Tuesday, September 27, 2016

gizli bir günah

gizli bir günah Eşimle severek evlenmiş olmama karşılık hiçde mutlu değildim eşim evi sadece yatmak uyumak ve kendi ihtiyaçları için kullanıyordu benim varlığım pekde bişi ifade etmiyor onun için. dokuz yıl kadar hiç birşeye ses etmedim belki şiddetli kavgalarımız yoktu ama çok suratsız yüzü hiç gülmeyen sohbet etmeyen benimle ilgilenmeyen bir eşti bu beni çok üzüyordu konuşmak istesemde sonuç elde edemiyordum ya uyuyor yada çıkıp kahvesine gidiyordu kalabalıklar içinde yalnızdım.   Bahsetmek ve hatırlamak istemediğim özel bir durmdan dolayı eşimle kavga etmiştim yargısız infaz etmişti beni:((kadın olmak ne zavalı bir durum kadın olmak ayaakların üstünde duramamak dursaydım ayaklarımın üstünde olurmuydu bunlar.hergeçen gün için için eriyor derdimi kimselere söyleyemiyordum eşimden nefret ediyordum.eşim benimle uzun zamn konuşmadıhem suçluydu hemde güçlüydü bir gece çok şiddetli bir kavga eettik çocuğum içinde olsa artık çekemiyorum ben ruhen ölüyorum dedim dayanamıyorum yeter artık:((eşim karşısında sesiz sefil görmeye alışmış tabi beni beti benzi attı çok kısa bir süreliğine ilk defa benden özür diledi kısa bir süreliğine ilgili oldu yada ben öyle sandım yanılmışım.onunla internet orta*ında bir oyun sitesinde tanıştım öfkeliydim eşime söyleyemediklerimi belkide ona söylemekti niyetim kusmaktı içimdeki herşeyi ben sana bir şey istesemde yapamam dedğinde okadar yumuşak ge! ldi ki yazısı sinirim geçti sohbet etmeye başladık havadan sudan memleketten ne tesadüfki aynı memleketten başka köylerin çocuklarıydık ikimizde aynı havayı ssolumuşuz birbirimizden habersizce ben dertliydim o benden dertli ama o benden güçlü ist ymış oda görüşelimmi dedi olmaz dedim zaten bir kaç ay sonrada görevi gereği doğuya gitti merak ediyordum onu ama görmek de istemiyordum korkuyordum zaten yolunda gitmeyen hayatım dahada kötü olsun istemiyordum. Birgün msn yi açtığımda ist geliyorum haberin olsun senin için yazısını görünce kanım donmuş korkmuştum gelme dedim senin için geliyorum okadar yolu senin için göze aldım iş var senin için kabul ettim dedi kırmakda istemedim peki dedim2008 29 yaşında hayatımda hiç kaçamak yapmamıştım korkuyordum gören duyan olursa diye acemiceydi buluşma*ızçarşıda ben önde o arkada dolaştık bir süre sonra biryerde bekle beni gelecem diyerek ayrıldı on dk sonra telefon edip falan yere gel dedi araba ayarlm*ış bekliyordu arabaya bindim yanına sakin bir yer bulup çekti arabayıkonuşmadık fazla zaten ben tedirginim bir an önce ordan ayrılmak istiyorum eve gitmek istiyorum bir anda elini omzumda hissettim hiçbirşey söylemeden beni kendine çekti ve öpmeye başladı çok heyecanlanmıştım kalbim yerinden çıkacak sandım nefesim kesildi kendime çok çabuk geldim ona kaşılık verdim ben hayatımda sanki hiç öpüşmemiştim o heyecan başk! aydı bambaşkaydı aramzıda ogün benim isteğim doğrultusunda öpüşmenin ve dokunmanın dışında hiçbirşey olmadı,belki ona haksızlık ettim taş olsa çatlardı belki ama yapamadım.aylar sonra aynı şekilde bir buluşmamız daha olduyine hiç bir şey yaşamadan ayrılmıştık ikimzde artık birbirimizi istiyoruz ona öyle alışmıştımki öyle çok sevmiştimki onu bir anda herşeyim olmuştu sesini duymadığım gün çıldırıyordum adeta .   2010 27 ekim çarçamba hiç unutmuyorum yine görev için gelmişti her gelişi her görevi benim için alıyordu plan yaptık buluşma yerini anlaştık benim acemiliğim ve geçmeyen korkularım acaba belli ediyormuyum ürkekliğimle birazda gecikmeli olarak buluştuk arabaya yanına oturduğum anda öpüşmeye başlamış eve kadarda devam etmişti yanında kendimi güvende hissediyordum içimde başka başka korkular olsada fazla vaktimiz yoktu ikimizde birbirimizi istiyorduk bir anda hızlı ve heyecanlı gelişti herşey tenlerimiz buluştu yabancıydı vucutlarımız birbirine ama ikimizde biliyorduk birdahaki sefere daha güzel olacaktı beraberliğimiz ogünden sonra taki busene ocak ayına kadar hiç gelmedi telefonda msn de herzaman görüştük bana geleceğini söylediğinde yine çok heyacanlanmış miğdeme kramplar girmişti bu defa en muhteşemi olacaktı öylede oldu…pişmanmıyım ?değilim yaşadığım hernekadar yanlış olsada yasaak bir ilişki ols! ada onunla yaşadığım bir dkikaya bile pişman değilim onu seviyorum belki hikayemin devamını başka zamaan yazarım yine onu yüreğimde hissettiğim Onu çokkkk özlediğim bir akşam hoşçakalın…

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    ReplyDelete