Friday, December 26, 2014

İntikamımı aldım.


Merhaba,32 yaşındayım 8 yıldırda evliyim.Bunu nasıl yaptım bilmiyorum ama anlatırsam rahatlayacağım sonuçta kimse benim kim olduğumu bilmiyor bende kimseyi tanımıyorum.Eşim işi gereği çok seyahat eder seyahatlerinde de çapkınlık yaptığını biliyorum bu nedenle çok tartışırız.
Geçen sene tatil için marmarise gittik ben turizim şirketinde çalıştığım için oteli ben ayarlamıştım neyse havuza giriyor eyleniyorduk eşim her zaman ki gibi güneş gözlüklerinin arkasından kadınlara bakmayı ihmal etmiyordu.Neyse yanımıza bir rus aile geldi çok güzel çoçukları vardı benim çoçuğum olmadığı için çoçukla ilginmeye başladım aile ile tanıştık İngilizcesi bu kadar iyi Rus ilk defa karşılaştım neyse arkadaş olmuştum kadın gerçekten güzeldi ve eşim resmen gözlerini alamıyordu.
Sinir olmuştum söyleyince inkar ediyordu neyse akşam yemeğinden sonra otelin discosuna hep beraber gittik dans edip eyleniyorduk bir ara eşimle kadın ortadan kayboldu hemen anlamıştım beni gene aldatıyordu birden içimde intikam ateşi yandı adamla dans etmeye devam ettim bana çok yakın sarılmaya başlamıştı bana dışarı çıkalım mı dedim tamam dedim.Yürümeye başladık biliyormusun dedi eşin kız arkadaşımla yatmaya gitti dedi ne dedim evet dedi siz evli değilmisiniz deyince hayır birlikte yaşıyoruz ama evli değiliz dedi.
Beni görevim seni oyalamak dedi inanamıyordum hem bende senden hoşlandım dedi.O kızkınlıkla bende senden deyi verdim.Gel dedi bir rus (sekshikayesi1.blogspot.com) arkadaşları daha vardı onun odasına gittik adamla rusca konuştu çok rahatsız oldum paniklemiştim ilk defa böyle birşey yapıyordum.Arkadaşı gitti.Birden bana sarıldı öpmeye başladı ben 1.70 boyundayım ve 60 kg yum ama onunonun çüssesi neredeyse benim 1.5 katımdı birden beni kuçakladı ve yatağa attı.Bir çırpıda elbisemi çıkardı her yerimi yalıyordu çok zevk almaya başlamıştım kukumu deli gibi yalıyor dilini sokuyordu çıldıracak gibi olmuştum üzerini çıkardı yeni kalkmaya başlayan seyini azıma dayadı resmen oral yapıyordum ben yaladıkca kalkıyordu şeyi gercekten çok büyüktü azımı dolduruyordu
 
Beni birden yatırdı kukum zaten ıslanmıştı yavaş yavaş içime giriyordu gercekten canım yanıyordu girip çıkmaya başlayınca kukum iyice rahatladı zevkten kuduruyordum gelmek bilmiyordu bir den beni ittirdi ve göbeğime boşaldı ben çıldırdım mı diye düşünürken şeyini tekrar azıma dayadı deli gibi emiyordum sonra başka bir el kukumu okşuyordu diyer arkadaşı gelmişti birinin kini emerken diyeri kukuma girmişti zevkteden deliye döndüm sarsılarak orgazm oldum.Sonra diyeri beni kuçağına oturttu diğer bölgemden zorluyordu diyeri kremledi resmen benimle oynuyorlardı çanım yanıyordu sonunda sonuna kadar oturtu diyeri de kukumdan giriyordu beni resmen tost yaptılar ikinci kez heb beraber orgazm olduk artık yeterdiyer odadan resmen kaçtım.Odamıza geldiğimde eşim daha gelmemişdi duş alıp yattım.her yanım ağrıyordu ama inkamımı almıştım.

3 comments:

  1. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı

    ReplyDelete
  2. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    ReplyDelete
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ Bİ PATNER ARAYAN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN KLAIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜCÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM TERCÜBELİ PATNERINIZ KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete