Sunday, December 4, 2016

sporda tanıştıgım çiftle

sporda tanıştıgım çiftle Herkese selamlar. Ben mutlu. Sizleri bir hikayemi anlatmak istedim. Bu ilk hikayem ve çok hoşunuza gideceğini düşünüyorum... Önce biraz kendimden bahsedeyim.İstanbulda oturuyorum 26 yaşıdayım özel sektörde R..... olarak çalışmaktayım. Vücut geliştirme sporu ile ilgileniyorum. Eşim 24yaşında güzel bir kadındır. 6 yıllık evliyiz. Ben kişilik olarak seksi her an yaşamayı isteyen biriyim. Biraz sınırım yok galiba :) neyse size geçen haftalar salonda çalışırken başıma gelen olayı anlatıcam... Pzrtesi akşamı işten çıktıktan sonra evimde güzel bir yemeğin ardından eşimle finkirdesmeye başladım fakat bu aralar onda yoğun bir sıkıntı olduğu için çok isteksiz davrandı ve ufak bir tartışmanın ardından sinirlenip çantamı alıp çıktım. Salona vardığımda oldukça kalabalık olduğunu farkettim ve. Soyunup ısınmaya başladım. O arada koşu bandında bir kız ilisti gözüme. İri yuvarlak kalçaları ve giydiği pembe tayt ile onu farketmemem imkansızdı. Koşarken kalçalarının aldığı şekil harika gözüküyordu. Bir süre onu izleyerek çalıştım. Bir ara aklımdan çıkmıştı. Su almaya gidip geldiğimde bizim olduğumuz bölümde sehpata oturoyordu. Onca erkeğin arasında kendine aynada bakıp kollarını sıkıstırıp göğüslerine bakıyordu. Nedense çok etkilenmiştim kızdan.benim onu süzdüğümü farketti. Ben çalışırken arada bana bakıyordu. Heralde bende onun dikkatini çektim derken salonda çalısan bi �! �ocuk geldi yanına ve sarıldılar. Parmağındaki yüzükten anladığım kadarıyla evlilerdi ve kız gayet fresh takılıyordu. Sarıldıklarında kız cocuğu omuzunun üstünden beni süzüyordu. Aynı şekilde salondan ayrılırkende kız renk vermeden beni süzüyordu. Çok fazla etkilenmiştim. Kız biraz kısa olmasına rahmen kalçaları ve göğüşleri çok ilgimi çekmişti.belide inceydi. Siyah düz saçları beyaz teni vardı. Gözleri sanki siyahtı. Sikimi resmen fora ediyordu sevgilisine sarılıp beni süzmesi. Birkaç gün böyle devam etti. Bazen denk gelebiliyorduk. Yine bir gün salona girerken sigaram bitsin die beklerken onlar geldi. Beyaz bi siroccoları vardı aracı park edip yanımdan geçerken bizde bir sigara içelim deyip durdular. Ateş istemeleriyle tanışma fassımız başlamıstı. İsminin pelin olduğunu öğrendiğim kız beni çok fazla tahrik ediyordu. Birkaç yıllık evlilermiş. Kocasının ismi murattı. Tanıştığımızdan itibaren pelinin resmen gözleri parlıyordu. Sanki sevinmisti. Sigara bitmiş fakat tekrar bi sigara uzattılar ve muratta bitane yaktı. Yani muhappet devam ediyordu. Spor aklımdan çıkmıştı inanın. Murat biraz gergin bi sekilde mesleğinden bahsederken sürekli bi bana bide karısına bakıyordu. Murat heyecanlı olmasına rahmen pelin cok daha rahattı. Arada muratı bozuyor gülüşüyorduk. Murat numaramı istedi ve salona geçtik. O andan itibaren pelinin güzel kalçalarımı sıkmayı, onu mekik sehpasına domaltıp si! kmeyi hayal eder olmuştum. 2 gün sonra murat msj attı. Akşam spora gelip gelmiyeceğimi sordu ve ekledi biraz konusurz. Ben tabi meraktan yüklendim hemen konuşalım die.biraz ısrardan sonra msjda daha rahat olacağını düşüneeekten benden bir söz istedi. Konuşacaklarımızı katii suretle kimseyle paylaşmıyacaktım. Kabul dü tabii. Murat pelinin çok güzel bi kadın olduğunu çok mutlu olduklarını fakat son zamnlar sex hikayelerinden çok etkilendiklerini ve sürekli aynı konu üzerine konuştuklarından bahsediyordu. Biraz msjlastıktan sonra asıl konuya geldi. Pelinin benim bakışlarımdan çok etkilendiğini ve bir kaç gecedir sex yaparken beni hayal ettiğinden bahsediyordu. bir yandan inanamıyor bir yandanda pelinin çıplak vücudunu hayalini kuruyordum. Devamını akşam konusuruz diyerek sözlestik ve 20:30da salonun kapısında birazdaha konusucaktık. Çok heyecanlıydım. Dusumu alıp çantamı hazırlayıp tam çıkacaktımki karım boyn! uma sarılıp beni öpmeye başladı. Dustan çıkmıştı ve teni, dudakları ateş gibi yanıyordu. Offff. Güzel karım benim azmıştı. Hiç bi güç karımı sikmeden dısarı çıkmama engel olamazdı. Salonda kapıya dayadığım eşimin boynundan emmeye dudakları öpmeye başladım.bornozu güzel göğüslerinden sıyrılıp aramızdan yere düştü. Henüz yeni duş aldığı için teni karşı koyulamazdı. Elimi çabuk tutmalıydım. Karımı hemen koridora yatırdım ve kısa ama çok ateşli bir sevismenin ardından o güzel bal kutusunu yalamaya başladım.mmmm karımın amı tüm amlardan güzeldir. Zaten sulanmış olan amcığım bir kaç dil darbesiyle vıcık vıcık olmuştu.dilim çok rahat içine kaçıyordu. Penisimi ağzına bile vermeden alev alev yanan karmın amına sikimi hizalıp bir anda yerleştrdim.ohhhh.mmm çok sıcaktı. Elimi çabuk tutmalıydım. Biraz misyonerden sonra üstüme çıktı. Karımı üstümde seyretmeye bayılıyordum. Bir kaç dakka sonra karım hıçkırarak orgzm oldu. Ve bende hemen kar! ımı aynaya doğru domaltıp arkasına geçtim ve hızlı bir sekilde sikip köküne kadar kökleyip içine boşaldım. Ohhhh. Çok heyecanlıydı.çünkü 4gündür sikismiyorduk. Derkn saat aklıma geldi hemn hızlıca duşumu alıp fırladım evden. Salona geldiğime dışarıda araçlarını gördüm beni farketip kornaya bastıklarında araçta olduklarını gördüm. Murat camdan elini çıkartıp gel işareti yaptı. Gittiğimde araçtan indi.pelini görememiştim. (Heralde salonda) Murat yine heyecanlı bi şekilde konuya girmek için kıvranırken sözü ben aldım ve açık ve net olmasını benimde aynı şekilde davranırsam kızmayacağı konusunda ondan söz aldım. Ve ekledim Dostum karınla ilişkiye girmemimi istiyorsun? - e e ee evet. -memnuniyetle. karın çok güzel. Fakat sen neden böyle birşey istiyosun? Murat biraz anlamsız bakarak - aslında onun bir erkeği nasıl mutlu ettiğini görmek istiyorum ve son zamalar sıkıcı bi hal alan ilişkimize heyecan katmak istiyoruz. Sende evli olduğun ve pelinin hoşuna gittiğin için bunun aramızda sır kalacağını düsündük. Fakat tek bi şartımız var. Ben Muratı can kulağıyla dinlerken bir yandanda bu işte bir işmi var acaba diye düşünürken şartının ne olduğunu sordum. - benim yanımda seviseceksiniz. Belki bende dahil olabilirim. - aslında tamda aradığım fantazi buydu. Eşim bu tarz fantazilere çok fazla karşıdır. Ve şimdi başkasının karısı üzerine karar kılıyorduk. Çok fazla heyecanlanmıştım. Soğuk kanlılıkla konuya devam ettik. Ne zaman ve nerde??? fakat muratın halen biraz süphesi olduğu belliydi. Bir süre daha muhappet ettik ve ben pelini sordum. Evde olduğunu ve aslında bizi beklediğini söyledi. Şimdimi? Die sormadan demedim. - evet. Yoksa