Saturday, October 29, 2016

KİRACININ KARISINI

KİRACININ KARISINI   Ben Osmaniye den murat 26 yaşında 4 yıllık evli birisiyim birde çocuğum var babam dan bana kalan 8 tane daire vardı bende bunları kiraya veriyorum oda beni geçindiriyordu fazla fazla yetiyordu evin birisi boşaldı hemen yeni bir kiracı aradı gittim yabancı tiptiler kadın açık saçık falan neyse evi bunlara kiraya verdim ben ve oradan ayrıldım aradan bir ay geçti bankaya baktım kira falan yatırmamış bu ses etmedim ben 2nci ayın kirasını da yatırmadılar aradım ama telefona ulaşılamıyor eve gittim bende kadın üzerinde gecelikleri ile kapıyı açtı bacakları falan açık ne kadar güzel ama bir görseniz neyse kirayı sordum ben eşim şehir dışında bugün para yollayacak bir arkadaşı ile size zahmet olacak ama akşam uğrarsanız vereyim dedi bende tamam dedim ayrıldım oradan ama aklım kadının o bacaklarında kaldı onun gibi bir kadınla yatmayı kim istemez diki onun hayalini kurarak eve gittim bi bizim karıya bakıyorum bir o ! geliyor aklıma moralim nasıl bozuluyor karımın yüzüne bakmak bile istemiyordum akşam olsa da gidip görsem diye bekliyorum öyle ve akşam gittim zile bastım aa hoş geldiniz bende çay yapmıştım buyurun falan dedi içeri girdim yine üzerinde o kıyafetler vardı çayı verdi karşıma oturdu bu bacak bacak üstüne attı ben kızardığımı anlıyordum artık ve sikim kalkmıştı ben demeden o ayağa kalktı odanın kapısına elini attı biz bu ayda veremiyoruz kirayı istersen başka yollardanödeşelim demezmi ben hemen yanına gittim yatak odasına soktum bunu ilk defa karı görmüş gibi yalıyorum bunu memeleri komple ağzıma alıyorum göbeğinden yalayarak kılsız amına kadar indim uzun ince bacakları ayırdım başladım amını yalamaya normalde yapmam ama böyle bir kadını bulmuşum ki sikimi aldı ağzına biraz yaladı sonra domalttım çatır çatır sikiyorum yatırdım üzerine yattım biraz da öyle siktim amına boşaldım 2 kira öyl! e bir posta da ödeşecek halim yok ya gece yarılarına kadar amın dan götünden siktim anlaştık artık her kira yerine 6 kere verecek bana kiracımı böyle siktim işte

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST DAN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADARE HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR EŞİNİNLE GRUP SEKS YAPMAYI İSTEYENLER GÜVENİLİR VE TERCÜBELİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN GERCEKTEN SEKSE İHTİYACI OLAN ARASI TERCÜBELİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete