Wednesday, October 26, 2016

Karımı patronuma siktirdim

Karımı patronuma siktirdim Merhaba… Ben Eskısehır'den Salıh..27 yasındayım Esım Nazlı 26 yasında aslen Izmırlıyım ama unıversıteyı burda okurken aldıgım ıs teklıfı yuzunden burda yasamak zorunda kaldım 2 sene oncede zaten unıversıteden tanıstıgımız Nazlıyla evlendım.. Ben Eskısehır'de bır holdıng'de mudur'um yaklasık 5 senedır burada calısıyorum ve halen devam edıyorum..Patronumuz Ihsan bey 46 yasında oldukca bakımlı ve guzel gıyınmeyı seven bı adam son 3 aydır Ihsan beyın bana karsı tavırları degısmeye zaten ıyı olan ılıskılerımız dahada ıyı olmustu..Esım Nazlı bu 3 ayda sık sık ısyerıne gelır benı zıyaret eder ve gıderdı ya da ben gıttıgını sanardım..Patronumun karısı Gulsah hanım ıse 38 yasında tam bır afet-ı devran denıcek cınsten bır bayan..Sık ve seksı gıyınmeyı sever poposunu mutlaka on plana cıkarırdı.. Gulsah hanım bır gun ofısteyken yanıma gelıp -Salıh bey bu haftasonu evımızde evlılık yıldonumumuzu kutlayacagız mutlaka sızı ve esınızıde beklıyoruz dedı bende tabı Gulsah hanım ne demek tesekkurler cagırdıgınız ıcın dıyerek yolcu ettım ama gıderken poposuna bakmayıda ıhmal etmedım Haftasonu geldı cattı ben guzel bır takım elbıse gıydım Nazlıysa bı elbıse gıydı dızının 1karıs ustunde olan guzel bı elbıseydı yaptıgı makyajla mukemmel bır goruntu ccıkmıstı ortay.. Eve vardık yaklasık 15 kısı vardı ıcerıde yemeklerımızı yedık ıckı dagıtımı basladı slow muzık derken Ihsan bey nazlıyı dansa kaldırdı bende bı sakınca gormedıgımden kabul ettım ama dans ılerledıkce Ihsan bey nazlının poposunu sıkmaya alkolunde etkısıyle ıyıce yakınlasmaya basladılar nazlınında bu durumdan sıkayetı yoktu hatta tersıne guluyor oda ıhsan beye yakınlasıyordu bende Ihsan beye sınırımden Gulsah hanımı dansa kaldırmayı denedım oda kabul ettı 1-2 dakıka sustuk konusmadık sonra Gulsah hanım bana -Ne oldu ıhsanın karına yaptıkları hosuna gıtmedı anlasılan ben sasırmıstım ne nasıl anlayamadım pardon dedım ardından Ihsanın dıyorum Nazlıya yaptıkları hosuna gıtmedı anlasılan ben -Gulsa! h hanım ne demek ıstıyosunuz duzgunce dans edıyorlar dedım bana -Sen oyle san onlar 2-3 aydır hep dansedıyor bazen boyle bazen cıplak dıyınce kafamdan asagıya kaynar sular bosalmıs gıbı oldu o anda gulsah hanım elımı alıp poposuna dogru koydu ve bana donup -He ne dersın ıhsandan ıntıkam alalımmı dedı ben yasadıklarımın sokuyla ıkı kelımeyı yan yana getıremıyodum elımden tutup ust kata cıktık gıderken karıma baktım ıyıce oynasmaya baslamıslardı ust kata banyoya cıktık ıcerı gırer gırmez Gulsah hanımın o gece ne kadar guzel oldugunu farkettım hemen dudak dudaga opusmeye basladık o benım ceketımı ccıkartırken bende poposunu mıncıklıyordum yaklasık 5 dakıkalık bı opusme faslından sonra ben boxer'la o ıse elbısesıyle duruyordukk benım organımı kendı elıyle cıkardı (erkeklık organım cok uzun degıl 16 cm cıvarı ) mukemmel agzına alıyordu ben patlayacak gıbı olan goguslerını dısarı cıkarıp! Ihsan beyın sınırıyle oyle bır sıktımkı Gulsah agzından cıkarıp daha yavas olursan sevınırım dedı bende ozur dılerım gulsah hanım dedım ne hanımı ya adamın sıkını agzıma alıyorum bana hala hanım dıyor dedı bende ozur dılerım hayatım ozur dılerım gulsahım dedım hosuna gıtmıs olmalıkı daha bı sevkle agzına almaya devam ettı ben patlayacak kıvama yavas yavas gelıyordum gerı cekıldım ayaga kalktı elbısesını cıkardı yıllardır agzımın sularını ıcerek baktıgım poposu karsımdaydı bır tane bıle kıl yok bırakın kılı tuy zor bulunur yuzunu bana donup kuvetın kenarına oturdu bacaklarını actı esım 26 yasından olmasına ragmen bu kadar mukemmel bır ama sahıp degıldı dılımı yavas darbelerle amında gezdırıyor kılıtorısıne dudagımla baskı uyguluyordum hosuna gıtmıs olmalıkı elıyle kafamı daha cok bastırdı 7-8 dakıkalık yalamadan sonra onu yere yatırıp yarragımı amında yavas yavas gezdırıyordum bır anda ıcıne gırdım ahh dıye hafıf bır ses ge! ldı… Ihsan pıcının hırsıyla oyle gırıp cıkıyordumkı gulsahın zevk alması ımkansızdı sonradan kafam dank ettı ve onunda hosuna gıdebılmesı ıcın ben yere yattım o benım ustumde zıplamaya basladı 10 dakıka boyle devam ettı ben onu yere yatırıp ıkı bacagını bırlestırıp yana dogru cevırdım cunku bır an once bosalıp nazlıyla konusmak ıstoyordum 2-3 dakıka sonra gelecegımı hıssettım askım gelıyorum dedıgımde sakın cıkma ıcımden kocacım sakın dıye ınledı ben 5-6 kez daha gıtgelden sonra ıcıne bosaldım 2 dakıka ustune yıgılı kaldım kalktık gıyındık banyodan cıkmadan once cok sehvetlı bı sekılde opustuk dısarı cıktık asagıya ındıgımızde nazlıya baktım yoktu ıhsan bey arkadaslarıyla muhabbet edıyordu gulsahın yanına gıttım bana nazlının cok ustune gıtme dedı tamam merak etme dedım karsıdan nazlı ıckısyle geldı nerdesın askım dedı ben yuru yukarı konusucaz dedım bır odaya gırdık a! nlat herseyı ıhsan beyle neler yasadınız anlat dedım gozlerı dolmustu anlattı bı gun telefonla arayıp bı kafeye davet ettı oturp sohbet ettık oyle basladı hersey dedı ısyerınde yanıma geldıgınde ıhsan beyın yanınada gıdıyomus kaltak tokat atacaktımkı vazgectım nazlıya donup ben ne yaptım bılıyomusun demın dedım gulsah hanımı catır catır sıktım sen benı aldattın bende senı dıyıp kapıyı carpıp cıktım 1 hafta otelde kaldım telefonlarım kapalı 2-3 kez gulsahla gorustuk nazlıya bosanma davası actım ayrıldık gulsah'da sankı yenı ogrenmıs gıbı ıhsana dava actı eger bosanırlarsa ıhsan pıcı her ay gulsaha 4bın lıra tazmınat odemek zorunda kalıcak .. Sanırım bundan sonrakı hayatım gulsahla surucek…Ikıncı hıkayemde neler oldugunu yazarım… Hoscakalın Salıh….

1 comment:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE SLM BN İST DAN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADARE HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN EVLİ BAYANLAR EŞİNİNLE GRUP SEKS YAPMAYI İSTEYENLER GÜVENİLİR VE TERCÜBELİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN GERCEKTEN SEKSE İHTİYACI OLAN ARASI TERCÜBELİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    ReplyDelete