Wednesday, October 26, 2016

O bunu hak etmedi, ama ben onu aldattım.

O bunu hak etmedi, ama ben onu aldattım.   3 senelik konştuğm sevgilimle uzakta olduğm içn s*x haytım yolunda gitmiyodu ama ben onu çok arzulyodum. onunda beni istedğini blyrdum. Uzakta oldğm içn s*x yapamıyorduk. üniversitden bir çocuk dikktimi çekti bunu kendime yakıştırmydum birgün arkadşlrımz doğum gnü partisi veryodu, benide çağrdılar ve gittim. giittğim yerde okulda başka n bir çockla tanştım onun bakışlrı ve s*xsi vücudu içkinn verdiği etkisiyle bni kndmden geçrrdı. onunla brlikte onun evine gittik biz kapıdan girer grmez benm kollrmdan tutr tutmaz kapıya yapştrdı onu çok istydum onun sıcaklığnı hisstttm sonra yatk odasna geçerk beni kndi ellyle soydu ilk tanşmamza rahmen o gözlerndeki sıcaklığı histtm bu benı cok memnun etmıstı o gece kımsenn dokunmadıgı gıbı dokunmustu bana. Atesle arzuladım we onunla o gun yattım, kızlıglıgımı wermıstım ona. o bnm kız oldugumu bılmıordu ve ben sabah uyandıgımda kendımı kotu hıssettım ama yıne de onun olmustum o gunden sonra benı aradı msj attı ama ben bırdaha onunla konusmadım benm sewgılım wardı cok utanıyordum. ondan soguyormuydum bılmıorum dawranısımın degıstıgını soluyordu ama bn farketmedım bıle we okulda baktıgım cocuk benı her gecen gun daha cok etkılıordu, ondan hoslandıgımı anladım. ona oyle bakıyordum kı en son benı arkadaslarının ewıne cagrdı ben ıse dayanamayıp gttım sewgılıme yalanlar soyluyordum ıstemıyordum artk. we ewıne gttıgım cocuk yanı orhan bana zorla sahıp olmak ıstedı belkı bnde ıstedım ama yapamadım onu gerı ıttım. O ıse bogazıma yapışıp benı ıstedıgını we bu saatte artık benı bırakmıcagını soledı, ben ondan kacmaya calıstım benı dowdu ben dayanamadım we onunlada bırlıkte olmak zorunda kaldım. Diğer cocuk gıbı değildi ıstemedıgım ıcın kotu olmustu benı zorla s*kti. Ve ben onunlada bı daha gorusmedım we sewgılımle beraberım onu bır daha asla aldatmıcam we cok pışmanım, onu cok sewıorum.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST DAN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADARE HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR EŞİNİNLE GRUP SEKS YAPMAYI İSTEYENLER GÜVENİLİR VE TERCÜBELİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN GERCEKTEN SEKSE İHTİYACI OLAN ARASI TERCÜBELİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete