Sunday, September 25, 2016

KOCAM BENİ KÖMÜRLÜKTE BECERİYOR

KOCAM BENİ KÖMÜRLÜKTE BECERİYOR Günaydın, benim adım Hanife 25 yaşında evli 2 aylık hamileyim, üniversite mezunu 1.60 boylarında 63 kg hoş tatlı bir kadınım, evleneli yaklaşık 6 ay önce olmuştu, kocamın adı Hikmet o da 27 yaşında, aynı mahallede oturuyor arkadaşlar vasıtası ile tanışmıştık, 1.80 boyunda uzun boylu kalıplı yakışıklı bir kocam vardır, bir kafeterya da arkadaş ortamı içerisinde tanıştık kaynaştık derken sonra nişanlandık, diş hekimliği yapıyor özel bir yerde, işleri iyi gidince hemen evlenmiştik, bir hafta olmuş gerdeğe girmemiştik, ben çok korkardım böyle işten, evlenen arkadaşlarım daha önce anlatmış kötü olduğunu söylüyordu, kocam çok istese bile yapamıyorduk, daha sonraları bir şekilde ilişkiye girmiştik, canım ilk ilişki esnasında baya acımıştı, sonra ki ilişki esnasında tahmin edipte anlatamayacağım bir zevk almıştım, ben bunun böyle olduğunu bilseydim daha önceleri yapardım, neyse benim anlatac! ağım konu gerdek gecesi değil tabi ki, neyini anlatayım ki acıdan başka bir his duymamıştım, babamlara bir haftalığına gitmiştik, İstanbul Kurtköy de oturuyorlar, bahsettiğim bu olay 3 ay öncesine ait işte, İstanbul' lular bilir Kurtköy tarafı yeni yerleşim yeri olduğu için genelde boş arsalar vardır etrafta, neyse biz üç gün kaldık ama kocam hiç rahat duymuyordu armış beni becermenin yollarını arıyordu, eve gittiğimiz vakit babam rahat bırakmıyor ki her an peşimizde dolaşıyordu, kocam da haklı olarak beni istiyordu, eve yolladı beni geleceğim diye gitti, yarım saat kadar sonra çıkıp geldi, gel hadi sessizce benim kolumdan tutup kömürlüğe doğru indirdi, karanlık bir yere sokup öpmeye başladı bir yandan da soyunmaya başladı, beni de hızlıca soymaya başladı, çırılçıplak olana kadar soyunduk kömürlüğün içinde, beni kendine doğru çekip eğdi başımı aletini yalatmaya başladı, ağzımın içinde ! git gel yapıyordu, anlaşılan çok azmıştı, üç beş dakika kadar devam ettikten sonra boşalmıştı, üstünden bir kez daha yalattıktan sonra kendini eğilim benim vajinamı yalamaya  başladı, on dakika kadar yaladı emdim dilimi içine soktu yanaklarının arasından sikini gezdirdi sonra parmağını soktu derken bende boşalmaya başlamıştım, kendimi iyice boşluğa doğru bırakmıştım, sonra nerden bulduysa araba lastiğinin üstüne oturup beni de kucağına oturttu, yavaşça oturup kalkıyordum kucağında,  beş dakika kadar beni kucağında siktikten sonra lastiğin sütüne doğru yatırdı, üstüme çıkıp öpüşmeye başladık bir yandan da sikini vajinama sokuyordu, kömürlük inlemelerim ile yankılanmıştı, on dakika kadar devam ettikten sonra boşalmıştık, toparlanıp eve geri çıktık gülüşerek, nerden gelir böyle şeyler kocamın aklına ben de anlamıyorum, eve gittik babam bir hal bakınıyordu bana, hiç bir şey olmamış gibi oturdum televizyon falan izledik sonra yattık, evde bir şey ! yapamıyorduk ki babamlar yan oda da yatıyor çıt sesine de uyanan bir insan, utancımızdan bir şey yapamıyorduk, ertesi gün yine kömürlüğe inip  ilişkiye girmiştik, gidene kadar aynı taktiği uyguladık, tahminim de çocuğumuz oradan kalan bir anı oldu  bize, benimde hikayem böyle işte arkadaşlar her kese iyi günler dilerim.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    ReplyDelete