bi mahsurumu var? - hayır arkadasım. Hadi gidelim ve güzel karınla sana yaşamadığınız zevkleri tattırayım. Eminimki 3ümüz içinde harika olacak. Murat arabasını çalıştırdı ve yola koyulduk. Anladığım kadarıyla yakında oturuyolardı. Yolculuk sırasında yarağım bir kaya gibi olmuştu. Arada elimde sağa sola çekip gizlemeye çalışıyordum. Muratın bir kaç defa gözü kaydıktan sonra boyunun ne kadar olduğunu sordu. Beklediğim soruydu ve biraz güldümten sonra kaç olmasını istersin diye sordum? Sen kendi boyunu söyle diye yeniledi murat. 16- 16,5cm arası dedim ve kalınlığıda normal ölçülerde diye ekledim. Hafif sırıttı. Ne olduğunu sordum. Eğlenceli olacağını fakat karısına fazla sert davranmamamı söyledi ve gelmiştik. Ben araçtan indim ve oda aracı park ederken bir yandanda telle konusuyodu. Heralce pelinledir diye düşündüm. Bende bu arada eşime geç geleceğimi söyledim.çok heyecanlanmıştı. İçimde biraz korkuda vardıki dareye çıkıp kapıyı çalıp karsıma pelin çıkana kadardı. Korkum gitmiş heyecanım artmıştı. Selamlasıp içeri geçtik salo! na oturduk. Pelin pis pis sırıtıp çaktırmadan birazdan yiyeceği yarağın farkında olup arada murata ve sonra uzunca bana bakıyordu. Sikim yine kazık gibi olmuştu. Altımda baxer olmadığı için kotta rahat belli oluyordu. Pelin pembe bir tayt üstünede beyaz sıfır kollu bi bady giymiş göğüğleri çok yukarda duruyor ve uçları nonut büyüklüğünde belli oluyordu. Sonra bişeyler doldurmaya mutfağa geçtiğinde murat karım nasıl güzelmi die sordu. kalçalarının ve göğüşlerinin harika göründüğünü ve beliyle uyum içinde olduğunu söyledim ve konuya ben devam ettim. Ona neler yapacağımızı sordum. Oda sen ne istersin diye bana yöneltti. Biraz bulunduğumuz odayı inceledikten sonra anlatmaya başladım. Murat seni sandalyeye bağlıyayım öylece oturup hiç bi müdahalede bulunamadan sanki zorla bağlanmış gibi. Karınıda senin gözünün önünde sikeyim. Emin olun ikinizde bu durumdan çok zevk alıcaksınız. Murat cevap vermedi hemen gözleri dalmıştı.anladığım kadarıyla söylediklerimin hayalini kuruyordu çünküonunda önü kabarıyordu. Pelin mutfaktan votkalı meyvasuyu ile geldi. Oturur oturmaz murat önce peline sonra bana bakarak fantaziye onay verdi ve peline diğer tarafa geçmesini söyledi. Pelinle murat kalktı ve birkaç dakikada bir kaç eşarp ile geldi. İstediğim oluyordu. Sandalyeyi uygun bir yere koydurttum ve oturmasını söyledim elleri arkada olacak sekilde sıkıca bağladım. Sıkıca bağladım çünki kurtulmasını istemiyordum. İste başlıyor. Muratın karısısına geçtim sikimi pantolonun üstünden sıvaslayıp muratın kulağına eğildim ve sessizce: karını birazdan çatır çatır sikicem. Onu yarrağa doyurucam. Kar�! �n artık benim fahişem. Onu hiç sikmediğin kadar çok ve iyi sikicem deyip tahrik olmasını sağladım. Sonra votkamı bi fondipte bitirip peline seslendim. Yatak odasının kapısı aralandığı anda pelini kollarından tutup bitişiğindeki duvara yüzükoyun rasladım. Bir elimle sırtından baskı yaparak haraket etmesini engelledim ve murata baktım. Tam arkamızda bizi izliyordu. Pelin kafasını hafif çevirerek murata baktı bağlanmış halde onu görünce yine önüne döndü. Offf penbe taytının altında iri kalçalarının arasında kaybolan tangası belli oluyordu. Muratın görebileceği sekilde pelinin kalçalarını bacaklarını okşamaya başladım. Çok sexi bir kadın olduğunu, seni ilk gündn beri hayal ettiğimi ve artık benim olduğunu söylüyordum. Boynundan öpmeye başladım kulağına geldiğimde fısıldadım. Sanki bu işş zorla yapıyormuş gibi davranalım ve yaptıklarımı murata söylemesi gerektiği söyledim.basıyla onayladı. Arka cebimde çıkardığım esarbı bileklerinde bağladıktan sonra duvarın üst kısmından geçen doğalgaz borusunada diğer ucunu bağladım. Pelin ayakları yerde asılı ve duvara yapışık bir şekilde karşımdaydı. Arkasından vücuduna yapısıp göğüşlerini sıkıyor ensesini boynunu öpüyordum. Pelin murada seslendi -kocacığım kurtar beni. Bu adam sikecek beni. Kocacığım yarrağını kalçalarıma dayıyor. Hafif hafif mırıltılar çıkıyor pınardan. Sonra aniden çevirip duvara yasladım yavaş ama hızlı davranıyordum. Dudaklarını öpmeye çalısırken hala kocasına kurtulmak için yalvarıyordu. Elimle sabitledikten sonra tam anlamıyla dudaklarını içime çekmeye başlaım. Çilekli bi parlatıcı çok hoş tat bırakmıştı. Çok güzel sevisiyor. Yarrağımı pantolunun düğmelerinin arasından çıkardım ve elimle sıvazladım ve borudan gevseterek pelinin eğilmesni sağladım - ağğ bebeğim ağzına vericek. Engel olamıyorm Pelim kocasına bakarak bunları söylerken penisim tüm ihtişamıyla burnunun dibindeydi ve yavassa dudaklarıyla ezmeye başladı kafasını. Elimle tuttuğum pınasn kafasını yarrağıma bastırıp bastırıp çekiyordum. kocacağım çok büyük ağzıma zorla sokuyor askım. ağzından çıkartığım yarrağımın kafası ışıkta parlıyordu. Tişörtümü çıkartıp pelini yenide havaya diktim boruya bağladığım türbenti iyice sıktıktan sonra pempe taytını kalçalarını yarını kadar indirerek kalçalarını öpmeye yalamaya başladım. - oooo kocacağım sikicek beni bu adam. Kalçalarımı yalıyor aç köpek gibi. Dayanamıyorum aşkıımmmmm Diye söyleniyordu pelim. İyice asşağıya indiğimde o muhtesşe kalçalar karsımdayı. Yaladığı yerler parlıyordu. İki elimle kalcasını tutmus sıkıyordum. Hafif ikite ayırarak kendime doğru çektim. Tabgasını kene çektimki offf göt deliğğ haif pembe tondaydı alttan amının ıslanmış dudakkarını görebiliyırdum. Oturusumu muratın görüşünü bozmayacak şekilde ayarladım ve attan amın yalamaya başladım. İlk dil darbemle pelin kafasını geriye atıo - off amımı yalıyo aşkım. Emiyor onu. Senin sahibin olduğun amcığımı emiyor. Oooo aşkım harika emiyor.ahhh dilini amıma sokuyor aşkımm. Diye inlemeye başlamıltı bile. Amını tadı harikaydı. Arada amından akan sıvıları dilimle göt deliğine doğru yayıyordum. Farkettimki götü çok temiz. İster istemez dilim götüne kayıyor ve ben götünü yaladıkça kendini ileri itiyor. iri kalçalarını arasında o küçücük değili harika gözüküyor. ben yaladıkça kend! ini salıyor ama bağlı olmasında ötürü sadece biraz sarkınıyordu. Ön tarafını çevirdim ve sırtını duvaya dayadım bacaklarını aralayıp o güzel bal kutusunu daha rahat yalıyabileceğim pozisyona aldım. Amından akan sıvılar bacaklarından süzülüyordu. Amına dokunmak istedim fakat elimi vakum gibi içine çekti.2 parmağımla amına hafif hareketle giriş/çıkış yaparken dilimlede kritorisini uyarıyordum. O amı bir an önce sikmek istiyordum laki pelinin çıldırmış