Friday, July 29, 2016

Fidan ile Minibüste Sex

Fidan ile Minibüste Sex Bizim bir mobilyamız var ve ben akşamları gece okuluna gittiğim için mobilyamıza ait olan minibüsüde alır öyle giderim. Ha bu arada yazmayı unuttum. Adım Halit. Genelde bu şekilde devam eder. Neyse herzamanki gibi okuldan çıkarken bizim sınıftan Fidan ile Melike bizide eve kadar bırakırmısın? diye sordular. Bende tabiki kızlar atlayın dedim. Yolda şen şakrak güle güle giderken birden bire Melike gidip birşeyler yiyelim mi ? ya ne dersiniz. dedi. Bende bana uyar dedim. Fidan'da size uyarsa banada uyar. Sorun yok dedi ve gittik birşeyler yedik. Daha sonra masada konuşurken Melike söz açtı ve bana dediki hiç alkol kullanıyor musun? Tabi bende o zamana kadar hiç alkol ağzıma bile vurmamıştım. Ama kızların sürekli alkol aldıklarını biliyordum ve bende evet içiyorum dedim. Yaa öylemi dediler. Bende tabi yani ne sandın Melike dedim. Sonra Fidan dediki aaa Halit bizi hafife alma bizden iyi içemezsin dediler. Bende peki o zaman isterseniz b uradan çıkınca birşeyler alalımda içelim bi bakalım. Kim daha çabuk devrilecek dedim. Kızlarda tamam bize her türlü uyar dediler. Ve yemeğimizi yedikten sonra ben hesabı ödedim ve arabaya bindik. Hemen yol üzerindeki bir alkol satan bir marketten 6 tane bira aldım. Hepimize 2 şer tane düşsün diye. Neyse aldım ve getirdim. Bindim arabaya ve arabayı kimsenin olmadığı kuytu bir köşeye çektik. Melike ve Fidan ilk bir sigara yaktılar ve 2 sininde son sigaralarıydı. Biraz içtikten sonra hani bana yok mu? dedim. Melike'de ağzındaki sigarayı bana uzattı ve bende o dudağının değdiği kısımlardan dolayı hemen ağzıma alıp sigaranın dumanını içime çekmeye başladım. Sigaralarımızı içtikten sonra biralarımızı aldık ve bir güzel yudumlamaya başladık. Kızlar biralarını bitirdikten sonra hafiften mayışmışlardı ve ben fırsat bu fırsat diyerekten kızlar birşey diyeceğim ama kızmayın ya da ters bir tepki vermeyin olur mu? dedim. Onlarda yok canım ya ne ters tepki vereceğiz. Sen söyle dediler. Bende sex yapmayı severmisiniz? diye sordum. Melike ben sevmem dedi ve geri adım attı. Fidan ise ben çok severim ve çokta merak ederim dedi. Haa ben içimden tamam bu iş tamam dedim ve bir 10 dakika kadar arabada konuştuktan sonra hadi kızlar gidelim dedim ve ilk Melikeyi evine bıraktım. Sonra Fidan ile ben arabada yalnız kaldık. Ben arabayı sessiz bir yere çektim ve Fidan ne oluyor Halit niye buraya geldik? dedi. Bende hani sex severim demiştin ya  işte bende çok seviyorum bir kere yapsak mı? dedim. O da bilmemki dedi. Bende hadi ama biliyorum sende istiyorsun ne güzel işte birbirimizi tatmin edelim dedim. O da kabul etti. Dudağından öpebilirmiyim? dedim. O da utanıyorum dedi. Bende o zaman gözlerini kapat öyle öpüşelim dedim ve deliler gibi öpüşmeye başladık. Ağzımızın her kenarı ıslanmıştı. Çok harika birşeydi ilk defa bir kızla dudak dudağa öpüşüyordum ve Fidan hadi çıkar pantolonunuda biraz emeyim amını dedim. O da hemen pantolonunu çıkardı ve ben amını emmeye ve yalamaya başladım. Fidan zevkten adeta bulutların üzerinde uçuyordu. Onun zev çığlıkları benim bu ateşimi 1 kat daha artıyordu. Sik artık beni diye yalvarıyordu. Bende sen bakire değilmisin? dedim. O da evet bakireyim dedi o zaman seni arkadan yapayım dedim ve götünün o deliğini dilimle yalamaya başladım ve daha sonrada sikime tükürüp sikimi kayganlaştırdım. İlk yavaş yavaş Fidan'ın götüne sokmaya başladım. Fidan dur yapma çok acıyor diyordu. Ama ben dinlemiyordum. Birazdan geçer diyordum ve bi 5 dakika sonra Fidan zevkin doruğuna gelmişti ve artık hızlan diye inliyordu. Ben hızlanmaya başladım Fidan'ı köpek pozisyonunda minibüsün arka koltuğunda sikiyordum. Hiç bu kadar zevk almamıştım. İzle diğim sex videoları gerçekten işe yaramıştı. İyi taktikler öğrenmiştim. Fidan'ı yarım saat siktikten sonra göt deliğinin içine boşaltmıştım sıcacık dölümü. Fidan zevkten ölmüştü. Bende aynı şekilde kendimden geçmiştim. Fidan götünün deliğini her sıkışında dölüm dışarıya akıyordu. Sonra ben elimle götünden akan dölümü birazcık aldım ve Fidan'ın ağzına verdim. Çok farklı bir tadı varmış dedi. Bende yut bebeğim sana vitamin verir dedim. Bir güzel dölümüde yutmuştu. Sonra pantolonumuzu giyindik ve ben Fidan'ı evine bıraktım. Oradanda eve gittim…

No comments:

Post a Comment