Saturday, November 26, 2016

Hocam ve ben

Hocam ve ben Ben lise ikiye geçtim ders seçimi için bayan rehberlik hocası okuldaydı mini bir elbise giyiyordu ben bacaklarını görünce sikim kalktı ve eşofman giyiyordum biraz belirginlesti o da bunu farketmiş işte konuya rehberlik hocası gibi girdi : herkese soruyorum sanada soracağım dedi bende efendim dedim cinsellikle ilgili bilgin varmı diye sordu ben neee diye tepki verdim bana daha önce biriyle yatıp yatmadığımı sordu hazır dedim o zaman şimdi yatacaksın dedi ve benim pantolonumu çıkarmaya başladı bende bir şey denedim ve yarrağımı yalamaya başladı sonra o da soyunmaya başladı sonra çantasından prezervatif çıkardı bende taktım ve onu sikmeye başladım 15 dk civari sevişmeden sonra ben okuldan ayrıldım evli değildi ve bana sonra görüşürüz diye öpücük attıİsim : CenkMail : markedisi53@hotmail.com

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EŞINLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN İŞİNDE UZMAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 GERCEK SEKSIN FANTAZINI MUTLUGUN ZEVKIN TEK ADRESİ JIGOLO KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete