Friday, December 26, 2014

Sevgilim en yakın arkadaşıma !


Ben mehtap 26 yaşında bekarım, bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum. Sevgilim volkanla iki yıl önce tanıştık çalıştığım şirketle iş bağlantıları vardı. Çok geçmeden sevişmeye başladık güzel gidiyordu herşey sonra volkanı en yakın arkadaşım denizle tanıştırdım.
Deniz zayıf uzun boylu esmer çok sexy ve çok açık giyinir sokakta laf yemediğimiz gün olmaz e denizle bir araya geldiğimizde konuşmalarımız hep argo ve edepsizdir o bana kaltak der benon ona fahişe orospu falan bir gün üçümüz bir yerde oturduk deniz volkanın yanında ne kadar benimle kibar konuşmaya çalışsada alışmışız bi kere sürtük falan derken sohpet iyice uçuklaştı kahkahalar el kol hareketleri derken deniz birden volkan nasıl sikiyosun bu o*ospuyu dedi.
Tabi sonra ay pardon özür falan dedi ama iş işten geçti.
Volkan sadece gülümseyerek tepki verdi, o gün öyle bitti. Denizi evine bıraktık volkan bana dedi seviştiğimizi denize anlattınmı dedi bende evet dedim, oda bana anlatır dedim. volkan çok şaşırdı ama hoşuna gitti, heyecanlanır gibi oldu zamanla üçlü muhabbetlemiz giitikçe koyulaştı artık deniz volkandan hiç çekinmiyor şakalaşıyor istediği gibi konuşuyordu. Gece şikiştinizmi yoksa vermedimi bu orospu gibi laflar havada uçuyordu orospu amına koyim götüne sok gibi laflar artık çok sıradandı Ve bir gece volkanla ateşli bir şekilde sevişiyorduk ben tam doyuma ulaşacakken volkan kulağıma fısıldayarak deniz orospusuda bize katılsın üçlü sikişelim dedi, ben o anın hazzıyla tamam aşkım dedim ama sonradan olmaz o benim arkadaşım nasıl düşünüyosun böyle şey dedim ve ayrılmak istedim.
Oda saçmalama sadece zevk alacağız ben seni denizle sevişirken görmek istiyorum (sekshikayesi1.blogspot.com) dedi. Denize söyleyemem dedim, oda deniz seninide istediğini anlarsa kabul eder dedi,  aksam iş çıkışı volkanın evinde toplanacaktık ikimiz erken gittik bana çok sexy giyin dedi hala isteyip istemediğimi bilmiyordum dar bir gömlek buldum altına mini etek jartiyer ve fileli çorap giydim saçlarıımı dağıtıp yüksek topuklu kırmızı ayakkabı giydim volkan beni görünce elini direk sikine attı okşamaya başladı. bende artık heyecanlanmaya başladım ve deniz geldi kapıyı volkan açtı deniz külotlu çorap ve kısa tunik giymişti içeri girip beni gördüğünde adeta şok geçirdi bu ne lan o*ospu dedi erkek olsam seni hemen domaltırdım dedi ve devam etti ş*kiş partisinemi geldik yoksa dedi volkanda biz sikişeceğiz sende seyret dedi, deniz hazır cevap biz s*kişmi görmedik olum dedi birer kadeh bişeyler içtik.
Biraz daha cesaretlendik heralde volkanın sikini pantolonun üzerinden okşamaya başladım deniz kıp kırmızı oldu görmezden gelmeye çalışıyordu, ama volkan kemerini açı sikini dışardı bile deniz ohaaa diyebildi ben kalktım denizin elinden tutup çektip ve saçlarından tutup volkanın yarağına doğru götürdüm başıını deniz o*ospu diyerek yalamaya başladı, volkan denizi kaldırıp külotlu çorabını indirdi küçüçük tangasının önü sırılsıklam olmuştu. Onu da çıkardı ve yalamaya başladı deniz koptu artık uçuyordu kanepeye yatırdı volkan a*cığına geçirdi yarağını, bende kendimden geçtim. Üzerimdekileri çıkarıp kendimi mıncıklıyordum sonra kanepede uzanan denizin ağzına doğru götürdüm a*cığımı deniz daha yaklaşırken dilini uzatmaya başladı ben denizin diliyle org*zm oldum.
Volkan ikimizin vucuduna nerdeyse bir çeşme gibi boşaldı, gece uzun sürdü sonraları sikişe oyuncaklar sexy kıyafetler çılgın fantaziler eklendi pişmanmıyım değilmiyim ?????????

2 comments:

  1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    ReplyDelete
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATENER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK VE FANTAZİ YAPMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSI FANTAZİYİ MUTLUGU YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL EVLİ OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete