Tuesday, June 28, 2016

Kız Kıza Muhabbetimiz Sexe Dönüştü

Kız Kıza Muhabbetimiz Sexe Dönüştü Merhaba pampişler. Ben kız arkadaşımla, kız kıza muhabbet ederken bu muhabbetimiz cinselliğe dönüşmüştü ve lezbiyenlik yapmıştık. Şimdi onu anlatacağım size. İşte O bana sevgilisiyle birlikte neler yaptığını söylüyordu. Bende ona aynı şekilde sevgilimle birlikteliklerimi anlatıyordum. Ama ikimizde epey bir süredir erkek arkadaşlarımızdan ayrıldığımız için ve şu anda erkek arkadaşlarımız olmadığı için iyice cinselliğe merak salmıştık. Bu tür bir muhabbettede hemen amım nasıl sulandı ona bunu anlatmaya başladım. Daha sonrada tedirgin bir şekilde lezbiyen ilişkiler hakkında muhabbet açtım. Bir süre bu konudan konuştuktan sonra sözü bir kere denemeye getirdim. Kız arkimde hemen olur diye kabul etti. Konuştuklarımızdan oda etkilenmişti. Çok çaylak bir şekilde nasıl ve ne yapacağımızı konuştuk. İkimizde pek bir şey bilmiyorduk. Erkek arkadaşlarımızla çok sevişmiştik ama kız kıza hiç yapmamıştık Yavaşça Yanına gidip ilk dibine sokuldum dudaklarından öpmeye başladım. Oda bana karşılık veriyor ellerini vücudumda gezdiriyordu. Üstümde dar bir kot pantolon vardı. Onun üstünde ise eşofman. Yine ilk adımı ben atıp üstündekileri çıkarmaya başladım. Daha önce bi kere onu giyinirken iç çamaşırlarıyla görmüştüm ama ilk defa çırılçıplak görecektim. Çok düzgün bir fiziği vardı. Onu kanepeye doğru yatırdım ve göğüslerini emmeye başladım. Ben neden zevk alıyorsam aynı şekilde ona da davranıyorum.Daha sonra birazda o aktif hale geçmek istediğini söyledi ve bu sefer ben halıya doğru uzandım ve kotumu çıkardım. Oda külotumu çıkardı ve cinsel organımı yalamaya başladı. Çok zevk alıyordum.Sanki bir erkekten daha iyi yapıyordu işini Sonra beni çırılçıplak soydu.İkimizin de üstünde hiç bir şey yoktu. ve uzun bir süre birbirimize mastürbasyon yapıp boşaldık.Çok güzel bir duyguydu.O günden sonra bir anlaşma yaptık. Artık kız arkimle aramızda bu tür şeylerden utanç duymuyoruz. Erkeklerede ihtiyacımız yok. Biz bize yeteriz diyoruz ve lezbiyenlik yapıyoruz. Bye canlarım…

No comments:

Post a Comment