Friday, December 2, 2016

çok güzeldi…

çok güzeldi… merhaba ben 22 yaşında kumral uzun zayıf bir bayanım. bir gün forumlardan birinden biriyle tanıştım. aslında çok kişiyle tanışıyodum ama bunla başkaydı herşey. diğerleri ile hiç ilerlememiştim.   Ama bu adama dur diyemedim. önce resmimi gönderdim. sonra tel. numaramı verdim. Sonra yaşadığım şehre geldi. ilk gördüğümde çok heyecanlandım. sonra 2-3 gün gezdik dolaştık. 3. gün bekar arkadaşın evinde kaldık. gece ayrı ayrı yattık. ama sabah yan yana oturduğumuzda sarıldı anlımdan öptü. sonra yanağımdan. sonra dudağımdan. inanmıycaksınız ama İLK idi. sonra uzun uzun öptü. çok ıslandım. heyecanlandım. bayılcak gibi oldum. Hep merak ederdim. ama ilerlemedi. arakadaş uyandı geldi. böyle böyle 3-4 kere daha geldi ve biz sadece öpüşüyorduk. ve o beni okşuyordu. ama bi kere uzun süre görüşemedik işlerimizden dolayı. zar zor geldi 2 gün. ve otele gidelim dedi ben olmaz dedi korkuyorum. korkma aşkım bişey yapmıcam dedi. bende tamam dedim. gittik ayrı ayrı oadalar aldık. sonra odama geldi. hemen yapışştı dudaklarıma yiyecek gibi hiç böyle öpmemişti. sonra üzerimdekileri çıkardı hızlı hızlı. yapma aşkı yavaş desemde durmuyodu. durmayada niyeti yoktuç bellik çok özlemişti. g*ğüslerimi ısıra ısıra emiyodu. çok acıyodu artık bağıra bağıra inliyodum. şikayet gelcek diye çok korktum ama gelmedi. göbeğime doğru indi ve her yerimi yaladı sıra oraya gelmişti. hayır dedim hayır aşkım. dinlemedi beni. Gevşediğim için direnemiyordum artık.sonunda çıkardı kilodumu. görünce offf diye inledi. her dokunuşu titretiyodu beni inlemelirim iyice çığığrından çıkmıştı. diliyle içime girmeye başladı. o zaman anladım ki artık hiç birşey eskisi gibi olmayacak. defalarca boşaldım o anki zevk pişmanlığı bastırıyodu. yalamaktan çok zevk alıyodu belli ki. 20 dk falan yaladı. sonra onun kini yalamamı söyledi ben yapamam dedim. zorla ağzıma soktu. sonra sonra yalamaktanda zevk aldım. bende onunkini yaladım emdim defalarca. sonra sana tecavüz etmek istiyorum dedi çok şaşırdım. niye aşkım ben zaten seni istiyorum dedim. fantazi bebeğim dedi. ben de tamam dedim. Bana gerçekten tokat attı. beklemiyodum. ve çok sinirlendim. gerçekten istemiyodum artık ittim onu git dedim. defalarca tokatlar attım. kim di bu ne olmuştu benim sevgilime.bileklerimden tuttu ve beni yapıştırdı yatağa. ayaklarımla tepiyodum artık. ateşli ateşli öpmeye başladı bu sefer. bağırmalarım öpüşürken inlemeye döndü. ve kendi sesimden tahrik oldum. onunkide benimkine değdikçe iyice çıldırcak gibi oldum. yavaşladım artık. oda hızlıca ve çok sert bi şekilde içime girdi. o an attığım çığlığı şehrin 70 i duymuştur emin olun. sonra hızlı hızlı girdi çıktı. bi zamandan sonra zevk aldım. bacaklarımla belini kollarımlada boynunu sardım. çok güzeldi.. artık yavaşlamıştı. çok güzel şşeyler söylüyodu kulağıma. ben belkide 20 defa boşaldım. ama 2 kere boşaldı düşünün halimi. tabi gelelim bakirelere bu zevlerin hepsi anlık. o otel odasının kapısından çıktığım an ölmek istedim. çünk�! � bende babamı aldatmıştım.. hoşçakalın…

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ OKARAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN ONCE GÜVEN GİZLİK DİYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 89 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    ReplyDelete