Sunday, September 25, 2016

otobüs

otobüs Yaşadığım an bu sene oldu mart aylarında daha yeni yani 18 yaşında sarışın mavi gözlü çıtır bir kızım.Okula gitmek için forma*ı giydim ben hep eteğimi kıvırıyorum okula gitmeden her neyse otobüse bindiğim zaman otobüs çok kalabalık olunca ayakta kaldım tabii otobüs ilk durağına gelince bir yakışıklı adam bindi.   Otobüse oda küçükçekmeceye gidiyormuş sonra size ondan bahsedeyim 1.82 boyunda esmer yakışıklı zayıf bir adam işte her neyse bende onu istediğim için hemen önüne geçtim biliyordum çünkü otobüs her sallanınca bu istemeyerek bana çarpacağını şimdiden azmıştım.Yavaş yavaş kendimi ona sürtmeye başladım adam hiç bişi anlamadı.sonra onun ineceği durağa gelince indi o tabiki bende onun arkasından indim onu takip ettim bir yerde sıkıştırıp dudaklarını emmeye başladım. Artık o benim erkeğim olacaktı oda bana karşılık vermeye başladı sonra hemen onun evine sonrada yatak odasına gittik 20 dk seviştik.Artık çıldırmıştık o benim ben onun elbiselerini çıkartıyorduk.resmen parçaladık elbiseleri. ilk önce beni o yaladı 15 dk resmen uçuyordum .iniltilerimle onuda çıldırtıyordum sonra geldi onukini yalamaya hemen açtım onun p*nisini emmeye başladım onu baştan çıkartıyordum ben bakire olduğum için amdan değil g*tten s*k beni dedim daha çünkü 18 yaşındaydım sonra onunki çok büyük ve kalın olduğu için krem aldı eline hem benimkine hemde kendinkine sürdü. Sonra yavaş yavaş sokmaya başladı bir çığlık attım bende bilmiyorum ne kadar çığılık attığımı galiba okadar bağırmışım ki kimseler duymasın diye eliyle ağzımı kapatmaya çalıştı. ne kadar girdi diye sorduğumda sadece başı diye cevap almıştım .işte ozaman ordan kurtulmak istiyordum vazgeçtim dedim . oda benimsin artık g*tünü s*kmeden bırakma* dedi.biraz daha krem sürdü biranda kökledi çok kötü olmuş çarşafları sıkıyordum. yırtılcaktı nerdeyse sonra oda çok kötü olduğumu anlayınca birlikte banyoya gittik orada biraz g*tümü s*kti bende onun p*nisini emdim 5 dk sonra biraz daha g*tten s*kti alışmıştı çünkü direk kayıyordu içine.sonra boşaldığını anlayınca ağzıma boşaldı bende onun hepsini yuttum.çok lezzetliydi ve unutulmaz andı bende üstümü giyip okula giitim ta* 2 saat boyunca beni s*kmişti. sandalyeye oturamadım eve gitmek için izin aldım evde biraz uyudum.2 gün bir yere oturamadım ! ama o gün anlatılmazdı…

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    ReplyDelete