Tuesday, September 27, 2016

Karımla Erotik Film Fantezimiz

Karımla Erotik Film Fantezimiz   Slm ben Avusturya'da yaşıyorum ve yaklaşık 3-4 senedir karima bazi fantezilerimi acmaya çalışıyordum, ben 30 yaşındayım ve karım 24 yasında. Aslında daha gecen haftaya kadar berbat bi sex hayatımız vardı senelerdir haftada bir kereden fazla olmuyordu karımla defalarca konuşmayı denmedim fakat hepsı boşa. Bir gün gene sikişirken karımla konuşmaya başladık laf lafı açtı be ona erotik fılme bakarak sikişmek ıstedıgımı söyledım oda gönülsüz bi şeklide tamam dedi. Bilgisayarın başına oturduk ve ona film acarmısın dedım oda yok askım sen ac dedı bende tesadüfen bulmuş gibi bıtanesini actım ama tabiki gördüm işin icınde ıkı adam var. Ve yniden konuşmaya başladık bıraz alıstırma sözler söyledim ve baktım iyi ve azdi sonra Aşkım bu kadinin yerinde olmak ıstermiydin dedi ve cevabını duyunca adeta basımdan asaği kaynar sular döküldü. Ne sacmalıyorsun sen yaa sapıkmısın ne dedı o anda Yarragımın uta! nçtan bürden kücüldügünü farkettım ve ogünkü sex olayı tam başlamadan bıtmıstı ve artık anlamiştim, karimdan bi iş çıkmayacağını, pes ettım. Gectıgımız hafta okadar azmıştım mı okadar istememe rağmen vermiyordu bende o uyurken oksayıp çekip bosalip uyuyordum ala bu benım azgınlığımı almıyordu sonunda patladım ve karıma küstüm bakti gercekten kafama takıyorum isteksizde olsa ertesi aksam sikistk ve bunu beşgün tekrarladık sonra iki gün gene hiç birşey olmadı. Dün gece herhangi bir gün gibiydi ben internetten hıkayeler okuyordum adam öle hazmişti sanki beni ve karimi anlatıyor hemen uygulamaya geçitim. Gece yattık ve ben hemen konuya girdim. Aşkım tatilde nereye gidelim dedim o da tabiiki Antalyaya dedi bende tamam AŞKİM gine kısa ve dekolte giyinecekmısın dedim ve zaten giyiyorumya dedi bende yok busefer dahada açık olmanı ıstıyorum dedım neden dedı sen bebk kıskanırsın ama dedı bende evet ama azarımda dedı oda giyerim ozaman dedi ve bende göster bakalım etmeğinin boyu nekadar olacak dedim ve elini dizi ve kalçasının tam ortasına koydu ben olmaz dedım neden çokmu kısa oldu dedı, hayır uzun dedım nasıl olsa kimseyi tanımıyoruz daha kısa gıyın dedım ve elimi o karpuz gibi görünün tam altına koydum ve gözleri güldü tamam askım ama kıskanmak yok dedı tamam dedım. Bu arada karımın amı sulanmaya bızde sevısmeye başladık çok dıkkatlı ılerlemem gerekiyordu be öylede yaptım. Askım sımdı kıskacım etek var üstünde sokakta yürüyoruz dedım eeee dedı tamam sen devamet dedım ve başladı etmeğim kısacık görüm disarı fışkıracak gını ve altı! mda ranta var dedı ben azdım ve sordum sokak kalabalıkmı dedı evet dedı herkez bıze bakıyor dedı. Kadınmı erkekmi diye sordum hemen ıkısıde var dedı bakıyorlarmı sana dedım ve evet dedı ıyı dedım ama ban rahatsız olmadım doya doya baksınlar dedım ve gome gözelerinin içi gülerek öylemi dedi. Şimdi nereye doğru yürüyoruz askım dedım bılmem sen söyle dedi bende bara gidelim dedim tamam dedi barda oturuyoruz dedım hayır can edıyoruz dedı ve ben de tamam dedı. Etraf nasıl dedım kalabalık dedı ve sordum kımler bakıyor dedım ve erkekler bakıyor dedı ve ıkımız onların karşında opüsüyoruz dedı. Canım alkol ıstıyor dedı ve sende ıcermısın dedı bende askım ben içersem kontroldan cikarim dedım çik askım dedı ıyı ozaman ıctım sarhoşum dans ederken senı öpüyorum elımde götünde tam arkanda erkekler zevkle bizi izliyor dedım eeeee diye cevap verdi azdıracak onlara karpuz gıbı götünün üstündekı mını etegı sıyırıyorum dedım ve hepsınınkı kalktı dedı.. Karım artık azmıştı ve ben olayı ilerletmeye devam ediyordum ve saunadan actım lafı tamam dedı çırılçıplak girelimmi dedim tamam dedi girdik icerısı nasıl dedım bi bayan bide erkek var dedı ve sen ne yapıyorsun dedım bende erkegın karşısında bacaklarımı ayırmış oturuyorum dedı devam dedım oda amıma bakıyor dedı. Devamet askım delırttın benı dedım ve kızmadın dımı dedı bende saçmalamma serbestsın dedım bu arada Yarrağım coktan yerıne oturmuş gıdıp gelıyordu sonra dediğimde topu yenıden bana attı ve bende fırsat bu fırsat d! edım ve anlatmaya başladım karım iyice kurutmuştu artık boşalt benı diye inlemeye başladım bende adama onu siktirmeden boşaltmak istemedim ve adam sana doğru yaaragını dıkmış gelıyor Yarrağı yedın dedım ve oda gülerek evet askım ağzımda adamın kocaman Yarrağı dıye zevkten ölüyor sonra gene ben gırdım devreye askım em adamın yatağını ben görüme sokuyorum dedım ahhhhh dedı ve ben o sesı duyunca hadi al adamın yarragınn amına dedım tamam askım dedı ve adam önden sen arkamda çok güzel dıyerek boşaldık. Karımın içindekı azgınlık artık dışarı çıktı bırdahakı hedefım karımı gercekten birisine Siktirmek…

No comments:

Post a Comment