Monday, June 27, 2016

kendimi çok kötü hissediyorum.

kendimi çok kötü hissediyorum. 23062012 ölen vakitleriydi ewde oturuyor pc de fliim izliyordum hava sıcak oldugu için aldımda mini etek üstümdede baba*ın atleti vardı kapı caldı bnde abim gelmiştirdiye üstümdekilere pek aldırmadan kapıyı açdım. Gelen abimin arkadasıymıs abimi sordu bende evde olmadını birazdan gelecegini isterse gelip ewde otura bilceyini söledim oda bunu kabul edip ewe girdi bn gine bilgisayarın basına oturum flim izlemeye devam ediyordum oda yanıma oturup izlemeye basladı flim izlerken biyandanda ona bakıp gülüyordum bu filmi nerden buldumu sorup hiç beyenmediyini söyledi bnde klavyeyi ona uzatıp sen bul nasıl flimbulucaksın görim dedim kalkıp lavaboya gittim   Geri döndüyümde elini pantolonunun içinden hızlıcana cekdi pc de erotik film izliyomus meyerseme onuda kapatırken dur izleylim nasıl flimmiş dedim ekranı buyultüp islemeye basladım izledikçe terliyodum oda elini tekrar sokup şeyiyle bişiler yapıyodu ona ne yapdını merak ettimi banada göstermesini istedim oda flimdeki gibi yapalım dedi bnde kabul ettim ama napıcamı hala bilmiyordum o pantolunu ccıkardı benim gözlerimi kapatmamı söle di ve eteyimi yukarı kaldırıp bianda şeyini üstüme dayayıp sımsıkı sarıldı ilk basda hosuma gidiyodu ama sonra canımı yakmaya basladı canımı yakdını söledim ama beni dinlemiyor beni koltuga yatırmaya calısıyordu ben artık istemediyimi ve evden gitmesini istedim azımı kapatıp canımı yokıyordu bara*ıyodum ve artık alamaya basladım kendimi bırakdım biraz böle deva* ettikden sonra üstümden kalkıp üstünü giymeye basladı bnde kaçıp odama kilitlendim ve neyapacagımı bilmiyordum bunu ilk zam anlarda kimseye söyleyemedim ama abimin telefonundan numarasını bulup aradım suanda sevgiliyiz ama kimse bilmiyo

No comments:

Post a Comment