Tuesday, September 27, 2016

emmeli gömmeli filmdi

emmeli gömmeli filmdi merhabalar ben 25 yaşında 1.86boyunda kumral bir gencim. adım atilla.. size bundan 1 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatıcam. bir gün evde yanız başıma sıkılarak oturuyordum. birden kapı çalındı. gelen kimse kapıyı kıracak gibi çalıyordu. kapıyı açtığımda karşımda alt komşumuzun kızı çiğdemi gördüm. tir tir titriyordu. çiğdem 1.65 boyunda sarı uzun saçlı yeşil gözlü hoş bir kızdır. ailecek görüşürüz annelerimiz çok samimidir. yedikleri içtikleri ayrı gitmez zaten o günde beraber alış verişe gitmişlerdi. herneyse kapıyı açtığımda çiğdem heyecandan tir tir titriyor ayakta duramıyordu. ne olduğunu sordum konuşamadan bayıldı. ne yapacağımı şaşırıp telaşla içeri taşıdım. 1-2 dk sonra ayıldı ve ağlamaya başladı. birisinin onu eve kadar takip ettiğini ve çok korktuğunu söyledi. apartmanın önüne geldiğinde adamın arkadan yaklaşıp onu ellediğini söyledi. önce eve koşmuş fakat evdekimse olmadığı ve anahtarı olmadığı için (başına geleceklerden habersiz) bana sığınmıştı. sinirlenip aşağı indim ve adama bakındım fakat gitmişti. çiğdemin korkması canımı sıkmıştı fakat onu birinin ellemesi beni azdırmıştı ben de ellemek istedim!! yukarı çıktığımda kızcağız hala gerginliğini atamamış ve yatağımda uzanırken buldum. tabi bir abi olarak :P onu bu gerginlikten kurtarmak bana düşmüştü. yanına giderek ona sarıldım ve üzülmemesini ve geçeceğini söyledim(ben yarrağımın geçeceğini kastetmiştim) ona gerginliğini atması için masaj yapmayı teklif ettim. kabul etti. onu önüme aldım ve yavaş yavaş omuzlarını sıkmaya başladım. parfüm kokusu burnuma geldikçe azmaya başlamıştım. artık kendime hakim olamıyordum kafaya koymuştum SİKECEKTİM!! zaten senelerdir onu düşünüp 31 çekmekten elimde aşınmıştı yarrağımda!!! neyse masaj yaparken yavaş yavaş ellerimi aşağıya kaydırmaya başladımne yaptığımı farketti ve sesini çıkarmadı bende ondan cesaret alarak nazikliği bir tarafa bırakıp onu yatağa attım ve soymaya başladım amacım hemen sikmek değil önce beni bunca sene bekletmesinin intikamını almaktı. soydum ve çırılçıplak bıraktım. kaltak sütyen giymemişti. dudaklarındamxn başlayarak vücudunu yalamaya başladım. amına ulaştığımda zevkten sırılsıklam olduğunu farkettim. bacaklarını iyice ayırdım ve amına küçük dil darbeleri kondurmaya başladım inim inim inliyordu. orospunun çok hoşuna gitmişti!! memeleri taş gibi olmuştu belliki çok azmıştı hemen taş gibi memelerini ıssırmaya başladım. uçlarını yalarken çığlık atmaya başladı iyice azınca birden kalktım ve ne oldu dedi bende beklemesini söyledim. mutfaktan balı getirdim annemin yağlıklarından getirerek ellerini ayaklarını yatağa bağladım. daha sonra balı memelerinden başlayarak tüm vucuduna işret ve orta parmağımı kullanarak sürmeye başladım. amına gildiğimde kıvranmaya başladı. balı kaltağın içine de sürdüm ve yalamaya başladım. ağzıma hem amcığının suyu hemde balın tadı geliyordu ve yarrağım kalkıyordu. tam boşalacakken çekildim ve yalvarmaya başladı. ne olur sik artık yeter gir içime sok o kalın yarrağını içime diye haykırmaya başladı! balı yarağıma sürüp ona yalatmaya başladım. orospu ustaydı öyle bir yalıyordu ki zevkten uçmuştum. kısa sürede ağzına attırdım. yüzü gözü döl olmuştu! dayanamadım ve amına GÖMDÜM! tamamını kökledim. bu arada da heryerini yalıyordum bağlı olduğu için hem zevk alıyor hemde bana dokunamadığından sinirleniyordu. bi süre sitktikten sonra bunu çözdüm ve domalttım. artık göte girme vakti gelmişti. amcığının suyunu alıp götünü ıslattım iyice ayırdım ve kökledim. acıdan kıvranıyordu. ve 2 defa içine boşaldım döllerim bacaklarından akıyordu! ama o hiç boşalmamıştı ve boşalmaması içinde elimden geleni yapıyordum. bana yalvarıyordu ama kabul etmiyordum yalvarması beni daha da azdırıyordu! son olarak ayağa kalktım ve ağzına tekrar verdim bademciklerini hissediyordum taşşaklarıma öyle bir yalıyordu ki cidden tecrübeliydi orospu! artık patlayacak gibi olmuştum geliyordu bunu tekrar yatağa yatırdım bende yatakta ayağa kalktım ve bacaklarımın arasına aldım ve tüm vücduna attırdım heryeri döldü gene. hala hiç boşalmamıştı. onu soyduğum gibi giydirdim ne olduğunu anlamamıştı aç gözlerle bana bakıyordu kolundan tuttuğum gibi koridora götürdüm ve defol dedim. anlamadı ve atilla neden böyle yapıyorsun bu kadar sikişin karşılığı bu mu? dedi hiç dinlemedim ve kapı dışarı ettim. bir daha da yüzüme bakamadı şıllık!! oh canıma deysin götüne göbeğine attırdım orospunun!! bu gün gelse gene emmeli gömmeli siker sokarım!!

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    ReplyDelete