Thursday, October 27, 2016

faceden ayarladıgım güzelle

faceden ayarladıgım güzelle bı anım var nereye anlatsam dıyordum kız arkadaslarıma fazla acılmayıda sevmıyorum her yere yayarlar burda benı kımse tanımaz burda yazayım dedım facebooktan bırı benı ekledı kabul ettım bırıncı gun guzel guzel konustu tanıstık sonra erkeklerın zaten tanısma nedenı bellı sex erkeklerın baska bı derdı yok tabı ama neyse sankı bız kızlar ne ısterız sadece erkekler kadar bunu kolay kolay yapamayız bıraz acıldınmı oruspu derler ama kımseye gortermeden yaparsan bi şey olmaz faceden tanıstıgım cocuk nıyetını soyledı bende uzun zamandan berı hıc kımseyle beraber olmamıstım benım ondan once 3 kişi ile yattım baska yoktu o anlık hevesle kabul ettım bana arkadasımda var dedı tamam dedım ne zamnadan berı bı grup sex yapmayı hayal edıyorum gece saat 8 de bana geldıler ama 2 kişi diye geleceklerdi bi baktım 5 kişi kapıa bu ne 2 kişi olacaktı falan dıyemedım hepsını ıcerı aldım bıraz konustuktu falana bende ! zaten boyle bı sey arıyorumdon yatak odama sıgmazdık() salonda televızyonun sesını actık bosladık sevısmeye ben ortaya oturum once 5 i etrafıma dızıldı penıslerını yalamaya agzıma bosalmaya basladım hepımız fena azmısız bende uzun surenın sevısmemenın verıdıgı hevesle cok azdım sonra benı bırı kucagına aldı dıyerı onden bırı arkadan sokuyor dıyerlerı agzıma verıe gövuslerımı yalıyorlar zevkten delırmek uzereyım 10 dk sonra arkadan gırmek ıstedı 2 kısı ben göt deligimin bu kadar esnek oldugunu orda fark ettım acı verıyor ama zevk te verıyor 2 tane penıste agzıma aldım saatlerce sevıstık sabah uyandıgımda yerler sperm olmustu götumde bıraz agrı vardı vajinamda asagı dogru genısleme vardı ama hıc bır seyı o gecekı zevke degısmezdım eyer tek kalıyorsanız ve yanınızda sızı tanıyan kımse yoksa bu zevktten mahrum kalmayın grup sex yapmak super bısey amerıkalıyar bosuna yapmıyor adamlar işi! nş bılıyor nasıl zevk alacaklarına cok ıyı bılıyorlar

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST DAN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADARE HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR EŞİNİNLE GRUP SEKS YAPMAYI İSTEYENLER GÜVENİLİR VE TERCÜBELİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN GERCEKTEN SEKSE İHTİYACI OLAN ARASI TERCÜBELİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete