Wednesday, December 24, 2014

kızım benden hamileymiş


Benim kıızm cocuğu olmayan bir kızdır 7 yıldır cocoğu olmuyordu sorun kocamda diyordu hep ne olacak benim halim böyle yaşayacam baba diyordu bana hep.ve bir gece kosanın olmadı gecde idi ben onlarda kalmıştım o gece işte (sekshikayesi1.blogspot.com) o gece kıızm çizmeyi aşmıştı ve bana yalvarır gibi sanki baba sen beni hamile bırkamazmıısn dedi.ben ona ne desemde o benim dedikleriim duymıyordu hiç hep hamile kalmasını nda ısrar ediyordu kocasını bu işi asla bilmiyeceni diyordu( .sexhikayelerimiz.tk”

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATENER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK VE FANTAZİ YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSI FANTAZİYİ MUTLUGU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL EVLİ OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete