Sunday, November 30, 2014

karıma liseli gençler çakıyorlarmış


Merhaba lafı uzatmadan konuya gireyim ben karım ve

baldızım aynı evde kalıyoruz, baldızım 17 yasında ve liseye gidiyor karım 25

yasında cok sexi bir kadın, baldızım 17 yasında bir orospu diyebilirim

okuldaki bütün erkeklerle hemen hemen yatmıştır işin kotu tarafı karımda

onun bu haline cok heves ediyordu erkeklerin peşinden koşması devamlı

aranması onunda çok hoşuna gidiyordu ikisi odaya çekilir fıs fıs konuşur

gülüşürlerdi ellerinden cep telefonu hiç düşmezdi sonradan anladım ki

meğer baldızım karımada bir sikici bulmuştu bir gün işten sabah erkenden

izin alıp eve geldim cok şüpheleniyordum sesizce dıs kapıyı acıp eve

gırdım salonun kapısı acık degıldı ama ıcerıden inilti sesleri geliyordu

kapıyı yavasca araladım salondaki koltugun uzerınde genc bir liseli

cocuk baldızımı domaltmıs sikiyordu önce şok oldum fakat baldızımı o halde

gormek beni çok tahrik etti biraz seyrettim sikim dimdik olmuştu iyi

ama karım nerdeydi onuda cok merak ediyordum yatak odamızdaydı büyük

olsılıkla ve onuda bir başkası sikiyordu ama göremiyordum bir yandan

meraktan çatlıyordum bir yandanda baldızımı seyrederek 31 cekiyordum bu olay

beni çok tahrik etmişti bir süre sonra kapının arkasında boşaldım ama

olanları seyretmeye devam ediyordum baldızımı siken cocuk bosladı hemde

tam bosalıcakken baldızımın agzına verdi kudurmus gibi yalıyordu

spermlerini hepsini yuttu. uzanıp yattılar sohbet ederlerken yatak odamızdan

genc uzun boylu yakısıklı bir cocuk cıktı o da cıplaktı ve kocaman siki

vardı bir sigara alıp tekrar yatak odamıza girdi o da karımı sikmişti

ve boşalmıştı üstelik karımın bana hiç siagar içirtmediği yatak odamıza

sigarayla girmişti baldızım kalktı ve külotunu giyerken ben evden

sesizce cıktım sanırım tuvalete gidicekti görünmemek için çıktım ve

apartmanın karsısındaki baska bir apartmanın arasında evden kimler (sekshikayesi1.blogspot.com) cıkıcak diye

gözetlemeye basladım tam 1 saat sonra evden 2 cocuk cıktı lise

üniformalı onlar gidince bende işe gittim aksama kadar düşünüp durdum acaba

karım o cocukla şikişrken neler yaptı görmeyi çok istiyordum o aksam eve

geldiğimde baldızımla karım yine odada fısıldasıp gülüşüyordular gec

saate kadar yatmadım karım ve baldızım uyuduktan sonra baldızımın cep

tlfonunu gizlice alıp msjlarını okumaya basladım bir msjda aynen şöyle

yazıyordu yarın ben ablanı sikicem tolgada seni sikicek tamammı aşkım diye

bir msj gelmiş yarın yine geliceklerdi aynı cocuklarmıydı bilmiyorum

ama geliceklerdi yarın işe gidiyorum diye evden cıktım ama gitmedim

apartmanın karşısında gizlice bekliyordum kimler gelicek diye baldızım önce

cıktı okula gitmek için 1 saat sonra döndü 2 cocuk vardı yanında ama

dün gördüklerim değildi apartmanın 20 metre kadar gerisinde baldızım

ayrıldı onlardan cocuklar arkasından geliyorlardı önce baldızım sonra

cocuklar girdi apartmana 15 dakiaka kadar dışarıda bekledim sonra bende

girdim yine kapıyı gizlice açtım salonun kapısı bu kez hafif aralıktı

salona dogru baktım cocuklardan biri karımı yatırmıs koltuga amını yalıyordu

sanırım birgün yatak odasını baldızım kullanıyordu bir gün karım

neysekarım amı yalanırken zevkten ucuyrdu gozlerını kapatmıs liseli cocugun

saclarını oksuyordu cok etkilendim sikim dimdik olmuştu bende 31 cekmeye

basladım karım gencecık lise cocuklarıyla sikişiyordu bir süre sonra

cocuk karımın bacaklarının arasına girdi ve karımı sikmeye başladı

gerçekten güzel sikiyordu tam yarım saat kadar her pozisyonda sikti karımı ve

birden cıkartıp agzına verdi bütn spermlerini karımın agzıan boşalttı

çok yalvarmama rağmen bana böyle bir sey için hhiç izin vermemişti ama

liseli çocucgun bütn spermlerini yuttu adeta bende oracıkta bosaldım ve

çıktım gittim artık her gece baldızımın cep telfonunu kontrol etmeden

uyumuyorum.

3 comments:

  1. Elazığ Malatya dan Güvenilir , Gizliliğe Önem Veren 3.cü Arayan Evli Çiftler Tanışabiliriz. SKYPE adresim : elazig2380

    ReplyDelete
  2. Mrhb ismim fikret istanbuldan 45 yaşındayım evli çiftler ve dul bayanlarla her fantaziye açığım 05357453682

    ReplyDelete
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GİZLİK VE GÜVEN DİYEN DAKKİKALARCA SEKS VE SEVİŞMEYİ İSTEYEN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN SEKSIN GÜZELİKLERİNİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL MOLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete