Friday, November 28, 2014

ne tuhaf geceydi be


slm ben antalyada yasayan 32 yasında bir erkeğim.sizlere

geçen cuma akşamı başımdan geçen ve bir erkeğin beklentilerininde üstünde

bir olayı anlatacagım.


cuma ve cumartesı günleri benim için özel günlerdir. çünki haftanın

yorgunluğunu atmak için akşam kız arkadasımla çikar bir şeyle içer

eyleniriz.aslında her şey son derece normal başladı eve geldim yemek yedim ve

saat 21 gibi buluşmak için kız arkadaşımı aradım.annesiyle beraber

yaşayan kız arkadaşım annesinin çok hasta olduğunu ve gelemiyeceğini

söyleyerek özür diledi. bende normal karşılayıp tek başıma takılmaya kara

verdim ve çıkıp her hafta gittiğim antalyanın popüler bar larından birine

gittim.gecenin ilerleyen saatlerinde sanırım içkininde etkisiyle yalnız

olmaktan sıkıldım ve eski kız arkadaşım esrayı aradım.15 dk sonra

oldukca iddalı ve seksi bir kıyafetle yanımdaydı.gerçekten çok etkilenmiştim

ve içkilerimizi yudumlayıp sohbet etmeye başladık.derken alkol

etkisiyle biraz yakınlaştık.saat 3,5gibi kendisini bırakmayı teklif ettim ve

beraberce çıkıp evlerine doğru yürümeye başladık derken evlerinin önüne

geldik. ben vedalaşmak ve teşekkür etmek için elimi uzattığımda yarın

yetiştirmesi gereken bir işi olduğunu fakat bilgisayarı arızalı olduğu

için neyapıcağını bilmediğini söyleyerek benden yardım istedi. çok

yorgundum ve aklımdaki tek şey bir an önce evime gidip uyumaktı. bu yüzden

kıvırmaya çalıştım.saatin çok geç olduğunu ve annesiyle ablasını bu

saatte rahatsız etmek istemediğimi söyledim. annesinin teyzeside

kalıcağını,ablasının da sevgilisiyle buluştuğunu ve muhtemelen bu geceyi onun

evinde geçireceğini hem birer kahvenin iyi geleceğini söyleyerek ısrar

etmeye devam etti. artık kaçıcak bir yerim kalmamıştı,istemeyerek

evlerine çıktım.daha öncede gittiğim için bilgisayarın yerini biliyordum hemen

bilgisayar başına geçtim bu arada esrada kahve yapmak için mutfağa

geçti.bilgisayarı açtım ve inceledikten sonra hiç bir problem olmadığını

gördüm.bu arada esra yüzünde muzip bir gülümseme ,elinde kahve tepsisi ve

üzerinde sadece beni çok etkileyen topuklu ayakkabılarıve tangasıyla

içeri girdi.sanırım tuzağıma düştün diyerek kahveyi uzattı.tanrım daha

öncede yatmıştık fakat hiç bu kadar tahrik edici bir havası yoktu.elinden

kahve tepsisini alıp masaya koydum ve kendime çekip dudaklarını ateşli

bir şekilde öpmeye başladım.ellerim sanki kontrolümden çıkmış birer

pençe gibi 95 lik göğüslerini ve muhteşem kalçaları üzerinde hareket

ediyordu. esra ise soluk soluğa kemerimi çözmeye çalışıyor ellrimin temas

ettiği bölgenin hassalığına göre küçük zevk çığlıkları atıyordu.birden

beni kanepenin üzerine doğru itti ve anlayamadığım bir süratle kucağıma

oturup aletimi vajinasına yerleştirdi ve üzerimde deli gibi zıplamaya

başladı. ikimizde kendimizden geçmiş bir şekilde içgüdülerimizle hareket

etmeye başlamıştık derken birden ışıklar yandı bizim olduğumuz odadan

giriş kapısı gözüküyordu.tanrım esranın ablası melda gelmişti.ben

rezalet çıkıcak diye beklerken esra kafasını çevirip şöyle bir ablasına baktı

ve anlayamadığım bir şekilde aldırma sevgilim biz devam edelim diyerek

dudaklarımı ateşli bir şekilde öpmeye başladı. ve zaten üzerimde

zıplamaya devam ediyordu.bende işi biraz çabuklaştırıp ordan kurtulmak

içinkucagımdayken ayağa kalktım (sekshikayesi1.blogspot.com) ve esrayı bilgisayar masasının üzerine

oturtturup onun zevk çığlıkları arasında becermeye devam ettim.çok

tedirgindim ama ikimizde zevkin doruğuna çıkmadan da bırakmak işime gelmiyordu

doğrusu.deliler gibi esranın vajinasına pompalıyıp kalçalarını

okşuyordum.fakat birden bacaklarımda bir çift el ve kalçalarımı yalayan bir dil

hissettim.aman tanrım esranın ablası çırıl çıplak soyunmuş eğilmiş ve

kalçalarımı yalıyordu.esranın kasılmaları orgazm çığlığıyla kendime

geldim.ve 2 hareket sonra bende aletimi esradan çıkarıp ablasına döndüm ve

meldanın bir dil darbesiyle ağzına boşaldım.ikisi birden eğilmiş

penisimi yalıyorlardı. boşalmıştım fakat hala dimdiktim.zaten meldanın

silikonlu muhteşem göğüslerini görmem beni inanılmaz tahrik etmişti.üçümüz

beraber evde olmayan annesinin yatak odasına geçtik.hiç konuşmuyor tek

kelime bile etmiyorduk sadece iç güdülerimiz bizi yönlendiriyordu.şimdi

tek derdim meldayı becermek ve penisim içindeyken çıkaracağı sesleri

duymaktı.yatağa uzanır uzanmaz sarılıp duaklarını ve boynunu öpmeye

başladım.çılgıncasına karşılık veriyor zevk çığlıkları atıyordu,esrada

vucudunu bana yaslamıs ensemı öpüyor göğsümü okşuyordu.iki muhteşem kadının

arasında tost olmuştum.artık meldanın içine girmekten başka düşüncem

yoktu.onu yatakta dizlerinin üzerinde ters çevirdim ve ellerini duvara

dayadım.muhteşem kalçaları önümdeydi.penisimi yerleştirdim ve sert bir

hareketle içine girdimo an çıkardığı ses hala kulaklarımda.belinden tutarak

gidip gelmeye başladım.sesi sanki zevkten bayılmak üzereymiş

gibiydi.esra kafamı çevirip dudaklarımdan öperken kalçalarımı sıkıyordu.inanılmaz

bir gürültüyle meldayla aynı anda boşaldık ve yatağa yığılıp kaldık.her

kes sevişmekten bitap düşmüştü.fakat esra son bir kez vajinasını

yalamamı istedi.bana bukadar zevk veren bir kadını kıramazdım.69 pozisyonu

yaptık ve ben esranın vajinasını yalarken onlarda benim penisimi

yalıyolardı.saat nerdeyse 6-6,5 civarında odada bir karaltı farkettim.esra yada

melda olamazdı,çünki onların dudakları penisimdeydi.bu kim diye

düşünürken esra çığlıklar atarak boşaldı ve üzerimden kalktı.kalkar kalkmazda

kızların çabasıyla hareketlenen penisime bir el yapışıp sıkmaya

başladı.tanrım esranın annesiydi bu.defalarca evlerine gidip elini öpüp teyze

dediğim kadın penisimi okşuyor ve öpmeye çalışıyordu.esra ve melda

kulağıma fısıldayarak sıra annemizde sevgilim onuda memnun etmelisin

dediler.kadın 45-48 yaşlarında hos bir kadındı,zaten bukadar güzel kızlar

başkasından çıkamazdı fakat beni teyze duygusu rahatsız ediyordu.bu arada

kadın heyecandan kudurmuş penisimin üzerine oturmaya çalışıyordu.neyse

ayağa kalktım.annelerinide becericektim...başka çarem yoktu.bari yüzünü

görmeyim diye duvara döndürdüm .zehra teyzenin vajinası sırılsıklamdı

kolayca içine girdim ve gidip gelmeye başladık.ben hareket ettikçe kadın

çığlıklar atıyor.ohh yavrum hadi yavrum becer beni diye inliyodu. zehra

teyzeyi becerirken esrayı öpüyor meldanın göğüslerini sıkıyordum.ben

boşalana kadar zehra teyze nerdeyse 6 kere sarsılıp çığlıklar içinde

boşaldı.ve odayı terketti bende esra ve meldaya sarılıp uyumaya

başladım.ertesi gün öğleye doru yine penisimde bir sıcaklıkla uyandım.zehra teyze

penisimi yalıyordu.gülümsedim.beni bir kere daha becermezsen sana

kahvaltı yok dedi.mecburen ve istemeyerek bir daha yaptım.yine çığlıklar

atmaya başladı ve uyuyan kızlarını uyandırdı.beraberce güzel bir kahvaltı

yaptık ve ben kız arkadasımla bulusmak uzere ayrıldım.

bu gün yıne cuma ve telefonumda esranın eve davet eden mesajı bu gunun

yıne hareketlı gececegının bır gostergesı sanırım :))

No comments:

Post a Comment