Friday, July 29, 2016

Arkadaşım Kocamı Arzuluyordu

Arkadaşım Kocamı Arzuluyordu Adım Sevgi, bundan 2,5 ay önce bir kız arkadaşım yanıma geldi ve sevgilisiyle tartıştığını ve çok moralsiz olduğunu söyledi. Sonra beraber akşam yemeğimizi yedik ve birazda alkol almıştık ikimizde muhabbete daldık ve muhabbet etmeye başladık. Bana kocamdan çok hoşlandığını etkilendiğini benim çok şanslı bir bayan olduğumu söyledi. Tabi bende anlamıştım ki kocamla beraber olmak istiyordu bu gece evde yalnız ikimiz vardık. Gece 00:00 dı hiç unutmuyorum. Kocam işten geldi. Ne tuhaftırki kocamda benim bayan arkadaşımdan gözünü alamıyordu. Tabi bunu diğer bir tuhaf yanı ise, bu olay benimde çok hoşuma gitmişti. Fantezi olur diye düşünüyordum. Neyse saat sabaha doğru 2 gibi biz yatak odamıza geçtik. Bayan arkadaşımada salondaki çekyatı açıp yatak yorgan getirdim o da oraya uzandı. Ben ve kocam sevişmeye öpüşmeye başladık. bir ara salondan bir ses geldiğini duydum ama çaktırmadım çünkü bayan arkadaşımın gizlice bizi izlediğini fark ettim. Dahada heyecanlandım. Ağzımda yalarken taş gibi ve damarlı olan kocamın sikini yalıyordum ve kocamla gizlice konuştum. Dedimki aşkım benim bayan arkadaşım galiba seni arzuluyor ve seni istiyor istersen git bu gecelik ona zevk ver. O da bana aşkım sen şakamı yapıyorsun deyince, bende çok ciddiyim dedim ve kocamı arkadaşımın yanına gönderdim kocam heyecandan kalbi duracak gibiydi. Kocam salona geçti ve bir anda o kadar güzel sex yapmaya başladılar ki zevk çığlıkları bütün evi sardı. Çok güzel bi geceydi. Daha sonra bu zevk saatlerini beraber 3 lü yaşamaya başladık. Grup sexin tadıda bir başkaydı. Ama uzun zamandır bayan arkadaşım buralardan taşındı. Eğer evli çift yada tek bayan olan varsa içinizde bu güzel seks anılarını 3 lü yada 4 lü yaşamak umuduyla maillerinizi bekliyorum. Kendinize hoş bakın…

No comments:

Post a Comment