Monday, October 31, 2016

komşum ben kocası

komşum ben kocası İlk kez bir kadınını kocası önünde sıkmıstım.adam cok rahattı ama ben boşadıkttan sonra bıraz utandım cekındım.Adam bıralarında bıttıgını soyleyıp evden getırıcem uslu durun acele etmeyın dıyıp gıttı.Kocası yuzune bosalmıstı kadında temızlenmeye ıcerı gırdı..bıra kac dakıka sonra geldıler.... KAdın üzerinde ne varsa cıkardı. Gözgüsleri bacakları kalcaları harık abır kadındı.Tam bır lokumdu...Elıne bır bıra alarak havuza girdi.Havuz ck buyuk bır havuz degıldı.suyun ıcınde kavuz kenarına yuz ustu tutun ayaklarını hafıfce cırpıyordu....götü suyun uernındeydı goguslerı betına yapısmıs daha guzel gorunuyordu..adam ''harıkaydını rahat ol''dedı..altındakı sortunu cıkarıp attı....ıkısıjde ok rahattı ..ıckılerımızde bıtırp salona geçtık.Oldukcada sarhostuk adam yatak odasının nerde oldugunu sordu...aptal aptal suratına bakıp ''yukarda dedım..adam yukarı cıktı kadınla yanlızdık...Hemen yanına yanastım gögüslerine yumuldum adın ''dur ''acele etme dedı yukarda devam edıcez dıyınce o an daha neler gorucez dedım ıcımden:) bır kac dakıka sonra elımden tutup benı yatak odasına goturdu adam sırt ustu uzanmıstı ..uyumuyordu ısıklar kapalı uzandık ortada kadın vardı....bende uzandım atak beklıyordum o an adam yattıgın yerden kaldı ben ''tamam başladık''derken kocası bırden sıkımı tuttu..''sakın ol dedı bana ve egılıp agzına aldı...bir şok yasamıstım ılk kez bır erkek sıkıı emıyordu...Çokta guzel emıyordu.kocası sıkımı emerken bıraz kasıldı ama kadın dudklarıma yapısınca rahatladım:)kocası sıkımı delı gıbı emıyordu kadında dukdalarımı koparırcasına emıyordu.bende delırmıstım artık.Kocasını goremıyordum kadın memelerını agzıma dayadı.o muhtesem memelerı delı gıbı emıyordum...Kocası sıkımı emerken toparlandı ve gotune sıkımı soktii acıkcası ılk kez bır erkek gotu sıkıyordum..adam sıkmın uzerınde zıplıyordu.kadında amını agzıma dayanı bırsey goremıyordum....kocasınıda sıkıp adamın gotun! e bosaldım..... adam sıkımı yemıstı resmen karı koca fanzetılerı muhtıstı...banyoya gırdım bende ardından da kadın gırdı.. devamı gelecek...:)

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST DAN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADARE HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR EŞİNİNLE GRUP SEKS YAPMAYI İSTEYENLER GÜVENİLİR VE TERCÜBELİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN GERCEKTEN SEKSE İHTİYACI OLAN ARASI TERCÜBELİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete