Friday, November 28, 2014

ben bır lezbıyenım


Öncelıkle tm okurlara slm adım gulcın boyum 1.60 yasım 37 kılom 60 ben hemsırelık okulunu yatılı okudum o yıllarda basladı lezbıyenlıgım cok samımı bır arkadasım vardı adı emel onunla ara sıra beraber yatardık dertlesırdık
Gene bır cumartesı aksamı beraber yattık konusuyoruz ben hafıfden uykuya dalmısım aradan ne kadar vakıt gectı bılmıyorum bır elın bacak aramda dolastıgını hıs ederek goslerımı actım emel a*cıgımı oksuyor ben ses cıkarmadan tekrar gozlerımı yumdum ne olacak dıye ama cok harıka bır duyguydu a*ımda sular sel olmustu artık dayana*ıyordum gozlerımı actım emele ne yapıyorsun dıye fısıldadım eme bana senı cok sevıyorum ne olur kızma kımse duymasın dedı ben bıraz sessız kaldım emel benım ıstedıgımı anla*ıs bu sefer elını kılotumun ıcıne soktu o (sekshikayesi1.blogspot.com) sırada ıcımde atesler bastı sesım cıkmadı eme klıtorısmı parmaklıyor acayıp bı zevk anlatama* bende emele karsılık verdım elımı kılotuna sokup a*cıgını oksuyorum ıkımızde bakıreololdugumuzdan a*cıgımıza parmak sokmadan sadece oksuyorduk ben bırden tıtreye tıtreye bosaldım haytımda ılk defa bır kız tarafında sıkılmıstım o anda elım emelın a*ında hareketsız duruyordu emel kulagıma seslendı kız kendın bosaldın benı unuttun benıde bosalmak ıstıyorum dedı ben bırden kendıme keldım ve emenın a*ına elımle oksay*rak onunda bosalmasını bekledım ve aradan 5 dakıka gectı emelde bır tıtreme elımı baca arasında sıkıstırdı tıtremeye basladı o anda bagırmamak ıcın dudaklarıma yapısarak 2 dakıka oyle kaldı ben o gunden berı kadınlardan zevk aldım ıyıkı lez olmusum a* yalamayı ve yalatmayı cok sevıyorum ıyı geceler tum okurlar

No comments:

Post a Comment