Friday, November 25, 2016

Erkek Arkadaşımla Dağ Başında

Erkek Arkadaşımla Dağ Başında Ben Ceylan 22 yaşında genç ve güzel bir kızım. Benim birde Soykan adında bir sevgilim var. O da 24 yaşındadır. Neyse bu başımdan geçen olay geçen hafta yaşandı. Sevgilimin babası zengin biridir. Sevgilimde baba parası yer ve altına çektiği son model arabayla gününü gün eder. Neyse her zaman benide alır yanına beraber gezeriz ve romantik dakikalar geçiririz. Geçen hafta yine benide aldı beraber biraz şehir içinde gezdikten sonra şehir dışına doğru yol almaya başladı. Ben, Soykan aşkım nereye gidiyorsun böyle dedim. O da aşkım sana bir sürprizim var dedi. Bende tamam dedim. Havada o gün çok güzeldi ve kışın bizim üzerimizde bıraktığı o soğukluğu, o günün sıcaklığıyla eritmiştik. Neyse yarım saatlik bir yolculuktan sonra Soykan bizi büyük bir gölün ve her tarafın ağaçlarla çevrili olduğu dağ başı diye tabir ettiğimiz bir yere getirmişti. Ama hoş bir yerdi. Beğenmiştim. İndi arabadan ve aşkım g! elde şu manzarayı seyredelim dedi. İndik o güzelim manzarayı seyrederken sağa kafamı çevirmemle 2 sevgilinin delice seviştiğini farkettim. Sonra Soykan baksana şunlara çok ateşliler dedim. O da bana eee aşkım bende isterdim bizim aşkımızın öyle ateşli ve alevli olmasınıda sen bana pas vermiyorsun ki dedi. Ben gülerek, aşkım suç bende mi sence, suç sende. Eğer biraz bana karşı romantik davranıp ilgili olsaydın şimdi bizde çoktan öyleydik dedim. Soykan'da aşkım o zaman ben şimdi istiyorum. Bizim onlardan ne eksiğimiz var dedi. Bende peki aşkım ama başlangıcı sen yap dedim. Uzandık yere ve hafiften göz göze gelmemizle dudak dudağa yapışıp öpüşmemiz bir olmuştu. Soykan dilini ağzımda gezdiriyordu. Çok hoş birşeydi. Ağzım hafiften gıdıklanıyordu. İlk defa yaptığım için biraz tuhaf birazda zevkliydi. Biraz öpüştükten sonra, Soykan 1 dakika aşkım geliyorum dedi ve bize daha önceden almış olduğu kolaları getirdi. Kolalarımızıda içtikten sonra sevişmemize devam ettik. Biz diğer çiftlerden daha ateşli sevişiyorduk. Soykan benim her tarafımı emmeye başlamıştı. Boynumu eme eme mosmor ede! cek diye korkuyordum. O yüzden pekte boynumu emmesine izin vermiyordum. Sonra Soykan aşkım üstünü çıkar deyince bir an şaşırdım. Aşkım sende iyice ileri gittin ama dedim. Burada bizi görürler, sen ne diyorsun dedim. Eee aşkım sağa bak dedi. Sağa baktığımda orada sevişen sevgililerin işi iyice ileriye götürüp soyunduklarını gördüm. Ama aşkım ben öyle soyunamam dedim. O da o zaman arabaya geçelim aşkım dedi. Bende bak bu olur dedim ve arabanın içine geçtik. Arabanın camlarıda filmli olduğu için içim rahattı. Dışarıdan kimse bizi göremiyordu. Neyse daha sonra üstümü soyundum. Soykan aşkım sütyenini ben çıkaracağım dedi. ve 2 mememin arasını eme eme sütyenimi çıkardı ve meme uçlarımı yalamaya başladı. Bende o da fena derecede kendimizden geçmiştik. Biraz daha seviştikten sonra kot pantolonumuda çıkardım ve o da üstünü soyundu. Daha sonra 69 pozisyonu alalımmı aşkım dedi. Ben tabi bilmediğim için aşkım o ne diye cevap verdim. Aşkım sen amını benim ağzıma vereceksin bende sikimi senin ağzına vereceğim 2mizde birbirimizi yalayacağız. Anlayacağız ters bir şekilde yapacağız dedi. Bende tamam dedim ve ilk o koltuğa uzandı. Daha sonrad! a ben üstüne uzandım. O benim sulu amımı yalarken bende onun kocaman sikini yalayıp emiyordum. İlk defa sex yapıyordum ve amımı biri yalıyordu. Muhteşem birşeydi. Bende o zevkle onun sikini yalıyordum. Arabada tam 1 saat boyunca sikişmiştik. Her tarafımız resmen tutulmuştu. Ama buna değmişti. İkimizde seksin tadına bakmıştık…

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EŞINLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN İŞİNDE UZMAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 GERCEK SEKSIN FANTAZINI MUTLUGUN ZEVKIN TEK ADRESİ JIGOLO KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete