Friday, November 28, 2014

Bir gecelik ilişki


 
merhabalar ben 30 yaşındayım, 7 yıllık evliyim. Eşimle neden evlendiğimi hala anlayamasam da evlendik işte. Ten uyuşmazlığımız olduğunu düşünüyorum.Onunla birlikte olmak istemiyorum hiç. Onun altına mecburen yatıyorum, mecburen zevk alıyormuş gibi davranıp inliyorum.
Gerçekte 7 yıldır hiç mutlu değilim.
Onunla değil ilişkiye girmek yan yana bile yatmak istemiyorum çoğu kez. Aslında iyi bir insan ama bu yeterli gelmiyor evlilikler de. iyi olmak yetmiyo demek ki. Ya da yetmedi. Çalıştığım işyerime pazarlamacı bi bey geliyodu. Hoşuma gitmiyo değildi ama sonuçta evliydim ve oda evliydi. Yakışıklı erkeklerin hepsi önceden kapılmıştır zaten:( 3-4 ay gibi bi süre fırsat buldukca muhabbet ediyoduk. Zamanla muhabbetler derinleşip iş dışına çıkmış onun evlilik hayatına benim evlilik hayatıma kadar gelmişti. Bir akşam işten çıkarken geldi işyerine. Bu akşam seni yemeğe götürmek istiyorum dedi. şaşırmıştım çünkü böyle bişey beklemiyordum. Eve gitmeliydim eşim ve oğlum bekliyordu beni. Binbir türlü yalan geldi o an aklıma eşime söylenebilecek. Ve kız arkadaşımın bana ihtiyacı olduğunu onun yanına gideceğimi söyledim eşime. İnandı. Bende Emreyle yemeğe çıktım. Onun kaldığı otele götürdü beni ben dışarda tanıyan birileri olur diye dışarda yemek istemedim otelde yemenin daha doğru olacağını söyledim.
Yemeği yedik ve onun odasına çıktık.
Düşünüyordum ne yapıyorum ben diye. Ama engel olmak istemiyodum kendime ve olmadım da zaten. Bazen Bazı heyacanları yaşamak gerek diye düşündüm. Bu düşünceye sığındım belki de Ve onun odasına çıktığımız da telefonu çaldı. Arayan eşiydi. problemleri olduğunu bliyordum. Gayet soğuk bi konuşma yaptı eşiyle. Sonra yanıma oturup saçlarmı ı topladı bi kenara ve boynumdan öpmeye başladı. Gözlerimi (sekshikayesi1.blogspot.com) kapatmak istemiyordum teslim olmaktan korkuyordum 15 yaşında bi genç kız gibi hissediyordum resmen ama o öptükçe içimin yağları eriyordu ılık ılık bişeyler akıyordu içime. Başımı çevirdim ona Dudakları gezindi dudaklarımda sonra öpüşmeye başlamıştık. Gömleğimin düğmelerini açarken acemice davranıyordu. G*güslerimdeydi elleri. Sütyenimi indirmedi sadece okşadı. Ama g*güs uçlarım sanki sütyenimi yırtıp geçecekmişçesine dikleşmişti. Uzandım yatağa. O da çıkardı pantalonunu ve ben nasıl davranmam gerektiğini düşünüyordum. Yıllardır bu anı bekleyen biri gibi azgınmı yoksa daha çekimser mi. Rahat ol dediğini hatırlıyorum. Sonrasında vahşice bi s*x. Çok sertti ve gerçekten canımı acıtırcasına öpüp okşuyordu beni.
Ama ben acı çektikçe zevkleniyordum.
Sorgulamaktan vazgeçmiştim herşeyi. Zaten buna halim kalmamıştı. Öyle zevk alıyordum ki Ve öylesine tatmin olmak istiyordum ki. Hayatımın en güzel 1 saatini geçirmiştim o gece. 7 yılın acısını çıkarmıştı bedenim aldığı zevkle. İnlemelerim bile gerçekti o gece. içime boşalmasına izin vermezdim sadece korunmuyordum çünkü. oda göbek kısmıma boşaldı. Temizliğimi de kendisi yaptı sonra. 2 gün boyunca g*güslerim acımıştı hiç bu kadar hor kullanılmamışlardı.:(( Onlar acıdıkca ben yaşadığım o zevki bir daha yaşıyordum sanki. eve geldiğimde eşimle oğlum bekliyorlardı beni. İçimde binbirtürlü duygu vardı. nefret,acıma,sevgi ve öfke. Konuşmak bile istemiyordum eşimle. Gözlerime baktı sarıldı bana. İstemiyorum dedim ve çekildi. o yaşadığım zevk dolu dakikaların ardından kabus yaşamak istemiyordum çünkü. daha sonraları geldiğinde buraya yine beraber olduk.
Şimdi de görüşmeye devam diyoruz birer gecelik ilişkiler yaşıyoruz sonra o evine ben evime. Ama bu işin sonu nereye gider hiç bilemiyorum. Düşünmek istemiyorum bile. Zevk alıyrom ve zevk veriyorum. işte bu kadar.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 1

    ReplyDelete