Tuesday, October 25, 2016

HAYATIMIN ERKEĞİYLE 24 SAAT..

HAYATIMIN ERKEĞİYLE 24 SAAT..   Bizim hikayemiz aslında çok uzun zaman önceye dayanıyor.. İlk tanışığımızda ben daha 17 yaşındaydım.. O uzakta olduğu için sadece telefon ile görüşür birbirimizi telefonda tatmin ederdik.. ona aşıktım ama birbirimize 1000 km mesafedeydik. sonra benim hayatıma farklı biri girdi nişanlandım bakireliğimi nişanlıma verdim..   Aradan 2 sene geçti ve nişanlımla sorunlarımız başladı bu arada hayatımın erkeğiyle tekrar netten görüşmeye başladık. artık dayanamayacağını benim yanıma geleceğini söyledi..onun geleceği güne özenle hazırlandım ünv arkadaşımın evini ayarladım a*ıma bi güzel ağda yaptım artık hazırdım.. Havaalanına gidip onu aldım eve gelene kadar hem araba kullanıp hem aletini okşuyordum delirmişti taş gibi sertleşmişti.. asansöre binidğimizde dayana*ıca* dedi ve beni aynaya döndürüp elbisemi sıyırdı içime girmesiyle boşalması bir oldu.. toparlandık eve girdik kapıyı kapatıp koridorda öpüşmeye başladık ben onun hala dimdik yarağını öyle iştahla emiyordumki kendinden geçmişti hadi s*k beni dedim ve beni duvara yaslay*rak kucakladı bacaklarımı beline doladım ikimizde inliyorduk kucağında yarağının üzerinde zıplatıyordu beni tekrar boşaldık ve kendimizi banyoya attık.. Hiç kaçarın yok benim küçük sevgilim seni g*tünden s*keceğim dedi korkuyordum nişanlımın yarağından 3-4 cm daha büyüktü ve ben hiç g*tten vermemiştim önce a*ımdan g*t deliğime kadar yaladı beni çok zevkliydi sonra 3 parmağını a*ıma sokup çıkarmaya başladı ben kendimden geçmiştim ve beni küvete domalttı suyu açtı üzerimizden akıyordu başladı yüklenmeye daracık arka deliğime girmiyordu ağlamak üzereydim tek hamlede kökledi acıya 2 dk sonra alıştım parmakları a*ımda hem önü hem arkayı s*kiyordu benim erkeğim öyle zevk alıyordumki titreyerek boşaldık ikimizde duş alıp çıktık.. Yatağa gittik uzandık ben meyve salatası yapmıştım ona hazırdı alıp geleyim dedi bekle gözlerini kapat ve bekle dedi.. çıplak vücudumda buzu eritti önce sonrada meyve dilimlerini dudaklarıma g*ğüslerime a*ıma göbeğime koydu diliyle oynay*rak alıyor yiyip emiyordu ben hayatımda öyle zevk alma*ıştım krem şantiyide kendi yarağına sürüp ağzıma verdi iştahla yalayıp ağzıma boşalttım ve hepsini yuttum ama hala onu istiyordum durmak bilmiyorduk ama biraz uyumaya karar verdik. 2-3 ssat sonra uyandığımda erkeğim yine içime girmeye hazırlanıyordu a*ımı emerek uyandırdı beni ve bacak omuz pozisyonunda soktu a*ımın derinliklerine korunmuyorduk ve her seferinde içime boşalmıştı bu sefer içimden çıkmadan deva* etti pompalamaya ama artık çabuk sertleşmiyordu çıkardı saçlarımdan tutup ağzıma soktu inleye inleye yalay*rak kudurttum ve yere yatırdım üzerine oturdum zıplıyprdum taşaklarına kadar alıyordum a*ıma tama boşalmasına yakın kalktım üstünden yalvar dedim yalvardı ve bu sefer sırtım dönük oturdum üzerine elimle yerleştirdim yeniden boşaldık o 24 saatte defalarca s*kiştik şu an evliyim ve hayatımın erkeği dediğim kişiden bi oğlum var o zmaanlar nişanlı olduğum şu anki koca* kendi çocuğu sanıyor ama ben hiç pişman değilim oğlum aşkımızın meyvesi..

No comments:

Post a Comment