Thursday, July 28, 2016

canim yaniyodu

canim yaniyodu slm herkese bu olay tamamen gercektir netten kamyoncuyla tanistim gelebilirmisin dedi erkeksi ve kijl oldugumu soyldim tamam dedi hazirlandim soyledigi yere gittim geldi araca biindi karanlikti dudagindan opup yerime oturdum dizine dogru uzandim sortu vardi ustunden yalamaya basladim tas gibiydi ozgur birakmak icin elimi soktum kocaman bi yarragi vardi henen xakamay emmeye basladim ankarayi çikmistik parmaklari gotumu parcaliyodu pa2rk alani ğrdi siki agzimda kocman okmustu onunde domaldim yavas diyemeden kokledi olecektim zevk ve acida n 05542310662 bi anda patladi icime çok guzeldi devamini tkfda anlayim 05542310662 cnk azdin kamyonbukbr ve ankaralilar 40-45 yas daha iyi olur 02542310662 ankarİsim : pasifankMail : metehan.tekin0636@gmail.com

No comments:

Post a Comment