hali daha çok hoşuma gidiyordu. -mmm bebeğim amımı parmaklıyo bu adam. Parmaklarını amıma sokuyor aşkım. Dili beni çıldırtıyor askım. Ohhh. Ahhhhm kocacığım kurtar beni ımmmm. Dahada azmış amını resmen vakumlamaya başlamıştım. ayağa kalktım ve yanağına hafif bir tokat attım.tişörtünü yukarı sıyırdığımda göğüşlerinn uçlarının ne kadar güzel olduğunu farkettim. Taş gibi olmuşlardı. İki elimle birleştirip iki ucunu birden yalıyor dişliyor bir yandanda taş gibi olmuş sikimi bacaklarına sürtüyor amına badana çekip am suyunu yarrağıma yayıyordum. sonra gözkerine bakıp murada seslendim -karını birazdan sikicem murat. Baksana karına nasıl sikilmeyi bekliyor. Am sularına bak murat.karı çok güzel bu güzel karın birazdan benim olacak... Dedim ve bacaklarını araladığım peline sokmaya başladım. Pelin bir kurt gibi uhulamaya başladı girdiğim sürece. Kasıklarımız birlestikten sonra pelin kocasına söylenmeye devam etti. - kocacığım koca yarrağı amıma soktu. Sikiyor beni aşkım. Dayanamıyorum sevgili çok güzel sikiyor. Ahhhh ımmmmm. Pelini duvara dayamış bir bacağını kavramış belime dolamış duvarla aramda tost yapmıştım. Amının en uc kösesine kadar zorluyor bir yandanda kulak memesini emiyordum. Pelin artık tamamen kendini sexe vermişti. Murat ise bağlı olduğu için ancak karısının nasıl sikildiğini izleyebiliyordu. Kalkmış siki pijamasını zorluyor zevk sularında ıslanan pihaması çok rahat belli oluyordu. Karısını sikmemden büyük zevk alıyordu. Biraz durmam lazımdı hemen boşalmak istemiyordum. Durdum pelinin ellerini çözüm ve muratın oturduğu sandalyeye yaklasıp domalttım. Pelinin basını muratın omuzuna dayadım ve amına bir iki fırça çektikten sonra yavasca içine girmeye başladım. Yarrağım peline girdikçe muratın kulağına hafif hafif inliyor yanaklarından yalayıp dudaklarını öpmek istiyor fakat murat pelinin bu isteğine karşılık vermiyordu. Yavaşca hızlanıyordum. Ben hızlandıkça alttan taşaklarım peliin kritorisine çarp�! �yor ıslanmış amcıktan sap sup diye sesler geliyordu. Pelin gitgide ağırlığını muratın omuzuna salmış o büyük kalçalarını daha iyi sikebilmem için yukaı kaldırmıştı. Ben hızlandıkça muratta bizimle birlikte sallanıyor karısını sikmemi en yakından izliyordu. Pelinin kafasını tutup murata yaklaştırdım ve em bakalım kocasın dudaklarını die komut verdim. Pelin bağlı kocasının dudaklarını emerken bende hafif sertçe pelini sikiyor bir yandanda o güzel götünü orta parmağımla hafifçe parmaklamaya basladım. Pelin kocasının dudaklarından ayrılıp omuz üstünden bana devam et der gibi sexy bi bakış atınca am suyuyla ıslattığım parmağımı hafif hafif deliğine zorlamaya başladım. O andan itibaren pelinin volumü oldukça yükselmiş ara ara kocasına - sevgilim götümü parmaklıyor. Bu adam götümüde sikecek. Ooo parmağını götüme soktu bebeğim. Ooooo çok güzel sevgili ıhhhhhh.mımmmm. Sevgilim amımı dağıttı götümüde dağıtıcak diye hem inliyor hemde söyleniyordu. artık parmağım götünde rahatça haraket eder olmuştu. Pelini saçından tutup kaldırdım ve bağlı kocasının kucağına uzandırdım. Muratın sağ tarafına pelinin götünü getirdim ve arkasına geçip tükürükledikten sonra murata -bak dostum karının götünü sikmeden olmaz baksana beni bekliyor çok güzel. Yarrağımı hafifçe pelinin götüne dayadım ve bastırmaya başladım. Pelin acıyor demesiyle lups diye kafasını alıverdi. Bundan sonrası daha kolay çünkü yarrağımın en kalın yeri mantar gibi kafasıydı.yavaşca ben içeri girdikçe pelin kendini bağırmamak için eliyle ağzını kapatıyor murat işe karısının harika kalçalarının arasına giren yarrağa bakıyordu. Yavaş davranıyordum çünki pelinin canını yakmak istemiyordum. Kasıklarım kalçalarına dayanınca pelini sacından tutup doğrulttum ve bir elimle göğüslerini sıkıp bir yandandan kulak memesini emmeye başladım. Murattan hafif bir inilti çıktı. Bu normaldi çünki kendisine harika bir sahne sergiliyorduk. Birkaç saniye daha bekledikten sonra yavaşca hareket etmeye başladım ve pelin kendisini kocasının bacakları üstüne saldı. olamaz böyle birsey ben sikimi geri çektikçe o daha çok içine çekiyor. Yavaş hareketlerle git gel yaptıkça pelin iyice kendinden g! eçmeye başkadı. Kocasına yine onu nasıl siktiğimi anlatıyor bir yandanda basını sağa sola sallıyor. Kalçalarını ellerimle sıkıp yanlara doğru gerdim ve biraz daha hızlandım. Kasıklarımı her dayamaya çalıştığımda pelin kendini ileri doğru atıyor ve kendinden geçmicsesine inliyordu. Bağlı olan kocasının dizlerinin üstünde başka bir erkek tarafından götünden sikilmek onu çılgına çevirmisti. elimi amına atmamla beraber deli gibi titreyerek orgzm olmaya başladı. Öyle bir kasılmıstıki yarrağım götünde sızlamaya başladı. Biraz tempoyu düşürdüm ve aynı anda amıyla oynamayı sürdürüyordum. Baygı baygın bakarak hai bosal artık erkeği diye söylenmeye basladı. Doğruldum ve pelini yüzü kocasına dönük sekilde dizlerine oturttum ve o güzel götüne girmeye başladım. Bu sefer daha dik duruyor kocasıyla dudak dudağa yakın mesafedeler ara birbirlerine öpücük konduruyolar. Bense arkadan biraz yavaş bazen! hızlı bi tempoda pompalıyorum. Arada başını yukaru kaldırıp kocasına gerdanını öptürüyor muratta karısının kulağına dayan sevgilim gibi sözler söylüyor. Bu pelini dahada tahrik etmiş olacakki yine kasılmaya başladı. Orgzm olacağını anlayınca bende hızlandım. Biraz daha bastırsam saldalyedeki muratla dizlerine oturmuş karısı geriye doğru düsecekler. Pelin birden bağırmaya basladı. Sik beni erkeğim sik götümü.ohhhhh. Harikasın. Baksana kocacığım çok iyi sikiyor beni esliğinde boşalmaya basladı. Benimde artık dayanacak gücüm kalmadı. Kulağına eğilip nerene boşalmamı istersin dediğimde göğüslerime diye karsılık vermesiyle götünden çıktım ve oda hemen kocaının önüne diz çöktü. Eline verdim ağzına almamıştı ama iyi 31 çekiyodu zaten fazla uğrasmasına gerek kalmadan sıcak sıcak göğüs arasına boşalmaya basladım. Çok güzeldi. Ben boşaldıktan sonra eliyle döllerimle sikimi temizleyip mantar gibi kafasını dillemeye arada emmeye başladı. Muratın kar�! �sı çok iyi sikisiyordu. Hemen kendimi çekyatın üzerine attım ve sigaramı yaktım. Peline kocasını çözmesi gerektiğini söyledim. Peceteyle üstünü temizleyip muratı çözmeye başladı. Önce ayaklarını çözdü sonra ellerini ve göğsündeki ipide çözmesiyle murat birden yerinden fırlayıp pelini saçlarından tuttu. Ben hafif irkilmiştim fakat az önce karınısı siktiğim ve muratın bundan çok tahrik olduğu neredeyse pijamasını yırtacak olması aklımdan çıkmıştı. Tuttuğu gibi pelini tekli koltuğa domalttı ve ona söz hakkı bırakmadan çıkardığı sikini arkadan pelinin amına sokup sikmeye basladı. Çok fazla azmış olmalıydı. Karsımda sikisen birilerinin olması benim aslanın yine kalkmasna sebep oluyordu. Bir kaç dakika böyle siktikten sonra pelini kaldırdı ve benim ağzına verdiğim pelini öpmeye başladı. Güzel sevisiyolardı. Sonra murat oturdu ve pelin kucağına geldi uzn bir süre yavas hareketlerle sikisti! ler. Bense etrafta dolanıyor pelinin muratın siki üzerinde zıplamasını izliyordum. Pelin iyice eğilip kocasının üstüne yapışmıstı muratta arkadan karısının kalçalarını sıkıp yoğuruyordu. Bu pozisyonda pelinin sikmekten açtığım götünü ve altında amına giren yarrağı,ıslaklığını çok iyi görüyordum. Dayanamadım ve bayrak direği gibi olmus sikimi sıvazlayıp pelinin götüne dayamamla pelin bana bakıp uzunca inledi ve sikin beni erkeklerim diye söylenmeye basladı. Henüz sokmadığım sikimi geri çekip alttan amına dayadım ve bastırmaya basladım muratla aynı anda bir amcığı sikme fikri uyanmıştı bende. Nasılsa muratın siki benimkinden inceydi diye düşünüp biraz zorladım ama pelin cığlık attı amımı yırttın götümü sik tost yapın beni lüüüütfeeenn diye söylendi. zaten am suyuyla ıslanan sikimi zorlanmadan götüne soktum. Offf çok güzel birseydi bu. İlk defa bir kadını tost yapıyordum. Kocası amını sikerken bende daha yavaş bi tempoda götüne pompalıyor i! çeride pelinin amındaki yarrağı hissediyordum. Çok fazla zevkliydi. Herkez kendinden geçmisti. Murat daha fazla dayanamıyacağını söyledi ve hiç çıkarmadan pelinin ballanmış amına boşalmaya basladı. Bunu muratın kasılmalarından anlamıştım. Pelin hemen kocasının dudaklarına yapışıp onu emmeye başladı. Bir yandan poposunu yukarı aşağı indirip kaldırırken bir eliylede benim kalçama uzanmış elini vücudumda gezdiriyor muratla sevisirken arkadan götüne girmiş bana arada kısık gözlerle bakıyor iyice doruğa yaklaşan ben iyice dip yapmaya başlamamla yavaş yavaş yavaş götüne boşalmaya başlamıştım. Ohhh harikaydı. En dibine yerleşip ufak hareketlerle olabildiğince içine boşalmak müthiş bir zevkti. Eğilip saçlarını bir elime toplayıp sırtını ve ensesini öpücükler kondururken ara ara halen titrediğini hissedebiliyordum. Hepimiz bitmiştik. Yumuşayan penisimi götünden çektiğim gibi kendimi çekyata att�! �m. Yine bir sigara yaktım ve saatin geç olduğunun farkına varmamla duşlarını kullanmam için izin istedim. Pelin gülümseyen suratıyla takip etmemi isted. Amından ve götünden (my_catia@msn) akan döllerimiz bacaklarından süzülüyor yere damlamasın die eliyle hamleler yapıp silerek yürüyordu. banyoda bana sarılıp teşekkür etti ve çok mutlu olduğunu söyleyip belden aşağısına su tutup içeri geçti.bende hızlıca dusumu alıp çıktım. Ben evden çıkarken murat gözlerini kapamış uyuyordu. Grşrz diyerek ayrıldım ve eve vardığımda eşimin hala beni beklediğini yanan ışıktan () farkettim... .SON. şimdilik

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GFİZLİ FANTAZİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANIN ZEVKİNİ ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR TONBUL BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete