Sunday, September 25, 2016

Bu da benim hikayem (devamı)

Bu da benim hikayem (devamı)   Buraya neden yazdım ve yazmaya devam ediyorum. Galiba kendimce sizinle dertleşiyorum. En son bir yorum yapılmış benim hikayeme "ben bu hikayeyi seviyorum" demiş arkadaşın biri madem sevilmiş hikayem devamını da anlatayım. Sabah beni işe bıraktığında hiç konuşmadım onunla neden böyle davranıyorsun sorularına bile cevap vermedim. Hem utanıyordum hem aklım çok karışıktı. O gün mesai nasıl bitti hatırlamıyorum tek hatırladığım eve gitme saatinde onu arayıp ağlayarak ben eve nasıl gideceğim eşimin çocuklarımın yüzüne nasıl bakacağım diye sormak oldu. Beni sakinleştirmeye çalıştı ve bunu başardı. Hiçbirşey olmamış gibi eve geldim hayatıma devam ettim. ertesi gün yine iş… Kendimi kötü hissediyordum hem onu çok seviyor hemde içinde bulunduğum durumun utancını yaşıyordum. Birkaç gün sonrasıydı günlerden cuma. Onu aradım ve bana bir gece borçlusun dedim.Kuralları benim koyacağım ve benim istemediğim hiçbirşeyin olmayacağı bir gece borçlusun dedim başka türlü ben kendimi toparlayamayacağım dedim. Çünkü o gece onun otel parasını ödemesi odaya çıkışımız hiç gözümün önünden gitmiyor düşündükçe kendim! i kötü kadınlar gibi hissediyordum. Tamam dedi. İstersen bu gece dedi ya da ne zaman istersen. Bende tamam dedim bu gece. O akşam ben onun yaşadığı ile gittim,hiç konuşmuyorum yine kızgınım kırgınım hem ona hem kendime. Masalsı bir aşk olacak sanmıştım bizimki çirkinlikten uzak olacak. Sevgimle sevgimizle gurur duyacağız hiç utanmayacağız. Sahilde kalmak için bir otel ararken kavga etmeye başladık.O sergilediğim davranıştan rahatsızdı doğal olarak. Bende karşısında konuşamadığım için duygularımı ifade edemiyordum. Sonra kalmak için bir otel seçtik o arabayı uygun bir yere park ederken ben otelin parasını ödedim sonra geldi neden bunu yaptığımı sordu bende kendimi daha iyi hissedeceğimi söyledim. Odaya çıktık oturduk o sürekli kızıyor kendini anlatıyordu. O da benimle aynı duygular içindeymiş, aldatmaksa o da aldatmış, ben yaşadıklarımın arkasında durmuyormuşum ama o yaşadıklarının arkasındaymış. Tamam belki olmaması gereken şeyler olmuş am! a kendimize engel olamamışız falan Ben ise sadece dinliyordum. Sonra sakinleyince sohpet etmeye başladık bende biraz biraz kendimi ifade ettim. Sarıldık el ele tutuştuk ve çokça sohbet ettik o anlattı ben dinledim, ben anlattım o dinledi. Sabaha karşı gecenin rehaveti çöktü üzerime. Biraz biraz öpüşüp koklaşmaya başladık ama bu kez hiç karşı durmadım sadece ben sana dayanamıyorum dedim buna biri dur diyecekse bu ben değilim dedim o da ben hiç değilim değince biz sevişmeye başladık vücudunu ilk kez keşfediyordum ona dokunuyordum,o da bana. Güzel bir gecenin sabahında kahvaltı etmek için o aşağıya indi. Bende sonra indim. Kahvaltılıkları alıp karşısına oturdum daha yeni kahvaltıya başlamıştık ki karşı masadan benim işten arkadaşlarım bana bakıyorlar. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Adam kalkıp bizim masaya geldi ve merhaba dedi onu sordu bende hemen abim dedim ailemi tanımıyorlardı. Tam o sırada onun telefonu çaldı masadan kalktı. Bizde iş arkadaşımla biraz lafladık eşimi çocukları falan sordular. Geçiştirmelik cevaplardan sonra ayrıl! dık. O da masaya döner dönmez kalktık. Kalktık ama ben ölüyorum sandımm. Otelden ilişiğimizi kesip ayrıldık. Sahilde biraz durduk çünkü benim sürekli midem bulanıyor çıkarıyordum. O daha sakin fakat sürekli bu bize bir işaretti ben işte böyle şeyler yaşanmasın hayatlarımız özellikle de senin hayatın mahvolmasın diye uzak durmaya çalışıyordum gibi şeyler söylüyordu. Pazartesi ilk iş gününü nasıl atlatacağım iş arkadaşlarımla karşılaştığımda ne yapacağım ne diyeceğim diye sorguluyordum.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    ReplyDelete