Monday, September 26, 2016

Hayatmı yoksa felekmi siz karar verin

Hayatmı yoksa felekmi siz karar verin Ben hayatımda her türlü acıyı yaşamış bir kadınım.Ama artık acı bilmiyorum hayatımı yaşıyorum.Evli iki çocuk annesi idim. Eşimle istemeyerek evlendik.Sebebini anlatmak çok uzun kısacası ben evden kaçmıştım.Eşim Birgün gece vakti otogarda karşıma çıktı daha 19 yaşındaydım ve beni evine götürdü çok iyi niyetli idi aramızda hiç birşey olmadı. Daha sonra beni aileme teslim etti ailesi ve 2 gün sonra beni istediler ve bende evlendim.Mecburdum eşim olan adamı sevmiyor ama zorla namus denen olaydan dolayı evlenmiştim.Ailem rahatlamıştı. Evliliğimizin ilk gecesinden geçen dört senesine kadar eşimle isteyerek hiç s*x yapmadım.Hatta sen karımsın bana istediğimi vericeksin diyerek benimle zorla tecavüz edercesine birlikte olduğu günler oldu.İnanmazsınız bu şekilde iki tane çocuğum oldu.Dışarıdan evli mutlu bir çift gözüksekte içimizde iki yabancı gibi idik.Bir gün eşim olcak adam eve yine kör kütük sarhoş geldi her nekadar onu sevmesemde daha önce beni dövmemişti.O gece alkolve cinsel fantezileri ile birlikte ondan hem dayak yedim hemde resmen resmi eşimden tecavuze uğradım.Artık dayanamıyordum..   Öyle bir duruma gelmiştimki kaçmak istiyordum o evden çocuklarım biri 2 diğeri3 yaşında idi.bir gün evden kaçmaya eşimden uzakta artık neresi olursa oraya gitmeye karar verdim.ama uygulaması çok zor derken aradan 10-15 gün geçti genç yakışıklı biri olan ahmet ile tanıştım.Benden hoşlanmıştı ben ise yakışıklı olmasına rağmen kaçma derdindeydim.Onun la buluşmaya başladık.Ama günde belki yarım saat belkide bir saat fazlası yoktu zamanla ona alışmış iyi niyetli biri olduğuna inanmıştım.Benim evli olduğumu bilmiyordu.Bir gün arabada otururken o yarım saatlık dılemlerı bıldıgı ıcın aniden dudaklarıma yapıştı.Ne olduğunu anlamadan birdengöğüslerim derken beni iyiden sıkıştırdı ilk anda tepki göstermeye çalıştım ama içimdeki o alev ve ona karşı yakınlık hissetmem beni alı koaymadı.Bende seni sitiyorum dedim. Aklım başımdan gitmişti.ama o gün elleşmeden başka birşey yaşamadık.Bense hala kaçma derdinde idim.Birgün ahmete sana anlatıcaklarım var dedım ve buluştk ona herşeyi yaşadığım herşeyi anlattım.Bana inandı ve seni istediğin zaman istediğin yere götürürüm sana aşığım ve benim ol dedi.Bende tamam dedim ve ertesi gün eşim işe gidince çocuklarımıda alıp ahmetin yanına gittim onun beni sevip sevmediğini böyle anlıyacaktım.İlk başta başından kaynar sular döküldü ama seni seviyorum herşeye kabulum dedi.Ve onla beraber memlketi artvine gittik.O gece yerleştik.Çocuklarımı yatırdım.ahmette yanıma geldi koyun koyuna yattık.Ona artık sırılsıklam aşıktım ama resmi nikahta eşim başka birydi.       Ahmet o gece yanımdan gitti bende dalmıştım sabah saatlerınde yanıma geldı bana sarıldı derken dayanılmaz bir istek ile dudaklarına yapıştım.Oda nefes nefese dudaklarımdan öpüyordu derken beni soymaya başladı.Artık onundum.Hayatımda ilk kez isteyerek s*x yapıcaktım.O o kadar profosyoneldiki beni çıldırtıyordu.heryerimi öpüyor beni delirtiyordu artık yeter gir dedim ve ilk girdiğinde hayatımda ilk kez s*x yapıyorumuşum gibi haz duydum.Öyleydiki bana niye titriyrosun dedi bende sen işne devam et dedim.Her gelip gittiğinde kasılıyordum.Ve çok kısa sürede bir kadın olmama rağmen ondan önce boşaldım ve benım boşalma iniltilerime dayanamayıp oda boşaldı.   Ardan yedi ay geçti kocamdan ayrıldım.Mahkeme çocuklarımı ona verdı ahmet ıle başbaşa kalmıştım.Çok üzgün olsamda ahmetle olmak bana huzur verıyordu.Ahmet ıle evlnemk ıstedıgımı soyledım o buna ynaşmadı:Şok olmuştum benimle ılgılenmıyordu. eve gelmıyor kafasınba göre takılıyordu.ilk günlerde bir gece sonra ıkı sonra 3 -5 derken haftada hatta 10 gunder bır eve ugruyordu.Benı ac acık bırakmıyordu.Ama Benımled eılgılenmıyoru bır kez daha husrana ugramıstım..Artık hayattan ders almaya başladım.Bir gün alışveriş yaparken noyan ile tanıştım ısmı yabancı olabılır bende şaşırmıştım ılk başta ama nazık kıbar bırı ıdı.Poşetlerimi taşımıştı.Ona isterse kahve ikram edebilceiğimi söyledim oda zevkle dedi. Nasılsa ahmet uğramıyordu:Onu eve aldım oturma odasına geçti ben üstümü değiştireyim dedim sonrakahve yaparım dedim.Niyetim belli idi oturma odası ile yatak odası yan yana idi noyan kalmış lavabo nerde diye sormak için yatak odasının kapısına gelmişti. Bende sinsice burada var gel dedim ama heycanla içeri girmesini beklerken noyan içeri daldı.Ben ne yapıcağımı bilmeden utangaç tavırla baktım oda yanıma yaklaştı.Birden dudaklarıma yapıştı öyle öpüyorduki öpüşürken boşalıcaktım.Sonra üstümdekileri sıyırmaya başladı beni resmen yatağa fırlattı ve üstünü çıkarmya başladı.direk üstüme çıkıp aniden vajnama geçirdi.Birden acıdan ona tokat attım.Hoşuma gitti dedi ve gelip gitmeye başladı. kaygan olmayan vajnamı sırılsıklam yapmıştı ve gelip gittikçe uçuyordum.İlk kez tanıyordum.Hatta bir saat omuştu tanışalı ama yıllardır onunla se*x yapıyrdum sanki..   Benimle öyle sevişiyorduki kaç kere boşaldım bilmiyorum.Ahmet beni çok yanlız bırakmıştı buna ihtşyacım vardı.Ben ihtiyacımı karşıladı.Noyan öyle bir boşaldıkı üzerime vucudum spermlerinden yandı resmen.Noyanla sürekli görüşmeye başladım haftada bir ahmetle haftada 2-3 kere noyanla birlikte oluyorum.Hayat hikayem gerçektir.Umarım tüm kadınlar oldukları yeri iyi bilirler.Ben aldattım ama ikiside hak ediyordu.Takdir sizin.Devamı yok bukadar

No comments:

Post a Comment