmıştı

kafası...Başını çevirdi bana ve ona ne yapacağımı sordu...Kendime

çevirdim ne yapacağımı söyledim...Söylediklerimi aynen yapmamı istedi...

Koltuğa oturttum ve ağzına verdim sikimi emmeye başladı bende ağzına

gidip gelmeye başladım...İştahla gidip geliyordum ağzında ağzına

boşalacaktım neredeyse...Sonra karar verdim boşalmaya ağzına geldim...Önce

yutkunamadı çıkarmak istedi ağzından...hemen az geri çektim sikimi...Yuttu

ne varsa hemen saldırdı yeniden emmeye...

Ben rahatlamıştım ama o yalnız kalmıştı...Biraz mola vernek gerekti ne

de olsa bu sebil çeşmesi değildi...

Birlikte oturduk koltuğa yeniden hafif bir şakarlama yaptım o ise beni

uyarmaya çalışıyordu ve de başardı gene kazık gibi oldu matkabım..

Sırtüstü yatırdım koltuğa ayak bileklerinin olduğu yerden başladım

yalamaya yukarıya doğru çıkmaya başladım...kalçalarına yaklaştığımda

araladım bacaklarını dizlerini karnına doğru çekmesini söyledim denileni

yaptı...tam istediğim gibiydi önümde domalmıştı...Önce amını yalamaya

başladım,dilimi sokuyordum içine...ama benim aklımda onu götünden sikmek

vardı...amından götünün deliğine getirdim dilimi ve içine soktum...o ise

inliyordu oh oh oh diye.Adeta istiyordu içine sokmamı...Hasan hasan sik

beni demeye başladı...bende uslu bir çocuk gibi denileni yaptım içine

soktum gidip gelmeye başladım hasan çok güzel sikiyorsun kıçıma parmak

at dedi...daha iyi fikrimin olduğunu söyledim amından çıkardım sikimi

götüne soktum kafasını geriye doğru yaslamaya başadıköa kendisini sikim

kayboluyordu götünde köküne kadar almıştı...Gelmek üzereyken çıkardım

götünden ağzına götürdüm sikimi dudaklarına otuzbir çektim biranda

fışkırdım yüzüne...hemen o da geliverdi....hasan hasan diye diye...

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 1

    ReplyDelete