Friday, December 26, 2014

İlk defa sex yaptığım gün


Merhaba arkadaşlar. Adım Taner, 18 yaşındayım. Şimdi size ilk ilişkiye girdiğim günü anlatıcam. Bu başımdan geçen hikayem bundan 1 ay önce oldu. Hikayem ilk şu şekilde başlamıştı. Bizim karşı komşu Ayfer teyzenin kızıyla başladı. Öncelikle kızı anlatayım kızın ismi Yonca benle yaşıt yani 1994′lü sarışın , benle aynı boyda 1.74 falan işte , göğüsleri dolgun yaşına göre , mükemmel fiziği var açıkçası , kız çok güzel yani neyse ben başlıyım anlatmaya bir gün Yonca beni dertleşmek için yanına çağırdı sonra haliyle bu bana derdini anlatmaya başladı eski sevgilisinden mi ne ayrılmış onun derdini yanıyor işte bende haliyle teselli veriyorum o gün öle teselli vermekle geçti bir şey yapamadım tabi sonra dağıldık,bir hafta sonra Yonca beni aradı gelsene bize dedi ev boş annemler bu akşam gelmicek dedi ben hop diye atadım ‘tabi canım gelirim’ dedim kaçar mı benden hiç, neyse 1 saat sonra gelirim dedim. Tamam dedi o da. Sonra ben 1,5 saat sonra yanına gittim. Yonca bana kızdı biraz tabi neden geç geldin diye sözde kankiyiz neyse sonra bu 8 tane bira almış içmek için çağırmış meğer neyse biz içmeye başladık şarkı eşliğinde,güzel güzel içerken bu soyunmaya başladı sadece sütyen ve kilodu kaldı üzerinde kafa olduğunu orda anlamıştım benim kafa daha sağlam yavaş içiyordum. Sonra bu bana soyunmamı söyledi sonra kendisi benim tişörtümü falan cıkardı pantolonumu indirdi benim küçük veled dikelmiş halde tabi o onu görünce bir anda şaşırdı bu ne böyle dedi bende dedim küçük veled bu o da güldü.
Sonra Yonca bir anda benim veledi tuttu çok büyükmüş dedi güldü sonra baksırı da indirdi yalamaya başladı ben dedim napıyosun falan dedim bırak beni dedi tamam dedim. Sonra bu 5 10 dakika yaladıktan sonra elimi tuttu gel benimle dedi sonra beni odasına götürdü yatağına attı beni üzerime oturdu sütyeni mi çıkar dedi sarıldı ama kafası güzel yattı resmen üzerime bende zar zor çıkardım açıkca söyliyim çok güzel göğüsleri vardı kafam kadar nerderse çok güzeldi yani : neyse Yonca benim dudağıma yapıştı 5 dakika falan öpüştük ve seviştik. sonra yavaşca aşağıya indi ve sikimi yalamaya başladı. 20 dakika falan yaladıktan sonra kilodunu çıkardı yarrağımın üzerinde kalçasını gezdirmeye başladı. (sekshikayesi1.blogspot.com) Sonra beni yine öpmeye başladı öpüşürken yarrağımını içine soktu sonra oturup kalkmaya başladı açıkcası ben zevkten ölüyordum o sırada poşeti takmayıda unuttum tabi o zevk esnasında , ben yanlışlıkla boşaldım içine bir süreden sonra ama o hala devam etti. Bende dur demedim açıkcası çok zevkliydi çünkü 10 dakika sonra kalktı yattı yanıma ben böle sik diye biraz yüksek sesle bağırdı ben öle sikmeye devam ettim sonra bacaklarımı omzuna al dedi aldım bende çok hızlı bir şekilde sikmeye başladım ne kadar hızlı olsamda sürekli daha hızlı ol diyip duruyordu. Ben daha da hızlı olmaya çalışıyordu sonra bu içimden çık artık diyip durmaya başladım bende dinlemiyordum çünkü zevkten ölüyordum çıkmadım dinlemedim sonra zorla çıktı bende ne oldu diye sordum yeter şimdilik dedi bira getir bana dedi al salondan 2 tane bira getirdim.
Yanına içmeye devam ederken bu sızmış uyumuş elinden birayı aldım yere koydum. Sonra göğüslerini falan öpmeye başladım her yerini yalamaya başladım çok güzelde götü vardı açıkcası bide götünden sikmek istemiştim ama bir anda uyandı oradan yapma dedi ben dinlemedim tabi yüz üstü yatırdım ıslattım yavaş yavaş sokmaya başlamıştım bu benim kolumu tutup yapma açıyo diyim duruyordu ben dinlemedim devam ettim hoşuma gidiyordu açıkcası bana karşı koymaya çalışması neyse yavaş yavaş sokarken hızlanmaya başladım yavaş lan hayvan falan küfür etmeye başladı o küdür ettikçe ben daha hızlı oluyordum sonra bir süreden sonra götünün içine boşaldım sonra bir postada amından sikmek istedim yeter nolur yeter demeye başladı bende artık tamam dedim sikmekten vazgeçtim yattım uzandım yanına biramı içmeye devam ettim sonra bende uyuya kalmışım sabah uyandığımda her yeri temizlemiş biraları atmış beni uyandırdı kalk diye kalktım zorla sonra dün akşam neler yaptık biz diye bana sorular sormaya başladı bende dedim sen istedin yaptık işte dedim biraz üzülmüştü ama sonradan teselli ettim aramızda kalıcak falan dedim birisine söylicemden korktu herhalde konuştuk sonra biraz işte neyse sonra kahvaltı yaptık çıktık dışarı gezdik eğlendik falan işte. Çok güzeldi açıkcası ilk ilişkim böle oldu işte sonra görüştük tabi normal hayata devam ettik bişey olmamış gibi ama benim Yonca’nın göğüsleri aklımdan çıkmıyordu. Şunuda söylemek istiyorum ben seks nedir bilmezdim. Ama şunu öğrendimki harika şekilde zevk veriyor…

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATENER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK VE FANTAZİ YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSI FANTAZİYİ MUTLUGU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL EVLİ OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete