Thursday, November 24, 2016

eski sevgiliye dönmek

eski sevgiliye dönmek Mrb 23 yaşında alımlı fiziği düzgün 1.70 boyunda esmer güzeli bir ünv öğrencisiyim vakıf ünv. de burslu okuyorum.2 senelik bi ilişkim var aileler tanışıyor görüşüyor aslında sözlü gibiyiz 7/24 beraberiz bu aşırı görüşmenin doğurduğu sonuçlarda felaket.. Sürekli tartışmalar kavgalar kalp kırmalar dayaklar.. aslında erkek arkadaşımı seviyorum oda beni çok seviyor eminim ama bu kavgaları, olanları düşündüğümde de adım adım uzaklaşıyorum ondan. kötü anlarımda hep yanımda olur destek olur ama güvensizlikten kaynaklanan problemler hep bunları doğuruyor.güvenemiyor bana.. 5senelik bir ilişkiyi bitrdkten hemen sonra başladım toprakla olan bu ilişkiye bana iyi geliyordu mutlu ediyordu eski sevgilimi unutturmuştu öyle sanıyordum. ama zaman geçtikten sonra böyle devam etmediğni gördüm caddenin ortasında bile ufak sebepler yzünden bna tokat atmalar ağza alınmayacak hakaretler küçük düşürmeler dha bi çok şeyler 1-2 seferlk olan şeylerde değil.   Bunlar olduğu için de uzaklaşıyorum ondan.ben eski sevgilimle ilişkiye girdim dile kolay 5 sene. toprak a bunları ilk başta anlattım bu şeklde başladık ilişkimize kabul etti beni ama her zaman bunu dile getiriyor.toprakla ilişki yaşıorum aslında bizim ilişkimiz sadece s*x den ibaret sanki.beni kmseyle görüştürmüyor okuldan görüştüğüm ark.larımla konuşma*ı istemiyor sadece erkekler değil kızlarla da görüşmemi engelliyor ve sürekli telefonlarımı takip ediyor fatura ayrıntılarını inceliyor.bunlarda bir çok şeye sebep oluyor.yaz tatili için izmire döndüm izmir de oturuyor ailem. eski sevgilim bora ile cadde de denk geldik uzun bi zamanın ardından konuştuk biraz dertleştik daha sonra tel numaralarımızı birbirimize verdik yaklaşık olarak 1 aydır görüşüyoruz sohbet ediyorus eski hatıralarrımzdan beraber yaşadığımız şeylerden bahsediyorus hala beni seviyor öyle hissediyorum yada öyle tatmin ediyorum kendmi güze! l şeyler söylüyor bir bayanı mutlu edecek şeyler.şuanda beni ist.a çağrıyor 1 haftalığına dha snra beraber döneriz diyor istanbul da hayat daha bi başka biliyorsun gel takılalım başbaşa oluruz beraber kalırız diyor ama gidip gitmemekte kararsızım.bi yandan toprak ıda düşünmüyo değilim ama gitmeyide bi okadar istiyorum başbaşa 1 hafta herşeyden herkesden uzak başbaşa 1 hafta.ist.a bora nın yanına gittiğimde olacaklardan korkuyorum tek bir hatayla belkide hayatımı mahvetcem engel olamıcam kendime onun kollarında bulcam kendmi belkide deva* edecek bu ilişki bir yandan bora bir yandan toprak. 1 aydır bora ile yaşadıım ilişkileri s*x lermizi hatrlıorum kendime engel ola*ıyorum belkide böle tatmin ediyorum kendmi ama bi yandanda toprak la olan yatak ilişkimiz lerimiz devam ediyor bazen borayı toprakın yerine koyuyorum onunla s*x yapıyormuş gbi hissediyorum diorumya engel olamıyormm kendime.. bora yurt dışında okuyor ve bende geçiş yapmak istiyorum bora ile beraber olmak istiyorum aileminde imkanları var ! zaten sen ne istiyorsan nasıl istiyorsan öyle yap diyorlar destek veriyorlar. düşündükçe kendmi ala*ıyorum okadr sene borayla beraber geçicek belkide hayatımn dönüm noktası olacak geçirdiğimiz o anlar bizi yeni bi ilişkiye sokacak bilmiorum kmse ile paylaşamıyorum bunu biyandan da utanıyorum ama çok çıkmazdayım ne olur yardım edin

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EŞINLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN İŞİNDE UZMAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 GERCEK SEKSIN FANTAZINI MUTLUGUN ZEVKIN TEK ADRESİ JIGOLO KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete