Sunday, July 31, 2016

BENİ SİKTİ SİKTİ SONRA GİTTİ

BENİ SİKTİ SİKTİ SONRA GİTTİ   Günaydınlar. Arkadaşlar benim adım Hale, 22 yaşındayım, 1.55 boyunda oldukça zayıf narin ve sevecen bir insanım, başıma 3 yıl önce geçen bir anımı anlatmak istiyorum, yazdıklarınızdan öyle etkilendim ki bende anlatmak istedim, 19 yaşında liseyi yeni bitirmiş üniversite açılana kadar Ankara' da bir arkadaşım da kalıp 3 ay boyunca hem çalışıp para kazanmak hem de ailemin baskısından biraz uzak olmak istemiştim, ben İstanbul da oturuyorum, o kadar baskı uyguluyorlardı ki dayanamamıştım, telefon edip haberleştik, beni akşam terminalden 21.00 gibi gelip aldı, valizimle birlikte ablasının evine gittik, ailesi çok sıcak kanlı görünce hemen içim ısınmıştı, o günüm çok heyecanlı geçmişti, daha önceden burada oturuyorduk babamın işi yüzünden İstanbul' a taşınmıştık, biraz Ferdi baskı uygulasa bile biliyordum ki beni sevdiği için böyle sıkı tuttuğunu bende ses çıkartmıyordum, birkaç gün ben ablası ile e vde oturdum, daha sonra bir iş bulup çalışmaya başladım, sabah Ferdi ile beraber çıkıp akşam da beraber gidiyorduk eve, ben burada olduğum sürece oda benimle birlikte kalıyordu, iki sevgili gibi her işi birlikte yapıyor onun yanında kendimi güvende hissediyordum,bir Pazar günü ablası kocası falan akrabalarına gittiler, bizde evde tek kalmıştık, gönlümüzce eğlendik sohbet ettik öpüştük seviştik derken bir anda kendimi yattığım yatakta üzerimde Ferdi benim göğüslerimi emerken buldum, öpüyordu arada ama bana bir şeyler oluyordu, yapma dur demek bile gelmiyordu içimden, kısa süre göğüslerimi emdikten sonra üzerimdekileri çıkartmaya başladı, karşı koymak istiyordum ama kendime hakimiyet bile kuramıyordum, ne derse öylece yapıyordum, kısa süre içinde ikimizde çırılçıplak bir hal almıştık, dudaklarımdan öperek aşağıya doğru inmeye başladı, öyle sıcak öpüyordu ki göbeğimi kollarımı iki yana açıp sadece izlemeye koyuldum,hafiften öperek vajinamın üstüne geldi, yalıyor içine kadar dilini sokuyordu ben artık yeter sok diyordum,   sikini vajinamın üzerine dayadı gerdirmeye başladı, ucunu sokup çıkartıyordu, benim elim kolum nasıl titriyordu zevkten anlatamam, biraz sürtündü birkaç da fırça darbesi attı 31 çekmeye başladı göbeğimin üzerine boşaldı, sonra yeniden öpüşmeye başladık, bir parmağını da vajinamın içine sokuyordu, sonra sikini yeniden sürtmeye başladı, hafiften kalkıyordu, yine birkaç fırça darbesi atmaya başladı, siki sertleşmişti iyice, hafiften yoklamaya başladı, başını sokup çıkartıyordu, sonra beni kendine çekip iyice içime doğru bastırdı sikini, yarısını sokup çıkartıyordu, tekrardan yüklendi ki o an yarıdan fazlası içim de ama benim canım çok yanmıştı tahminim kızlık zarım patlamıştı, git gel yapıyor içinden hiç çıkmadan beni kopartıyordu zevkten, inlemelerim odanın etrafın ı ağ gibi sarmış her yerden yankılanıyordu, on beş dakika kadar devam ettikten sonra içime boşalmıştı, git gel yapmaya hala devam ediyordu, içimde küçülene kadar git gel yapmaya devam etti, çıkartıp öpmeye başladı, birkaç dakika öpüştükten sonra beni kaldırıp duş almaya götürdü, duş alırken de birkaç kere siktikten sonra yatağa yattık, ta ki ben İstanbul' a evime gidene kadar her akşam beni sikmişti, daha sonra aradığımda evleneceğini ve rahatsız etme demişti, yaşadığım an güzeldi her şey ama şimdilerde çok sıkıntı çekiyorum bu konuda bir de düşük yapmıştım üstüne kimseler almıyor beni, neyse arkadaşlar tekrardan günaydın.

No comments:

Post a Comment