Tuesday, June 28, 2016

MELİKE İLE PİKNİKTE SEX

MELİKE İLE PİKNİKTE SEX Geçen sene lise son döneminde yaşadığım kısa devamı olmayan hikayemi anlatmak istiyorum, adım Fatih şuan 20 yaşındayım, geçen sene büyük sınavı atlattık müdür motife olsun diye bizim sınıfı toplayıp pikniğe götürdü, arkadaşların ismini saymak isterdim ama çok kalabalık olduğumuz için pek saymak istemiyorum, sadece baş rolde olan Melike yi tanıtsam yeter sanırım, Melike 18 yaşında o zamanlar okulun gözde ismi ve en tatlı kızı, sabahın erken saatinde toplanım büyük bir otobüse binip çok uzaklarda ki bir ormanın içine doğru gittik, arkadaşlarımızla orada hemen ayrıldık kendi başımıza top koşturmaya yöneldik, koca kızlar ip atlıyordu yanımızda, top kaçtı diye yanaşıp kaynatıyorduk, gözüm o ara Melike' yi gördü, yalnız başına oturmuş ne yapıyordu acaba, topu arkadaşlara attım Meleke' nin yanına gittim, ne oldu Melike neyin var diye laflamaya başladık, sevgilisi aldatmış ona üzülmüş, ne sıkı yorsun canını kendi kaybeder diye ufak tefek teselli veriyordum, boynuma sarıldı haklısın aslında o beni bir başkası ile aldata biliyorsa aynısını ben niye yapmayım dedi, doğru ama kimle dedim, parmağıyla beni gösterdi, sen ol o kişi dedi, gözlerimin içi gülüyordu, bu kez ben ona sarıldım, gel o zaman benimle diye el ele tutuşup gezinmeye başladık, her taraf ağaçtı kimsenin olmadığı kuytu yere gittim ve öpmeye başladım, önceleri kendini geri çekiyordu ama o da karşılık vermeye  başlamıştı, aletim hareketlenmeye başlıyordu ufaktan, söğüt ağacının altına oturdum onuda kucağıma oturttum, öpüşmeye başladık, ikimizde ne yaptığımızı bilmiyorduk, kendiliğinden üzerlerimizdekileri çıkartmaya başladık, etrafa bakıyor arada kimse olmadığını gördüğümüz an başka bir elbiseleri çıkartıyoruz, üstümüzde hiç bir şey olmayacak şekilde soyunduk, pensimi yalamasını istedim ama iğrendiğini sadece içine gir memi istedi, sırtını bana doğru döndürdüm, analına zorlarken, korkma bakire değilim rahat ol önden gir dedi, bana doğru döndürdüm tekrar, vajinasını biraz yaladıktan sonra sulanmaya başladı, birkaç fırça darbesi attıktan sonra yavaşça içine girmeye başladım, kafasını sokup çıkardım bir süre, hepsini istiyorum deyince köklemeye başladım, iniltilerini duymasınlar diye ağzını kapattım, hepsini sokmaya başladım, oda ben her içine girdiğim anda kendini bana doğru itiyordu, sonuna kadar sokuyordum, beş dakika böyle devam ettikten sonra ikimizde boşalmıştık, giyinip tekrar arkadaşların içine karıştık ama ormandan gidene dek beraber takılmıştık, sevgili olduk sanıyordum ben, ertesi gün aşkım diye gittiğimde yanına, ne aşkımı biz sevgili olmadık sadece bir kereliğine ilişkiye girdik dedi, olayı öylece sessizce kapatmıştık, şimdilerde aklıma geliyor nedense, bende bu olayı kimselere anlatamadığım için burad a paylaşmak istedim, gerçek bir olaydır.

No comments:

Post a Comment