Monday, December 5, 2016

ankaradaki aldigim muthis zevk

ankaradaki aldigim muthis zevk herkese slm bir gun netten numarami alan bir beyefendi aradi ilk baslarda cekingendi tecrubelerimi anlattim ben kibrista masorum a/p im her iliskiye acigim 05542310662 bulustuk evlerindeydim kadim afet biseydi geceligin icinde hic bir sey yoktu ben dus alcam dedi adam bphz opusmeye baslamiStik artik kontrol bendeydi opmedik yeri kalmamisti dudaklarimi amindan cekmiyodum adam gelmis arkamizda sikiyle oynuyodu artik sikme zamani gelmisti poyisyo aldim bu arada adamin siki benim agzimdaydi bi yandan kadina pompbkiyodum ama kadin ciglik atiyodu selale gibi bosaliyodu adam kucuk sikini arkama dayamisti dayanamadik patladik ikimizde 05542310662 boylece sabaha kadar devam ettik anlatilmaz arayin ankarali ciftler olgun bayanlar evliler dullar a/p ve aktifler beraber yasayalim ama ankara tlfda sex teajlie etmdmyin 05542310662 05542310662 İsim : denizMail : metehan.tekin0636@gmail.com

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GFİZLİ FANTAZİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANIN ZEVKİNİ ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR TONBUL BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete