Saturday, December 3, 2016

Eşimle İlgili Fantezim

Eşimle İlgili Fantezim   Merhaba herkeze ben Mert 29 yasındayım eşim 25 yasınta gayet çekici ve güzel bi bayandır biz 3 yıllık evliyiz seks hayatımız çok iyi sayılamaz çok 15..20 günde bir oluyor ilişkimiz mazeret olarakda eşim seksi sevmediğini söylüyor.neyse şu son 1 yıldır değişik duygular içindeyim nasıl duygularmı eş değiştirme olsun gözümün önünde eşimin başkası tarafından yapılması grup gibi şeyler hayel edip ilişki sırasında fantezi kuruyorum bu konuyu eşime açılmayı denedim ama tam olarak açık açık söyleyemedim ama bi gece sevişirken denemeye karar verdim ve sevişme esnasında dedimki aşkım ben kısa etekli bayanlara bayılıyorum çok hoşuma gidiyor sende giyermisin dedim. Eşimde olmaz falan dedi bende ısrar etmeye başladım sonunda tamam ama nedenki dedi bende seni öyle kısa etekli görmek hem beni çok tahrik ediyor hemde çok kıskanıyorum o an seni dedim o zaman tamam ama bir şartla dedi neymiş o dedim tatile gittiğim! izde söz giysem dedi şevişmeye devam ettik ikimizde azmışdık sır fantezi kurmamdaydı dedimki aşkım şuan seninle tatildeyiz hayel et sen giymişin mini eteğini ve bara gidiyoruz dedim. Eşimde o an gerçekden kısa etek giysem kıskanırmısın çok dedi bende hemde çok dememle o zaman söz sana aşkım tatile gittiğimizde hem çok kısa ve dikkat çekiçi giyineceğim dedi nedenki dedim seni daha çok kıskandırmak için dedi düşündükçe hoşuma gidiyor ve daha çok azıyordum bende nasıl oldu anlamadım ama dedimki dikkat çekiçi giyinirsen çok bakan olur dedim olsun ne fark ederki dedi bende bakmayı bırak seni hayel ederek 31 çeken bile olur dedim aşkım dedim olsun ne fark ederki isteyen istediğini yapsın dedi ben seninim dedi ve sevişmeye devam ettik ne hayel ediyorsun anlatsana canım herşey serbest istediğini hayal et dedim. Ben başka erkeklerle sevişmeyi istiyorum, demesini beklerken eşim dediki şuan seninle ıssız biryerdeyiz kimse yok ve sen benim ellerimi bağlamısın zorla yalıyor öpüyor zorla sikiyorsun tecavüz ediyorsun bana dedi sustum ve sevişmeye devam ettik ve boşaldık. Eşim böyle fantezi kurunca benim ! daha çok açılma konusu yalan olduki tabibki ama boşalıncada o fantezileri neden yaptığıma anlam veremiyorum bu arada tatil için kısa elbiseyi bile şimdiden aldık.

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GFİZLİ FANTAZİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANIN ZEVKİNİ ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR TONBUL BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete