Wednesday, December 24, 2014

zevkin doruklarında


öncelikle kendimden bahsedeyim adım ahmet 23 yaşında yakışıklı bir gencim benm hikayem kız arkadaşımla geçmektedir kız arkadaşımın adı ise filiz ( takma ismi tabi bu) biz üniversite sınavlarına hazırlanıyorduk dershane çıkışı bir yerlerde yemek yiyip etütü için tekrar dershaneye gittik gittimiz de dersin başlamasına daha bir saat vardı o yüzde bizde boş bir sınıf bulup orada ders çalışacaktık geçtık sınıfa ve ders çalışmaya başladık ben tabii haylaz lık yapıp filiz i ders çalışıtrmamaya çalışıyordum biraz bu böle devam etti sonra ben yanaklarından öpmeye oradan da dudaklarını öpmeye başladım.. tabii bir elimlede portakal büyüklüğündeki gögüslerini elliyordumm gömleğinin altından daha sonra onun eliini tutup benm hortuma elini attı zeten bnmki hemen şaha kalkmıştı bende bu arda boş durmuyom diğer elimlede aşağıları doğru yöneldimm giydiği pantolunun arasına elimi attım ve sulanmış amını ellmeye başladımm ben elledikçe daha çok sulanıyor du

bu böle biraz devam etti bi anda durduk ve filiz bizim eve gidelim dedi bende hemen tmm dedim biraz durup düşündükten sonra ya annen evde ise dedim o da anmem komşularla güne gitti dedi bilrsiniz kadınları neyse bu biraz beni rahatlatmıştı biz eve gedik kapıyı kapatır kapatmaz öpüşmeye başladık ve salona geçtik öpüştükten (sekshikayesi1.blogspot.com) sonra onun kafasını aşagıya doğru ittiemeye başladım ve bnm fermuarı açtı hortumu yalamaya başladı bende boş durmayıp tşörtünü çıkardım ordan pantolunu çıkardım altın da siyah tangası vardı ben hemen onu da çıkarıverdim ve elimle amını parmaklamaya başladım artı kzamanı geldi dedim ve filiz önmde domaltım hemen içine girmeye başladım zaten bakire değil miş yavaş yavaş ben gidip gelmeye başladım ben buarada bu ahhhhh ıhhhh diye bağırmaya başladı ben hemen içinde çıkıp tv de bir müzik kanalı bulup sesini açtım ve hemen geldim bunu hemen dört ayak pozisyonunda getirip iine girmeye başladım biraz git gel yaptıktan sonra bu boşalmaya başladı ama ben daha gelmedim bunu hemen sırt üstü çevirip içine girmeye başladım bir süre devam ettikten sonra bende boşalacağımı söledim ve nerene boşalayı m dedim oda gögüslerime boşal dedi ve hemen içinde çıkıp gögüalerine boşaldımm ve o kalkıp banyoya gitti bende hemen bir sigara yaıkp içmeye başladım sigaram bittikten sonra bende peşinden banyoya gittim ve orada da bir posta atıktan sonra yıkanıp evime geçtim eve gittiğim de babamın telefonu almak oldu çünkü etüte girmedik dershaneden msj gelmiş mi ona bakmam lazım dı baktım allahtan babam msj görmemiş hemen msj sildim ve odama geçtim.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATENER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK VE FANTAZİ YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSI FANTAZİYİ MUTLUGU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL EVLİ OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete