Sunday, June 26, 2016

Balkona Çıkıp Orgazm Oluyorum

Balkona Çıkıp Orgazm Oluyorum Adım Ayşem. 24 yaşında, taş gibi bir kızım. Oturduğum apartmanda tek başıma kalıyorum ve tahrik oldukça kendimi tatmin etmek için penceremin önündeki çalışma masasına uzanıp, ve bacaklarımıda pencereye doğru açıp amımı okşuyorum. Kaç yıldır bu şekilde devam ediyor. Birazda utangaç olduğum için hiç bir erkeğede yaklaşamıyorum. Tabi bilmiyorum herkese böyle birşey var mı ama bende var. Ben başkalarının beni izlemeyini amıma bakıpta zevk almasını istiyorum ve bu da hoşuma gidiyor. O yüzden pencereye bacaklarımı açıp amımı okşuyorum. Bu şekilde yaptığım zaman daha çok zevk alıyorum Bir gün iş yerimden bir bayan arkadaşım bana misafirliğe geldi. Rahat tavırları vardı ama hoş sohbetti. Biz sohbet edip çay içerken sevgilisi aradı ve hiç bana danışmadan sevgilisini evime davet etti. Biraz sinir olmuştum ama sevgilisini de tanımış olmam çok da kötü bir şey olmazdı. Derken kapı çaldı. Kapıda bekleyen bi r değil iki kişiydi. İkisi de iri yarı erkeklerdi hoş biriydiler. Ama onları içeri davet etmeye pek içim el vermiyordu ama istemedende olsa içeri davet ettim. Ama pişman olmadım. Aksine iyiki davet etmişim dedim. 2 erkekten biri sevgilisiydi ve diğer kilolu olan erkek, benim kız arkimin sevgilisinin tanıdığıymış. İsmi ise Tayfun'muş. Arkadaşım bizi tanıştırdı. Ellerinde soğuk biraların bulunduğu poşetler vardı. Arkadaşım Pelin akşam boyunca sevgilisiyle dudak dudağa ve bazen kucak kucağaydı. İlk önce çok itici geldi bu ikili ama zamanla içkininde etkisiyle biraz kıskanmaya ve tahrik olmaya başladım. Tayfun da arada kaçamak kaçamak bana bakışlar atıyor ve neredeyse hepsinde yakalanıyordu. Muhabbetimmiz ileriye dönük gittikce ve zamanda ilerleyince nezaketen gece kalmalarını teklif ettim. Pelin ve sevgilisi hemen kabul ettiler. Tayfun buradan işe sabah geç kalırım falan diyerek kalkmak istedi ama pişkin ikili onu ikna etti . Yatağımı Pelin ve sevgilisine verdim çünkü felaket tahrik olmuş ve çalışma masamın olduğu odada olmak istiyordum. Bu sefer de yandaki yatak odamdan sürekli gıcırtılar ve inlemeler duymaya başladım. Gece boyunca Pelin'in sevgilisinin sertleşen penisine ve Pelin'in perspektif dokunuşlarına şahit olmuştum zaten ve bu beni felaket azdırmıştı zaten. Sesler de bitmek bilmeyince sadece çalışma masasına çıkıp kaçamak bir Orgazm ve boşalmanın beni kesmeyeceğini anladım. gece 1-2 falandı ve balkona bir sandalye atıp, yakalanmamayı umarak çırılçıplak balkona çıktım. Bacaklarımı yola ve karşıdaki binalara ayırarak heyecan içinde çabucak boşaldım ve utanmama fırsat kalmadan içeri kaçtım. İçerisi de karanlıktı ama bir koku geliyordu burnuma, erkek kokusu. Başımı kaldırdığımda balkon camında beni izlemiş olduğunu anladığım Tayfun bana bakıyordu. O an ne ağzımı açıp tek kelime söyleyebildim ne de kıpırdayabi ldim. Utançtan yanaklarım yanıyordu ve zaten çıplaktım. Ben küçük ve balkonlu odadaydım ve o balkonu yandan gören salon penceresinden beni fark edip gelmiş olmalıydı. Hiç konuşmadı. Arkama bile geçmedi. Beni kendi etrafımda döndürüp önünde sırtım dönük pozisyona getirdi. Tam o sırada nasıl bir farklılık içindeydim anlatamam. Heyecanla karışık bir arzulama hissi vardı. Harika bir duyguydu ve ne yapacağını tahmin edemiyorum bile ama tamamen cezasına razı gibiydim. Karşı çıksam belki sesimiz yükselecek ve Pelin uyanacaktı. iş yerinde beni bu şekilde ün sahibi yapmasına izin veremezdim. Sırtım ona dönükken yarım dakika bile sürmeyen bir süre bekletti beni ve pantolonunu indirdi. hafifçe domalttı önünde omuzlarımdan tutup ve omuzlarımdan ellerini kaydırıp memelerimi hafifçe avcuna alıp, sonra daha da aşağılara okşayarak kaydırıp kalçamı tuttu iki yandan. Kendine yaklaştırdı beni yavaşça. Anlaşılan azgın bir şekişde sikişmek istiyordu. Heyecandan aklım çıkacak gibiydi. Ama o da gece boyu ya çok dolmuş ya da beni izlerken tahrik olmuştu bilmiyorum ama ciddi ve soğuktu. Sadece işini yapıyor gibiydi. sikini götümün arasına sürtüp hemen göt deliğimi zorlamaya başladı. o gün tanıdığım birinin önünde domalmış sikilmeyi bekliyordum. O kadar seks fantazi bir kenara , sikiş sınırlarım buraya kadarmış diyor , kendimi randevu evinde çalışan biri olarak hissediyordum. Ama bir yandan bu his beni heyecandan ve zevkten öldürüyordu. Göt deliğim izin verip yarağın başını aldıktan sonra hiç tereddütsüz hepsini içime iteledi. Ben acıyla bacaklarımı kırdım ve yere eğilmek istedim ama karnımdan kollarını kenetleyip beni dik tuttu. sesimi çıkaramıyordum ama ondan ahhh diye bir ses geldi. Sessiz olmasını istiyordum içimden ama bunu da söyleyemedim. hafifçe geri yaptı ve sonra tekrar zorla alabildiğince içime itti. başka şeyler düşünmeye çalışıyordum acıdan ama içimde her an biraz daha hızlan an bir yarak vardı ve arkamdaki adam ulaşabildiğince her yerimi okşuyordu. götüme şaplaklar atmaya başladı. ben ellerini tutmaya çalışınca beni eğip daha seri sikiyordu. yere kapaklandım beni sikerken. götümü havaya dikti ve oturup kalkıyor gibi pompalamaya devam etti. Götten Sikiş daha öncede denemiştim ve bundan zevk almamama rağmen onun beni hayvanca ve sessizce becerip zevk alıyor olması hoşuma gitmeye başlamıştı. kendimi itaat etmeye alıştırmıştım kısa sürede. birden hızla saçlarımdan tutup kaldırdı. o kadar sertti ki tavrı bir an bana vuracak sandım ama benim olanca sessiz olma çabama rağmen burnumu sıkıp havasız bırakarak ve böğürerek ağzıma boşaldı. Sabaha kadar uyuyamadım. götüm acıyor ve daha kötüsü sesimizin yan odaya gitmiş olmasından korkuyordum. Sabaha karşı sızdığımda Pelin de sevgilisi de, beni becerip hiç bir şey yokmuş gibi odamı terk eden Tayfun da evden gitmişlerdi ama gitmeden Tayfun her şeyi ayrıntısına kadar anlatmıştı. Kız arkadaşım Pelin'de ve onun erkek arkadaşıda bundan haberdardı. Sorun değildi. Çünkü o zevk bana yeterdi…

No comments:

Post a Comment